Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..Eller så konverterer man en film som i utgangspunktet hadde god kvalitet. dessverre kan jeg ikke bevise dette ved å laste noen av de opp til forumet fordi det bryter med retningslinjene og jeg ønsker ikke en stengt brukerkonto.

lol

Kan jeg spørre om hva som tvang deg til å bruke fjortissordet lol til en meget seriøs test?

Synes det rett og slett var særdeles artig. Etter som jeg skjønte at du ble småfrustrert. Hvem er det som har en film på PC-en som ser dårlig ut på en mobil videospiller mtp kvalitet.

Hvem er det som har en spillefilmm av god kvalitet som man velger å legge på ipoden mener du vel

Filmene mine ble greie, men noen partier ble sykt lyse og det er da ikke meningen når filmen ikke var det?

Lenke til kommentar
..Eller så konverterer man en film som i utgangspunktet hadde god kvalitet. dessverre kan jeg ikke bevise dette ved å laste noen av de opp til forumet fordi det bryter med retningslinjene og jeg ønsker ikke en stengt brukerkonto.

lol

Kan jeg spørre om hva som tvang deg til å bruke fjortissordet lol til en meget seriøs test?

Synes det rett og slett var særdeles artig. Etter som jeg skjønte at du ble småfrustrert. Hvem er det som har en film på PC-en som ser dårlig ut på en mobil videospiller mtp kvalitet.

Hvem er det som har en spillefilmm av god kvalitet som man velger å legge på ipoden mener du vel

Filmene mine ble greie, men noen partier ble sykt lyse og det er da ikke meningen når filmen ikke var det?

Hm.. Du kan jo prøve å se ut åssen den konverte fila ser ut på PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
"Demo model, do not remove from store."

komplett har 16GB utgaven til 3000 på ukens tilbud, verdt de 700 ekstra å oppgradere 8GB. Spesielt siden det totalt mangler ekspasjonsmuligheter i form av minnekort, så du blir sitttende med den kapasieten du velger

Lenke til kommentar
Selv får jeg 8 gig versjonen i Jul. :)

Ikke før og være jævelig, men den gaven vil heller angre på at du ikke tok pengene og kjøpte 16 gb hvis du har litt sanger osv.

Da ville du ha sotte pris på 16 gb heller.

Men fint du får deg en mp3 spiller som er gøy og fikle med da :)

 

I mine øyne er det ikke verd og kjøpe en med 8 gb da man ikke har mulighet før og få større plass på spilleren.

 

Greit du har ikke mye sanger men du vil vel ha en film eller to på touch`en? og kanskje noen bilder?

Og så vil du vel ha noen programmer osv. Blir fort liten plass.

Og husk, selv om det står det er 16 gb så har du ikke så stor plass på spilleren. Er programvare som tar sin plass også.

Lenke til kommentar
har ikke 16GB versjonen plass til utvidelse (ekstra minnekort)??

Kor du har det fra da?

Svaret er nei, finnes ikke noen plass og putte i minnekort

 

jeg trodde det var sånn for alle med flash minne men d er det tydeligvis ikke ;)

 

men hva med iphone? Har den plass til ekstra minnekort?

Nei, akkuratt det samme som en iPods.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...