Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Nokon som veit om lydkvalitetsforskjellen mellom 3g og 4g? Har en 32GB 3G. :)

 

Ser det er lenge siden du stilte spørsmålet, men jeg gir allikevel et svar.

 

Personlig synes jeg lyden i 4G er et par hakk mer raffinert enn på 3G. Ingen big deal, men 4G > 3G når det gjelder lyd,

 

Det må påpekes at det er viktig med et godt headset.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest medlem-211409

Hei!

 

Aner ikke hvor jeg skal poste dette, men poster det her (bare å flytte for en moderator om h*n finner et bedre sted):

 

Hodetelefonene jeg kobler til iPoden min virker ikke på det ene øret. Jeg vet det er iPoden som er problemet og ikke hodetelefonene. Jeg kjøpte en "idiotforsikring" på elkjøp og lurer på om den gjelder for dette problemet, eller eventuelt standard forsikring man får med på alle produkter? Forbanna drittiPod.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Den siste uka har iPod-en hatt ett problem som har forverret seg dag etter dag. Touch-skjermen vil ikke reagere. Jeg kan fint bruke "Home"- og "Av/på"-knappene, men får altså ikke til å låse opp iPod-en fordi skjermen ikke reagerer. En sjelden gang får jeg kontakt og får akkurat til å låse opp, men etter dette er touch-skjermen ute av funksjon igjen.

 

Er det noen her som har erfaring/kunnskap rundt dette, og kan hjelpe meg? Jeg skal prøve å slå av og starte opp igjen, men er ikke så enkelt ...

Lenke til kommentar

Hei.

 

Den siste uka har iPod-en hatt ett problem som har forverret seg dag etter dag. Touch-skjermen vil ikke reagere. Jeg kan fint bruke "Home"- og "Av/på"-knappene, men får altså ikke til å låse opp iPod-en fordi skjermen ikke reagerer. En sjelden gang får jeg kontakt og får akkurat til å låse opp, men etter dette er touch-skjermen ute av funksjon igjen.

 

Er det noen her som har erfaring/kunnskap rundt dette, og kan hjelpe meg? Jeg skal prøve å slå av og starte opp igjen, men er ikke så enkelt ...

 

Eneste tipset mitt er å gjenopprette iPoden via iTunes, men husk å sikkerhetskopier først.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Den siste uka har iPod-en hatt ett problem som har forverret seg dag etter dag. Touch-skjermen vil ikke reagere. Jeg kan fint bruke "Home"- og "Av/på"-knappene, men får altså ikke til å låse opp iPod-en fordi skjermen ikke reagerer. En sjelden gang får jeg kontakt og får akkurat til å låse opp, men etter dette er touch-skjermen ute av funksjon igjen.

 

Er det noen her som har erfaring/kunnskap rundt dette, og kan hjelpe meg? Jeg skal prøve å slå av og starte opp igjen, men er ikke så enkelt ...

 

Eneste tipset mitt er å gjenopprette iPoden via iTunes, men husk å sikkerhetskopier først.

 

Jeg fikset problemet ved å restarte iPoden ved å holde inne "home"- og "av/på"-knappene samtidig. Nå er alt som normalt.

 

Likevel, takk for svar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...