Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patience er favorittbaladen min gjennom tidene uansett band. Hadde dette vært første gang jeg hørte den, så hadde jeg ikke likt den i det hele tatt.

 

Bjørn Johan synger greit som vanlig, men jeg synes fortsatt han er det kjedeligste fyren som har vært med i årets Idol. Når han synger, så er det som om jeg hører på radio samtidig som TVen står på i bakgrunnen men uten lyd.

Lenke til kommentar

Glenn og Kim Rune var best i dag (i den rekkefølgen). Håper de to kommer i finalen. :)

 

Syntes for ordens skyld at Kim Rune sin fremtoning er mye bedre nå. Minner mye om Jan Werner i kroppspråk. Stort fremsteg der i forhold til i starten av Idol, da var han helt på bærtur, så ut som om han hadde fått i seg en coctail av ecstasy.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Må bare få si det.

 

Kim Rune eeeeeeeeeeeeeeer så homo!!!!

 

Hjelpemeg....og eg driter i viss noen blir sur nå....

 

Ingen behøver å bli sur men slike poster slettes grunnet usaklige kommentarer.

Vi stiller et minimiumskrav til kvaliterer hva gjelder posting.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Må bare få si det.

 

Kim Rune eeeeeeeeeeeeeeer så homo!!!!

 

Hjelpemeg....og eg driter i viss noen blir sur nå....

 

Ingen behøver å bli sur men slike poster slettes grunnet usaklige kommentarer.

Vi stiller et minimiumskrav til kvaliterer hva gjelder posting.

 

Så da mener du at homoer er usaklige da?Eller er det usaklig å si at noen er homo når de er det?

 

Eller er den kommentaren feilpostet?Skal eg lage min egen tråd bare for å få det ut ?

Lenke til kommentar

FY FAEN I HELL..... (sry for ordbruket) Men Bjørn gikk videre til finalen?! Faens jævla fjortiss kjerringer, at det møkket i det hele tatt kom så langt er jo helt utrolig, nei fy!! ååhxD Ble sså sur nå.

 

 

Nei jeg er ikke Idol fan, men det er minst 10 andre som er gått ut av Idol som er bedre en bjørn:s

 

Jeg mener etter det jeg har sett av Idol at han synger alt for lavt, og har ikke det trøkke i stemmen som de andre har.

Endret av HanselV
Lenke til kommentar

Litt dumt, Kim Rune er jo på et helt annet nivå enn Bjørn Johann. Men når det er sagt så er jeg ikke overasket, Bjørn Johann vinner ungpikenes stemmer samt at Kim Rune mister stemmer blandt den homofobe delen av befolkningen, siden mange syntes han har en feminin fremstilling :)

 

Men tror nok Kim Rune har en fremtid i musikkbransjen. Gutten er vel bare 17 år, så vi har nok ikke hørt det siste fra han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...