Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Skulle ikkje vere lett å overføre video til Ipod touch nei :(

 

Gjekk automatisk med sanger, og fekk det til med bilder.

 

Fant ut den liker .mov og mpeg4 format så må sikkert konvertere til dette.

 

MEN; nåken så har peiling på program for dette, fant berre ein trial greie på nett, som heitte "WinAVI MP4 Converter"

 

på "Filmer" og "Tv.programmer" i Itunes er det ingen videos.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..Eller så konverterer man en film som i utgangspunktet hadde god kvalitet. dessverre kan jeg ikke bevise dette ved å laste noen av de opp til forumet fordi det bryter med retningslinjene og jeg ønsker ikke en stengt brukerkonto.

lol

Kan jeg spørre om hva som tvang deg til å bruke fjortissordet lol til en meget seriøs test?

Synes det rett og slett var særdeles artig. Etter som jeg skjønte at du ble småfrustrert. Hvem er det som har en film på PC-en som ser dårlig ut på en mobil videospiller mtp kvalitet.

Lenke til kommentar

og legge inn filmer på touch'en er jo kjempe lett :)

Bare konverter filmen, legg den inn i iTunes og så synkroniser. Er jo ikke noe problem, har vel 6 filmer på ipoden.

 

Dessut kan iTunes konvertere filmene før deg. Fikk opp om jeg ville konvertere, men det gikk ikke siden filmen var i riktig format alerede :p

 

Bilder er heller ikke noe problem, der legger alle bildene jeg har i ei mappe autimatisk inn i iTunes og inn på touch'en :)

 

Åjoda, er gøy med bilder, men det må liksom være noe mer en kun mer ikoner på skjermen liksom. Er liksom ikke så spennende og bare se ikoner. Men en fin bakgrunn og ting man selv har gjort og ikke bare lastet ned er jo gøy da.

Lenke til kommentar
Åjoda, er gøy med bilder, men det må liksom være noe mer en kun mer ikoner på skjermen liksom. Er liksom ikke så spennende og bare se ikoner. Men en fin bakgrunn og ting man selv har gjort og ikke bare lastet ned er jo gøy da.

 

Ikoner på skjermen liksom?

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
og legge inn filmer på touch'en er jo kjempe lett :)

Bare konverter filmen, legg den inn i iTunes og så synkroniser. Er jo ikke noe problem, har vel 6 filmer på ipoden.

 

Dessut kan iTunes konvertere filmene før deg. Fikk opp om jeg ville konvertere, men det gikk ikke siden filmen var i riktig format alerede :p

 

Bilder er heller ikke noe problem, der legger alle bildene jeg har i ei mappe autimatisk inn i iTunes og inn på touch'en :)

 

Åjoda, er gøy med bilder, men det må liksom være noe mer en kun mer ikoner på skjermen liksom. Er liksom ikke så spennende og bare se ikoner. Men en fin bakgrunn og ting man selv har gjort og ikke bare lastet ned er jo gøy da.

 

 

Har holdt på nåkre tima idag, fått det på greip nå ;)

 

Tar nok berre litt tid å sette seg inn i systemet, har berre 600-700 MB ledig kapasitet igjen :)

 

"Bare konverter filmen"; ka program bruke du da? eg får ikkje opp nåke auto valg konvertering: skal legge fks AVI film til Itunes men kommer berre opp det forbudt ikonet, istadenfor + ikonet

 

.......

Endret av Kvalatad
Lenke til kommentar
og legge inn filmer på touch'en er jo kjempe lett :)

Bare konverter filmen, legg den inn i iTunes og så synkroniser. Er jo ikke noe problem, har vel 6 filmer på ipoden.

 

Dessut kan iTunes konvertere filmene før deg. Fikk opp om jeg ville konvertere, men det gikk ikke siden filmen var i riktig format alerede :p

 

Bilder er heller ikke noe problem, der legger alle bildene jeg har i ei mappe autimatisk inn i iTunes og inn på touch'en :)

 

Åjoda, er gøy med bilder, men det må liksom være noe mer en kun mer ikoner på skjermen liksom. Er liksom ikke så spennende og bare se ikoner. Men en fin bakgrunn og ting man selv har gjort og ikke bare lastet ned er jo gøy da.

 

 

Har holdt på nåkre tima idag, fått det på greip nå ;)

 

Tar nok berre litt tid å sette seg inn i systemet, har berre 600-700 MB ledig kapasitet igjen :)

 

"Bare konverter filmen"; ka program bruke du da? eg får ikkje opp nåke auto valg konvertering: skal legge fks AVI film til Itunes men kommer berre opp det forbudt ikonet, istadenfor + ikonet

 

.......

Skal finne det ut.

no er dataskjermen på den dataen gåd til hælvette. Så må kjøpe ny i morgen.

Men oss meg så kunne jeg konvertere filmen i iTunes. Gikk bre og la til filmen jeg vile ha, så gikk jeg inn på film på itunes og der trykte jeg på filmen og kune konvertere den.

 

Og til deg som ville betille fra usa, kjøp i norge.

Er det problem med produkte er det lettere og få byttet den her.

Og 8 gb er alt før lite, du vil angre på å kjøpe så lite. nei kjøp den på 16 :) Koster ikke så mye mer

Lenke til kommentar

Hei!

Har planer om å kjøpe meg en iPod Touch men lurer på noen småting først:

- Hvor burde jeg kjøpe den fra? En butikk som f.eks Elkjøp, eller bestille fra nettet?

- Er det noen skrivemuligheter med denne? Så jeg f.eks kan skrive innlegg på diskusjon.no med den. Og om det ikke er mulighet til å skrive noe, kan jeg vel i alle fall lese ting på diskusjon.no?

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...