Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Nå hadde vel ikke spillelister og slikt noe særlig med saken å gjøre, ettersom poenget gikk heller ut på at det skal ikke være nødvendig å ha unødvendige sanger/artister liggende på iPoden. Selv så holder jeg meg vanligvis til 10-20 artister, men jeg har omtrent 50 artister liggende, flere enn det så begynner det å bli litt uoversiktlig, synes jeg. :) Derfor synes jeg at 8GB er nok for mitt bruk.

 

Uoversiktlig er det da slettes ikke :p Er jo alfabetmerket... Og så kan man scrolle via alfabetet (ikke bare hele lista), noe som gjør det som en lettvint jobb også. Er det jeg mener her :) Blir ikke uoversiktlig om du har 100 stk. artister når du allikevel kan finne dem frem på sekundet via alfabetscrollinga :p Med mindre du har 100 artister som begynner på samme bokstav.... Da skal jeg være enig at det først kan bli uoversiktlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå hadde vel ikke spillelister og slikt noe særlig med saken å gjøre, ettersom poenget gikk heller ut på at det skal ikke være nødvendig å ha unødvendige sanger/artister liggende på iPoden. Selv så holder jeg meg vanligvis til 10-20 artister, men jeg har omtrent 50 artister liggende, flere enn det så begynner det å bli litt uoversiktlig, synes jeg. :) Derfor synes jeg at 8GB er nok for mitt bruk.

 

Uoversiktlig er det da slettes ikke :p Er jo alfabetmerket... Og så kan man scrolle via alfabetet (ikke bare hele lista), noe som gjør det som en lettvint jobb også. Er det jeg mener her :) Blir ikke uoversiktlig om du har 100 stk. artister når du allikevel kan finne dem frem på sekundet via alfabetscrollinga :p Med mindre du har 100 artister som begynner på samme bokstav.... Da skal jeg være enig at det først kan bli uoversiktlig.

sorry, skrev det muligens slik at det ikke var så lett å tolke. Det er selvførgelig ikke uoversiktlig i og med at det er alfabetisk liste, som du sier. Men tenker på uoversiktlig i den form av at det er for mange artister til at man ikke vet hva man skal høre på :)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Er det noen som vet når SummerBoard blir oppdatert i installer listen? Ettersom det er (old) versionen nå, og den får man bare error av.

 

Fått touchen oppdatert til 1.1.2?

 

Tror (OLD) versjonen ikke blir oppdatert i det heletatt.

 

 

edit:

 

kan man streame video på nett med ipod touch som f.ex. på southparkzonedotcom osv?

 

Eneste stedet man kan streame videoer fra slik jeg har forstått er fra Apples filmtrailersider.

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
Er det noen som vet når SummerBoard blir oppdatert i installer listen? Ettersom det er (old) versionen nå, og den får man bare error av.

 

Fått touchen oppdatert til 1.1.2?

 

Tror (OLD) versjonen ikke blir oppdatert i det heletatt.

Touchen er fikset til 1.1.2 ja.

Virker som om noen har fått det til på en måte.

 

Ettersom orginalt så ligger bare (old) versionen i installer, så et sted tidligere idag at den nye var midlertidig fjernet eller noe slikt.

Er bare litt lei av å ha hovedskjermen full av ikoner :) Så om det er en annen vei så hadde det vært flott!

Lenke til kommentar

Jeg får min i julegave :)

har noen spørsmål siden jeg aldri har hatt en ipod før.

 

1) Jeg her hørt det ikke er like enkelt å sette in sager, du må he et slaks program. Hvor får jeg tak i det?

2)Må jeg ha mac?

3) Kan jeg se filmer fra internet om det ikke er youtube jeg spiller av fra?

4) Hvordan oppdatrer jeg den?

Lenke til kommentar
Jeg får min i julegave :)

har noen spørsmål siden jeg aldri har hatt en ipod før.

 

1) Jeg her hørt det ikke er like enkelt å sette in sager, du må he et slaks program. Hvor får jeg tak i det?

2)Må jeg ha mac?

3) Kan jeg se filmer fra internet om det ikke er youtube jeg spiller av fra?

4) Hvordan oppdatrer jeg den?

1. iTunes, finner det på hjemmesiden til apple

2. Nei

3. Virker ikke som om det er mulig, ennå.

4. Bare koble til pcen og starte itunes.

Lenke til kommentar

Nå har jeg skumlest gjennom stort sett hele tråden og vet akkurat hva jeg skal gjøre med min touch etter å ha sett så mange nyttige ting jeg trenger på den.. Men så har jeg et problem jeg ikke vet hvordan jeg skal løse...

 

jeg sitter nemlig på VISTA 64bit..... Fins det noen veier rundt dette per dags dato, eller blir touhen min nødt til å leke flittig støvsamler til apple kommer med software til meg også? :( Blir nesten litt frustrert merker jeg

Lenke til kommentar
hvilket program snakker du om at ikke funker med vista 64bit? Jeg fikk lasta ned itunes ihvertfall om d er d du snakker om og jeg har vista 64bit

iTunes på 64-bit vista fungerer ikke med iPod Touch / iPhone.

 

naa sitter jeg paa naboens traadlose nett med touch'n mens jeg blir vsnt med alle funksjonene.. Er det noen som har en indikasjon paa naar visfa 64bit evt blir inkludert i itunes? Er litt for mye forlangt at vi som bruker vista 64bit enten maa instsllere 32bit igjen, eller kjore dualboot egentlig.. :( men men, jeg skal klare meg en goood stund med aa laane naboens maskin hver gang jeg vil oppdstere litt musikk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...