Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
er det ikke andre pcr i hjemme som ikke har 64bit vista da?;på

 

 

ihvertfall grats med archos;D

 

ja og den gidder jeg å låne hver gang jeg skal gjøre noe ;) Vil helst gjøre ting på min nye pc :>

håper jeg får bestilt archosen ikveld, må bare vite hva slags extra utstyr jeg trenger

 

med archos tror jeg du blir blakk nok av å betale for codecer :p

Lenke til kommentar
er det ikke andre pcr i hjemme som ikke har 64bit vista da?;på

 

 

ihvertfall grats med archos;D

 

ja og den gidder jeg å låne hver gang jeg skal gjøre noe ;) Vil helst gjøre ting på min nye pc :>

håper jeg får bestilt archosen ikveld, må bare vite hva slags extra utstyr jeg trenger

 

med archos tror jeg du blir blakk nok av å betale for codecer :p

 

hehe verre med docking greienet man burde kjøpe osv xD. blir vel 1000kr mer enn ipod touch, men med mange flere ting og mye mer plass :>

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Arg, Har skaffet meg Mail programmet (orginalt lagd for iphone)

Så logget jeg inn på min gmail, alt virket perfekt, men så kom jeg på at det er den gamle Gmailen min.. -_-

Nå klarer jeg ikke fjerne den å få brukt den andre, har prøvd å avinstallere + restart og installere igjen, men fortsatt den samme gmail!!

 

finnes vel en eller annen fil et eller annet sted der infoen ligger lagret

Lenke til kommentar

Ok, jeg sliter med et problem her: Jeg fikk min iPod Touch i går, og det første jeg gjorde når jeg koblet den opp til dataen var å laste ned 1.1.2. Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke får kommet på nett i safari og på youtube, selv om det står at jeg er koblet opp (noe jeg er). Når jeg prøver å åpne en side i safari så kommer denne meldingen opp: ''Safari kan ikke åpne siden fordi Safari finner ikke tjeneren.''. Noen som har peiling på hva dette er? Og hvis jeg er nødt til å nedgradere til 1.1.1 hvordan gjør jeg dette?

Edit: Når jeg trykker på ''gjenopprett til originalinstillingene'' så kjører den fortsatt 1.1.2 og jeg kommer fortsatt ikke på nett.

Endret av hjaadd
Lenke til kommentar
Ok, jeg sliter med et problem her: Jeg fikk min iPod Touch i går, og det første jeg gjorde når jeg koblet den opp til dataen var å laste ned 1.1.2. Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke får kommet på nett i safari og på youtube, selv om det står at jeg er koblet opp (noe jeg er). Når jeg prøver å åpne en side i safari så kommer denne meldingen opp: ''Safari kan ikke åpne siden fordi Safari finner ikke tjeneren.''. Noen som har peiling på hva dette er? Og hvis jeg er nødt til å nedgradere til 1.1.1 hvordan gjør jeg dette?

Edit: Når jeg trykker på ''gjenopprett til originalinstillingene'' så kjører den fortsatt 1.1.2 og jeg kommer fortsatt ikke på nett.

 

Sikker på at det trådløse nettverket du prøver å koble til i det hele tatt er i orden?

Lenke til kommentar
Nybegyner spørsmål: Hvordan kan jeg laste opp alubums bilde uten ved å måte skaffe itune store konto? jeg har ikke creditkort uansett til å gjøre en konto..

Gå på Vis Info, deretter Bilde. Så må du bare google frem et bilde og lagre på f.eks desktop og legge til på hver sang. Er litt tungvindt ja...

Evt prøv å marker alle sangene i albumet og prøv å bytt bilde på alle samtidig.

Lenke til kommentar
Ok, jeg sliter med et problem her: Jeg fikk min iPod Touch i går, og det første jeg gjorde når jeg koblet den opp til dataen var å laste ned 1.1.2. Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke får kommet på nett i safari og på youtube, selv om det står at jeg er koblet opp (noe jeg er). Når jeg prøver å åpne en side i safari så kommer denne meldingen opp: ''Safari kan ikke åpne siden fordi Safari finner ikke tjeneren.''. Noen som har peiling på hva dette er? Og hvis jeg er nødt til å nedgradere til 1.1.1 hvordan gjør jeg dette?

Edit: Når jeg trykker på ''gjenopprett til originalinstillingene'' så kjører den fortsatt 1.1.2 og jeg kommer fortsatt ikke på nett.

 

Sikker på at det trådløse nettverket du prøver å koble til i det hele tatt er i orden?

 

Ja, jeg er sikker. Har 2 PC-er som er koblet opp mot det trådløse nettverket i tillegg.

Lenke til kommentar
Ok, jeg sliter med et problem her: Jeg fikk min iPod Touch i går, og det første jeg gjorde når jeg koblet den opp til dataen var å laste ned 1.1.2. Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke får kommet på nett i safari og på youtube, selv om det står at jeg er koblet opp (noe jeg er). Når jeg prøver å åpne en side i safari så kommer denne meldingen opp: ''Safari kan ikke åpne siden fordi Safari finner ikke tjeneren.''. Noen som har peiling på hva dette er? Og hvis jeg er nødt til å nedgradere til 1.1.1 hvordan gjør jeg dette?

Edit: Når jeg trykker på ''gjenopprett til originalinstillingene'' så kjører den fortsatt 1.1.2 og jeg kommer fortsatt ikke på nett.

 

Sikker på at det trådløse nettverket du prøver å koble til i det hele tatt er i orden?

 

Ja, jeg er sikker. Har 2 PC-er som er koblet opp mot det trådløse nettverket i tillegg.

 

Jeg hadde samme problem selv, men fant ut at nettverket var sikret med nøkkelindeks 4, mens touch visstnok klarer bare på 1, så jeg skifta og da funka det. :D

 

Skriver med ipoden nå btw, hoho. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...