Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faktisk så syns jeg verken Åste eller Bjørn Johan var noe særlig flinke i dag. Jeg trodde selv at det var Bjørn Johan som kom til å gå ut.
Enig i det første, men jeg hadde egentlig rekna med at Åste kom til å ryke. Blir spennende å se hvem av de gjenværende som kommer til finalen.
Lenke til kommentar

Ehhhhh, skjønner overhodet ikke hvorfor den som blir stemt ut får lov til/må synge en gang til på slutten av programmet.

 

Det er jo ikke logisk, hvorfor skal den minst populære sangen og sangeren eksponeres på nytt på slutten av programmet?

Endret av Bludd
Lenke til kommentar
jaja....sikkert ikkje det siste vi høyre ifrå ho :D

garantert platekontrakt på dinna dama

Det var en som sa det så fint på ett annet forum...

Åste har jobbet såpass lenge i både studio og for profilerte artister at dersom det var noe plateselskap som hadde hatt trua på henne, så hadde hun hatt eget album for lenge siden.

(Sitert etter hukommelse)

 

Det ligger til grunn at jeg er 100% enig i dette... så jeg tror da at foruten noen obligatoriske Idol opptredener, så står hun bak en artist i ett semi-opplyst hjørne og korer neste gang vi "ser" noe til henne...

Med ""ser"", så mener jeg at noen kanskje legger merke til henne under konserten.

 

Dessverre så er det alt for mange slike vokalonanidamer at slike som Åste bare drukner i mengden... Det er i tillegg svært mange jenter som faktisk kan synge slik som hun gjør.

 

 

jeg synes det er noe pedo-gay over kim rune. Begynne å grine 2 ganger og står der å gnikke seg på magen under opptreden gjør meg kvalm

Gnikkinga på magen er opplagt at han prøver noe vokalpedagogen hans fortalte...men jo...

Lurte litt selv på om opptreden var et forsøk på å titte litt ut av skapen og sondere terrenget.

 

 

En litt annen ting som er noe irriterende med Idol...

Her har vi ett show som det legges en del penger i...og som antagelig generer en del penger for produsentene...

Hvordan kan det ha seg at de tar til takke med de billigste lydteknikerne og de billigste stylistene?

 

Det med stylistene er kjapt sagt... Hvor mange ganger har ikke idoldeltagere (gjennom alle årene) kommet på scenen utkledd i helt idiotiske kostymer. Skal tro de har plukker ut stylister fra Gr.K Tegning form og farge...uten å rådføre seg med lærerne.

 

Når det gjelder lydteknikerne... hvor mange ganger har ikke bandet druknet deltagerne???

Ved noen anledninger så har det virket som pianisten var "artisten".

Det er mulig at det er god lyd i salen...men det de sender er i allefall helt katastrofalt.

En skulle tro at de kunne kostet på seg EN person som kan overvåke og mikse lyden før det blir sendt ut til folk og fe. Og har de en slik... så må de begynne å betale ham litt...for alt taler for at han er lite motivert.

Lenke til kommentar
Når det gjelder lydteknikerne... hvor mange ganger har ikke bandet druknet deltagerne???

Ved noen anledninger så har det virket som pianisten var "artisten".

Det er mulig at det er god lyd i salen...men det de sender er i allefall helt katastrofalt.

En skulle tro at de kunne kostet på seg EN person som kan overvåke og mikse lyden før det blir sendt ut til folk og fe. Og har de en slik... så må de begynne å betale ham litt...for alt taler for at han er lite motivert.

Ah, det er jeg veldig enig i. Synes det var ekstra dårlig lyd på Bjørn Johan, men det har jo skjedd mange ganger at vokalen nesten ikke har kommet frem. Teit, altså.
Lenke til kommentar
Nok et bevis på at det er småjentene som stemmer.

 

Faktisk så syns jeg verken Åste eller Bjørn Johan var noe særlig flinke i dag. Jeg trodde selv at det var Bjørn Johan som kom til å gå ut.

Så langt uti konkurransen har folk favoritter og stemmer på de uansett. Man merket jo tidlig i konkurransen hvilken del av befolkningen som stemte. :)

Lenke til kommentar
Nok et bevis på at det er småjentene som stemmer.

Uenig.

 

På tide at Åste røyk ut. Hun hadde et utrolig særpreg i stemmen hennes som tydelig kom fram under aha-kvelden, men når hun ikke vet det selv hjelper det lite å kunne synge "bra". Alt annet hun har gjort mener jeg har vært dritt kjedelig. Hørt det 1000 ganger før fra andre slike artister. Det jeg da mener er at hun prioriterer å synge bra fremfor å synge pent eller interessant. I dag sang hun faktisk ikke normalt en eneste gang, ble bare en masse ulyder.

 

Min mening :)

Lenke til kommentar
Ehhhhh, skjønner overhodet ikke hvorfor den som blir stemt ut får lov til/må synge en gang til på slutten av programmet.

 

Det er jo ikke logisk, hvorfor skal den minst populære sangen og sangeren eksponeres på nytt på slutten av programmet?

Jeg har irritert meg litt over dette, jeg også. Dette er jo noe de har tatt fra American Idol, men det blir litt annerledes over there. For det første har de utstemmingen dagen etter, så slipper man å høre den samme sangen to ganger i løpet av en drøy time. For det andre så ligger nivået såpass høyt på deltakerene der, at det blir litt show når de synger på nytt i motsetning til en ny pinlighet som det gjerne blir når de norske må synge på nytt. Jeg glemmer ikke da han ene som røk ut i AmId sang Blaze of Glory (Bon Jovi) på nytt igjen, og det er noe av det beste jeg har hørt i Idol-sammenheng noensinne.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner arvolrig talt ikke hvorfor så mange av dere brukere har noe imot bevegelsene til Kim Rune. Javel, så synes dere han beveger seg som en homofil. Hvilket forøvrig er totalt idiotisk da man ikke kan bestemme legning basert på bevegelser. Man stemmer da på den artisten som gir den beste framførelsen. Ikke har de beste "movsa". Jeg fokuserer hvertfall mest på sangprestasjonene til deltakerne når jeg gjør meg opp en mening om hvem som er flinkest. Om de gir ut en CD er det jo stemmen man hører, ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Faktisk så for min del, så synes jeg egentlig det ser ut som han begynner å digge seg selv...

Som scenepersonlighet så har Kim Rune gått fra å være en som elsker å synge/opptre, til å bli sin største fan.

 

Mulig jeg tar feil, men en danner jeg jo inntrykk...og jeg vet jeg ikke er alene om den oppfatningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...