Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Nybegyner spørsmål: Hvordan kan jeg laste opp alubums bilde uten ved å måte skaffe itune store konto? jeg har ikke creditkort uansett til å gjøre en konto..

Gå på Vis Info, deretter Bilde. Så må du bare google frem et bilde og lagre på f.eks desktop og legge til på hver sang. Er litt tungvindt ja...

Evt prøv å marker alle sangene i albumet og prøv å bytt bilde på alle samtidig.

 

takker for hjelp

 

:p;når jeg "ruller" igjennom lister, så synes jeg det er lit merkelig at jeg drar ned får å gå oppp, kan jeg invertere dette??

Endret av beanfan94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nybegyner spørsmål: Hvordan kan jeg laste opp alubums bilde uten ved å måte skaffe itune store konto? jeg har ikke creditkort uansett til å gjøre en konto..

Gå på Vis Info, deretter Bilde. Så må du bare google frem et bilde og lagre på f.eks desktop og legge til på hver sang. Er litt tungvindt ja...

Evt prøv å marker alle sangene i albumet og prøv å bytt bilde på alle samtidig.

 

takker for hjelp

 

:p;når jeg "ruller" igjennom lister, så synes jeg det er lit merkelig at jeg drar ned får å gå oppp, kan jeg invertere dette??

 

Det tenkte jeg i starten også, fant ikke ut noen plass jeg kunne invertere, men på mindre enn et døgn har jeg blitt vant til sånn det er, så det funker supert. :)

 

Noen drevne Touch-eiere her som har noe oppbevaring/beskyttelse og annet tilbehør å anbefale her? Har søkt litt rundt og funnet mye forskjellig til mye forskjellig pris, men kunne vært greit å hørt noen erfaringer om hva som er et "must" å ha til den. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Noen drevne Touch-eiere her som har noe oppbevaring/beskyttelse og annet tilbehør å anbefale her? Har søkt litt rundt og funnet mye forskjellig til mye forskjellig pris, men kunne vært greit å hørt noen erfaringer om hva som er et "must" å ha til den. :)

Man får både fin oppbevaringsveske med plass til alt av kort man trenger og reiselader til 149 for hver av dem. Begge veldig praktiske å ha.

Lenke til kommentar
Noen drevne Touch-eiere her som har noe oppbevaring/beskyttelse og annet tilbehør å anbefale her? Har søkt litt rundt og funnet mye forskjellig til mye forskjellig pris, men kunne vært greit å hørt noen erfaringer om hva som er et "must" å ha til den. :)

Man får både fin oppbevaringsveske med plass til alt av kort man trenger og reiselader til 149 for hver av dem. Begge veldig praktiske å ha.

 

Link til hvor de selger det? :)

 

Fant også mye som så bra ut på dealextreme, og ikke minst billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...