Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lang er batteritiden?

Det oppgirs 22 timer med kun musikk spilling og 5 timer med film.

Det var noen som testet denne og dem sa at rundt 18 timer med musikk. Og det høres logisk ut etter det jeg har erfart med min

 

Vil tippe noe rundt der selv. Men jeg er mektig imponert over batterilevetiden. Føler jeg lader den sjeldent. Bruker den til og fra jobb og noen ganger mens jeg jobber og jeg lader hver 3-4. dag ca. Og da er den heller ikke ladet helt ut, men er da jeg vil endre på musikken på den :p

Lenke til kommentar
Spørs vel også hvor sterk lysstyrke man har på og om man surfer i samme slengen vil jeg tro. Hvor høyt volum man har og hvor krevende hodetelefoner man har må da spille en liten rolle det og?

 

Akkurat lysstyrken utgjør mye. Nå har jeg min på nesten lavest lysstyrke da jeg faktisk blir blendet av det sterkeste (om jeg er i mørke omgivelser).

Lenke til kommentar
Det har jeg merket selv! Vant til å ha på nøyaktig halvveis før jeg ville prøve maks en gang når jeg skulle se film. Jeg ble så og si blendet og byttet tilbake ganske fort.

 

Lurer på om det brenner mye av skjermen om man kjører konstant på full styrke. Syns det var litt for lyst faktisk :p

 

EDIT: Men når jeg tenker meg om 2 ganger så er jo sikkert dette for å se ute i sollys... *DOH*

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Som sagt, post noen bilder av podene deres :p

Vet at jeg kan finne sånt lett, men er så kjedelig å google det + at det er så mye koseligere å se forumbrukere her poste egentatte bilder :]

Hvorfør poste bilde av en ipod?

Er jo ikke noe spennende. finnes jo alt før mye bilder av touch på nett.

Og bilde av hva folk har som programmer ser jeg heller ikke som spennende.

Men en liste over program osv er jo mye mer nyttig da :p

Lenke til kommentar
blir lettere hvis du legger inn det programmet som tar bildet av selve skjermen,

"print screen" greia...

 

Poenget var vel egentlig å ta bilde av selve touchen. Ser at det ble litt lite av akkurat dette, og mer av programvaren etc.

 

edit: Men det får vel gå :p

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
Hvorfør poste bilde av en ipod?

 

Hvorfor ikke? Artige saker.

 

Vet at bildene mine, og kvaliteten på dem er litt halveis, men det forblir gøy.

edit: Glemte en :p

Pølsefingre :p

Greide ikke og la vær og komme med en usaklig komentar som ikke henger på greip :p .

 

Neida. folk står jo fritt til og ta bilder da.

Føresten greie bilder som viste touch´en veldig bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...