Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mine tvil om at vi kommer til å få en like bra vinner som Kurt Nilsen en gang til. Etter han har det bare gått nedover. Hva var greie med Kjartan liksom... Han er jo blitt helt borte. Hørte han nettopp hadde (eller skulle) gitt ut plate. For å si det sånn, den kommer jeg ikke til å kjøpe. I år håper jeg Kim Rune vinner, men tror det blir Bjørn Johan.

Lenke til kommentar

Kvelden var preget av et skranglete orkester og to gode opptredner.

 

Alle vokalene druknet totalt i lyden av orkesteret, spark lydmannen er mitt bud.

 

Uansett, velger å forsøke meg på terningkast i dag:

 

Glenn: Helt ok, men han har ikke stemmen til denne typen musikk. Stemmen hans er beregnet på rock, og thats it.

3m.gif

Åste: Helt feil sang. Blir for buldrete å høre på.

3m.gif minus

Kim Rune: De første 30 sekundene var de første 30 sekundene jeg har likt fyren, så ødela han totalt for seg selv ved å legge på alt for mange "spesialeffekter" om det kan kalles det.

2m.gif minus

Timian: Skjelvende start, men tok seg veldig opp igjen på slutten, som rett og slett var veldig bra.

4m.gif

Bjørn Johan: Nå snakker vi! Rett og slett en genial framføring. Kul stemme, kul fyr, kul sang. Genialt!

6m.gif

Lenke til kommentar
Av de som er igjen vil jeg ha Bjørn-Johan og Timian i finalen.. Noen enige..? (Sikkert mange uenige ja :p)

100% med deg :thumbup:

 

Værtfall når det kommer til hvem som fortjener det. Håper dog begge ryker så de slipper kjøpesenterturné og Hits for Kids.

 

Kim Rune kan dø ut sammen med Kjartan Salvesen og Aleksander With.

Lenke til kommentar

Timian: Jeg kan ikke si annet enn at jeg synes Timian voldtok "Fly me to the Moon" til de grader. Stemmen hans passer overhodet ikke til sangen, og han burde i det store og det hele unngått å synge den. Nei, Timian kan godt ryke idag.

 

Bjørn Johan: Dette må være det beste jeg har sett av Bjørn Johan. Faktisk sang han ganske bra idag, og det var til tider engasjerende å høre på. Nesten så jeg kunne fått lyst til å stemme på ham. Tidligere vært kritisert for å se for mye inn i kamera. Idag så han ikke inn i kamera i det hele tatt.

 

Glenn: Grei opptreden. Tøfft med Oasis-låt arrangert i storband-form. Helt ok.

 

Kim Rune: Veldig bra opptreden som vanlig. Klart den beste som er igjen av finalistene. Jeg driter i om han har femi-bevegelser. Det er ikke bevegelsene til en musikkartist som opptar meg. Jeg er mer interessert i hvordan de synger og formidler sangene. Utrolig bra sunget idag. Begynte rolig og økte intensiteten utover i låten. Utøver en stemmekontroll de færreste klarer.

 

Åste: Som vanlig bra. Hun kan opplagt synge, og har god kontroll på stemmen. Desverre velger hun litt like låter hver gang. Så det hele blir litt ensformig etterhvert. Men det er vel slike låter som passer stemmen hennes. Hva vet vel jeg.

 

Alt i alt en bra kveld. Glenn eller Timian kan ryke ut for min del. Bjørn Johan kan vinne Idol. Han passer inn i idol-konseptet. Blir sikkert kjekt for ham å turnere kjøpesentre og skrive autografer til tenåringsgjenter i noen måneder. Samt selvføglelig kanskje få dra på en aldri så liten Se og Hør-sponset ferie.

Lenke til kommentar

Hm er dere sikker på att kim rune var den som fikk nest færrest stemmer? jeg har nemlig en følelse av att de fikk det til å se ut som han fikk nest færrest stemmer for å skape spenning. Dette er selvfølgelig bare min teori. uansett er vel like greit att timian gikk ut, begynner å bli litt lei av stemmen hans selvom jeg elsket den i starten.

Lenke til kommentar
Neste gang må Kim Rune ut, liker ikke han og stemmen. Og bevegelsene hans er jo tåpelige!

Enig.

 

Han fikk jo klar beskjed fra Sr. Numme om å holde igjen, men det gikk jo ikke :no: Skjønner meg ikke på den fyren. Håper han vinner så han kan forsvinne på kjøpesenterturne, samtidig som jeg håper at han går ut bare for å se det gliset tørket av kjeften på ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...