Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er showet snart i gang igjen :) Heier på Åste og Glenn idag. Veldig synd at Linda ikke er med lenger. Hun er den som etter min mening nesten kunne ha vunnet denne konkuransen, er noe spessielt med stemmen hennes. Håper vi ser Glenn og Åste i finalen også, Bjørn Johann er den jeg håper ryker i dag. Dog tror jeg kanskje vi ser han i finalen.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Artig å se Åste synge en kjapp sang igjen, selv om ikke liker låta, og egentlig synes det ble litt kjedelig i lengden. Er redd hun kommer til å ryke i dag. Synes ikke vokalen til Bjørn Johan kom godt nok frem, Kurt W... eeh, Kim Rune synes jeg sang bra, og Glenn overrasket veldig. Enig med hvem det nå var som sa han startet litt dårlig, men han tok seg veldig opp mot slutten. Festlig å se deltakerne synge duett også. En god idol-kveld, med andre ord. :)

 

Og forresten, hvem bryr seg om hva Mariann spiser i jula? Jeg ser på Idol for å høre deltakerne, ikke juletradisjonene til dommerne.

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar

Åste: Helt grei i dag. Litt for.. bråkete.. 6/10

kim rune: No words. 1/100

Bjørn Johan: Som over. Dog 100/100 :)

Glenn: Knalltøft imo, sånn skal en julesang låte! :wee:

Bjørn Johan og kim rune: Ikke meget bra. Ikke Bjørn Johan sin stil, og kim rune ødelegger enda mer med brækinga si. 4/10 for sangen(1/100 for kim rune og 8/10 til Bjørn Johan..)

Åste og Glenn: Skambra. Nydelig versjon av en nydelig sang. Følte dog at Åste lå litt i bakgrunnen, men syntes det var passende og bare dritbra. 10/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...