Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

20 September, stavfesta av kanalen. Den episoden Dolph Lundgren er med. :p

Gleder meg til å se hvordan de bruker ham, og jeg gleder meg enda mer til den nye sesongen starter :D. Merker at jeg savner Chuck nå, det er favorittserien min og en av de få som jeg ser på for tiden. 24 er slutt, LOST er slutt og Heroes er også slutt...

 

Noen som forøvrig vet når sesong 3 kommer på DVD i Europa?

Lenke til kommentar

Første promo'en for neste sesong er sluppet

 

http://www.youtube.com/watch?v=fmSxkCaKHDs&feature=player_embedded

 

Er det noe nytt i den promoen eller er alt tatt fra gammle episoder ? En stund siden jeg så på Chuck sist nå.

 

50/50 tror jeg. Husker å ha sett flere av klippene i sesong 3.

Kun klippet med sitatet "I'm Not in spy shape" er nytt. Dette kom forholdsvis raskt etter at de begynte filming.

 

Btw, Empire of Maury, liker avataren din, Community er bra det og ;) Bare ikke like bra som Chuck.

 

Her er en liten spoilersamling(finnes sikkert flere, samler bare noen fâ) Settes i Spoilertags for de som er litt hârsâre pâ spoilere ;)

 

4x01: Chuck VS The Anniversary

Dolph Lundgren og Olivia Munn er med. Mer vites ikke

4x02: Chuck VS The Suitcase

Lou Ferringo er med

Old Spice Guy(for de som har sett YT videoene.) er med

Episoden har mission pâ Fashion week i Milano

Sarah skal ha girlfight med en supermodell(I en Victorias Secret butikk).

4x03: Chuck Vs The Cubic Z

Steve Austin og Nicole Richie er med.

Stacy Keibler er med.

Hört noe rykter om at vi fâr noe fine store vâpen i aksjon :p(Ikke puslete pistoler :p)

4x04: Chuck Vs The Coup d'Etat

Generalen fra 3x03 inviterer hele Bartowski gjengen pâ ferie til Costa Gravas. Dette blir morsomt :)

Spekuler ;)

 

 

Fâr daglig spoilerdose fra Chuck forumet til NBC. Link til spoiler og diskusjons trâd for S4 er her.

Endret av joyu24
Lenke til kommentar

Kjempebra casting så langt med Dolph Lundgren, Old Spice-mannen, Olivia Munn, Linda Hamilton, Stacy Kibler o.s.v. I tillegg til returen av Armand Assante(generalen fra episode 3 i sesong 3), Steve Austin(Hugo Panzer), og Nicole Richie.

 

Nå er også 4 nye annonsert.

 

Joel David Moore fra Avatar/Bones, Eric Roberts(The Expandables/The Dark Knight), og Batista(WWE-wrestler).

 

Fjerdemann er James Bond, eller Timothy Dalton (The Living Daylights, Licence to Kill).

 

timothy-dalton.jpg

Endret av Empire of Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Episode med Batista kommer til å bli sugen. En wrestler som skal gjøre seg troverdig på TV? Kommer bare til å le av han :p

 

Si ikke det. Synes Steve Austin gjorde en bra rolle i både Chuck serien, og i filmen The Expendables. Synes også Dwayne Johnson (The Rock) har gjort flere bra roller på film.

Lenke til kommentar

Har nettopp sett hele sesong 1 og det gikk fort gitt, ses. 3 kommer forhåpentligvis i norske butikker senere i høst? Fantastisk serie som virkelig tar av når Bryce dukker opp og Yvonne blir mer involvert.

 

Sesong 3 kommer på amazon 7.september. Tar vell ikke lange tiden før den kommer til Norge etter det.

Endret av clickz101
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...