Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo egentlig sant. Hva er morro når alle er superflinke og vi ikke har NOEN å kritisere for å synge falsk og jævlig lengre? Da er det jo ikke noe show mere.

Nå har vi ennå til gode at alle i finalen er superflinke...

Det har som regel vært begrenset til ett par stykker som har utmerket seg som gode vokalister...

 

Men det er jo mest morro når de særeste særingene totalt uten selvinnsikt skal foran kamera :thumbup:

Husker en far som fortalte programlederne at dattera sang så vakkert at han begynte å gråte når hu sang den Titanic låta... Det var ikke måte på hvor flink hu var...

Så jenta gikk inn full av overmot og mangel på både gehør, reel kritikk og selvinnsikt og det gikk jo som det måtte...

Hu sang skjærende falskt... det var både morsomt og smertefullt å høre på. Gikk hun videre??? Nei, selvsagt ikke.

Hu fikk klar melding... så kom tårene som faren prata om... både fra ham og dattera.

Noen burde helt klart fortalt den pappa'n at det er greit å være stolt av avkommet, men ikke kast de på havet når avkommet ikke kan svømme...

 

Men underholdning er det...

 

Så var det hun med trekkspillet... tror det var i fjor...

Gammaldans er pop det au :!:

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
Det har jo lite å¨si når begge gikk videre uansett. Men utrolig at Telenor/Netcom greier å fucke det der til hver eneste gang i det siste.

 

 

Det var ikke Telenor eller Netcom som fucka det opp denne gangen. Det var TV2 som viste nummeret til B.J. på skjermen når Glenn opptrådde. :)

 

Men iflg produsentene, så ledet uansett B.J. med 19 000 stemmer over Åste, så Åste hadde nok røket ut uansett. Dessuten så tror jeg at de som er såpass opptatt av idol at de stemmer vet at den fjerde deltakeren skal stemmes på med nr 4 og ikke nr 3, så jeg tror nok det var kun et par stemmer (if any) som gikk til feil person. :)

Lenke til kommentar
Det har jo lite å¨si når begge gikk videre uansett.

Det kunne betydd ganske så mye dersom Bjørn Johan egentlig fikk færrest stemmer.

 

iflg produsentene, så ledet uansett B.J. med 19 000 stemmer over Åste, så Åste hadde nok røket ut uansett. Dessuten så tror jeg at de som er såpass opptatt av idol at de stemmer vet at den fjerde deltakeren skal stemmes på med nr 4 og ikke nr 3, så jeg tror nok det var kun et par stemmer (if any) som gikk til feil person. :)

 

Tror egentlig 19 000 stemmer er for mye til at resultatene hadde blitt endret.

Lenke til kommentar
Tror egentlig 19 000 stemmer er for mye til at resultatene hadde blitt endret.

 

 

Ja, produsenten påstod at det tar ca 20 minutter å få inn 19 000 stemmer, og det gale nummeret bare ble vist i 15 sekunder. Så sannsynligheten for at Åste ville ha røket uansett er veldig nær 1.

Endret av VikingF
Lenke til kommentar
Tror egentlig 19 000 stemmer er for mye til at resultatene hadde blitt endret.

Bytex sa at det det var betydningsløs fordi begge gikk videre, og dermed insinuerte han at rotet til TV2 kun kan medføre problemer for de to som var direkte involverte. Jeg gjorde ikke annet enn å påpeke at problemet kunne fått store konsekvenser for Åste dersom det hadde vist seg at Bjørn Johan fikk gratisstemmer som sendte ham forbi henne. Dette ble sagt på generelt basis vel vitende om at 19.000 stemmer var etter all sannsynlighet for mye til at utfallet kunne ha blitt annerledes i dette spesifikke tilfellet.

Lenke til kommentar
Tror egentlig 19 000 stemmer er for mye til at resultatene hadde blitt endret.

Bytex sa at det det var betydningsløs fordi begge gikk videre, og dermed insinuerte han at rotet til TV2 kun kan medføre problemer for de to som var direkte involverte. Jeg gjorde ikke annet enn å påpeke at problemet kunne fått store konsekvenser for Åste dersom det hadde vist seg at Bjørn Johan fikk gratisstemmer som sendte ham forbi henne. Dette ble sagt på generelt basis vel vitende om at 19.000 stemmer var etter all sannsynlighet for mye til at utfallet kunne ha blitt annerledes i dette spesifikke tilfellet.

Ok, da misforsto jeg poenget ditt, beklager. :)
Lenke til kommentar

De færreste av bransje aktørene kunne tenke seg å jobbe med hverken Glenn, Bjørn Johan eller Kim Rune. Men samtidig er det mange i musikkbransje som kunne tenke seg å arbeide med Isabella.

VG

Akkurat det jeg har ment fra første gang jeg så og hørte henne, Isabella har uten tvil et enormt talent!

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
Jeg skjønner arvolrig talt ikke hvorfor så mange av dere brukere har noe imot bevegelsene til Kim Rune. Javel, så synes dere han beveger seg som en homofil. Hvilket forøvrig er totalt idiotisk da man ikke kan bestemme legning basert på bevegelser. Man stemmer da på den artisten som gir den beste framførelsen. Ikke har de beste "movsa". Jeg fokuserer hvertfall mest på sangprestasjonene til deltakerne når jeg gjør meg opp en mening om hvem som er flinkest. Om de gir ut en CD er det jo stemmen man hører, ikke noe annet.

 

Fremtoning har faktisk noe å si for fremførelsen. Det var ikke stemmen og musikken alene som gjorde folk som Michael Jackson og gruppen Kizz populær. Det er hele pakka. En artist er ikke bare sangstemmen, det er så mye mer enn det. Spesielt når det kommer til konserter.

 

Man må mer enn kun å synge bra for å være en god artist. Klarer man kun å synge så er man en god sanger, ikke en god sangartist. :)

 

Dette er tross alt et tv-program hvor man bedømmer opptreden (som er kombinasjonen av fremførsel og bruk av stemmen). Ellers kunne man jo bare kjørt hele greien på radioen.

Lenke til kommentar
Vinneren kommer til å tjene penger i ett år, men etterpå vil han bare bli ledd av. Han kommer aldri til å få gitt ut noe mer, tror Falck.

Det er vel slik som har skjedd med flere...

 

Ang. Kim Rune må jeg henge meg på Dotten. Setter man på tekst-tv (som en annen bruker gjorde) er det jo bra, men for å bli en god artist må man ha mer enn en stemme. Kunne aldri tenke meg at Metallica hadde hatt den fansen hvis ikke de "fridde" til publikum som de alltid gjør på scenen.

Lenke til kommentar

Jojo, men å sammenligne en idol-deltaker med KISS blir litt drøyt. Sant nok, det meste av Kiss sin musikk suger balle, men showmanship er helt ekstremt, derfor er de så store som de er. Hva hadde KISS vært uten de syke romdraktene, malingen, Gene som spyr blod og rekker tunge til kvinnelige fans? Bare et middelmådig pop-metal band.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...