Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

har ikke 16GB versjonen plass til utvidelse (ekstra minnekort)??

Kor du har det fra da?

Svaret er nei, finnes ikke noen plass og putte i minnekort

 

jeg trodde det var sånn for alle med flash minne men d er det tydeligvis ikke ;)

 

men hva med iphone? Har den plass til ekstra minnekort?

Nei, akkuratt det samme som en iPods.

 

ok tusen takk for hjelpen :)

 

finnes det noen alternativer til ipod touch som har både touchscreen og 16GB+ med ekstra minnekort plass? (ca3000kr)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har ikke 16GB versjonen plass til utvidelse (ekstra minnekort)??

Kor du har det fra da?

Svaret er nei, finnes ikke noen plass og putte i minnekort

 

jeg trodde det var sånn for alle med flash minne men d er det tydeligvis ikke ;)

 

men hva med iphone? Har den plass til ekstra minnekort?

Nei, akkuratt det samme som en iPods.

 

ok tusen takk for hjelpen :)

 

finnes det noen alternativer til ipod touch som har både touchscreen og 16GB+ med ekstra minnekort plass? (ca3000kr)

Tviler jeg ekstremt på.. Tror vel ikke det finnes noen med 16GB og touchscreen i dag, så at du skal få med en ekstra minnekort-slot er bare å drømme om. Men holder ikke 16GB? iPod/iPhone kommer aldri til å komme med en ekstra minnekortslot.

Lenke til kommentar

hehe alltid gøy med mye GB, 16GB kan jeg fylle lett men det er jo fortsatt en del så trenger ikke millioner med sanger samtidig, får bare heller skifte ut her og der ;) Så da har jeg nok bestemt meg for Ipod Touch 16GB :)

 

Da er det bare å finne et headset/øreplugger til metal/hardrock til ca rundt 500kr og ikke altfor store/tunge (skal brukes til vanlig dagsbruk, løp, bussen, skolen osv.) :) Noen tips?

 

må nok en gang si takk for hjelpen ;) Alltid hjelpsomme på dette forumet :)

Endret av sureup
Lenke til kommentar
hehe alltid gøy med mye GB, 16GB kan jeg fylle lett men det er jo fortsatt en del så trenger ikke millioner med sanger samtidig, får bare heller skifte ut her og der ;) Så da har jeg nok bestemt meg for Ipod Touch 16GB :)

 

Da er det bare å finne et headset/øreplugger til metal/hardrock til ca rundt 500kr og ikke altfor store/tunge (skal brukes til vanlig dagsbruk, løp, bussen, skolen osv.) :) Noen tips?

 

må nok en gang si takk for hjelpen ;) Alltid hjelpsomme på dette forumet :)

 

Koss Portapro? Billige, god lydkvalitet, men dårlig fysisk kvalitet:p

Lenke til kommentar
hehe alltid gøy med mye GB, 16GB kan jeg fylle lett men det er jo fortsatt en del så trenger ikke millioner med sanger samtidig, får bare heller skifte ut her og der ;) Så da har jeg nok bestemt meg for Ipod Touch 16GB :)

 

Da er det bare å finne et headset/øreplugger til metal/hardrock til ca rundt 500kr og ikke altfor store/tunge (skal brukes til vanlig dagsbruk, løp, bussen, skolen osv.) :) Noen tips?

 

må nok en gang si takk for hjelpen ;) Alltid hjelpsomme på dette forumet :)

 

Koss Portapro? Billige, god lydkvalitet, men dårlig fysisk kvalitet:p

 

hehe ja jeg testa nettopp søstra mi sin og de virket litt sånn skranglete + mye av lyden går rett ut til omgivelsene, litt dumt hvis man hører på i klasserommet :p Noen andre som ikke lekker så mye lyd ut? Eventuelt øreplugger?

Lenke til kommentar
noen tips til gode metal/hard rock øreplugger som ikke faller ut av ørene?

Shure produkter er veldig gode :)

https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k

Mine E2c(ca 600-700kr) fungerer utmerket!

 

__________________________________________

 

Har kjøpt en iPod Touch 8GB idag. Helt fantastisk maskin hittil!

 

 

Går det ann å laste ned plugins/programmer? Orker ikke lese gjennom hele tråden om det har blitt spurt om før.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

hey jeg har noen spørsmål angående wifi. Finner den og kobler seg opp automatisk til nettverk eller må man trykke på en hel del for å få internett tilgang? Og om man beveger seg gjennom flere nettverk vil den da bytte raskt automatisk eller er det en lang prosess med trykking eller tar den eventuelle automatiske prosessen lang tid?

Lenke til kommentar
hey jeg har noen spørsmål angående wifi. Finner den og kobler seg opp automatisk til nettverk eller må man trykke på en hel del for å få internett tilgang? Og om man beveger seg gjennom flere nettverk vil den da bytte raskt automatisk eller er det en lang prosess med trykking eller tar den eventuelle automatiske prosessen lang tid?

Er lett og koble til Wi-Fi.

Gå på Instilinger - Wi-Fi.

Der søker den opp alle trådløse nett. Så velger det du vil ha.

Er det passor på nette skriver du det inn og touch`en husker passorde til neste gang.

Du kan velge om den skal automatisk koble seg til trådløst nett eller om du skal gjøre det.

Men husk å skru på Wi-Fi da :p

 

Og til deg som lurer på ørepropper så finnes jo Hodetelefoner forumet og spørre i :)

(som jeg ser du har sport i :) )

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen ;)

 

Hvis man laster ned en fil med ipod touch wifi kan man da konverte den sånn at den kan spilles av? Eller blir det bare som å laste ned bare en blokk med MB som man ikke kan gjøre noe med (den filen man lastet ned) om den er i feil kodek? Og går det ann å extracte rar/zip filer man laster ned med wifi? Og kan man spille av videoer på nettet som på southparkzonedotcom? Altså som ikke er sånne flash videoer greier som youtube er?

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen ;)

 

Hvis man laster ned en fil med ipod touch wifi kan man da konverte den sånn at den kan spilles av? Eller blir det bare som å laste ned bare en blokk med MB som man ikke kan gjøre noe med (den filen man lastet ned) om den er i feil kodek? Og går det ann å extracte rar/zip filer man laster ned med wifi? Og kan man spille av videoer på nettet som på southparkzonedotcom? Altså som ikke er sånne flash videoer greier som youtube er?

 

 

Går ikke ann å laste ned noe som helst fra nettet på touchen.

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen ;)

 

Hvis man laster ned en fil med ipod touch wifi kan man da konverte den sånn at den kan spilles av? Eller blir det bare som å laste ned bare en blokk med MB som man ikke kan gjøre noe med (den filen man lastet ned) om den er i feil kodek? Og går det ann å extracte rar/zip filer man laster ned med wifi? Og kan man spille av videoer på nettet som på southparkzonedotcom? Altså som ikke er sånne flash videoer greier som youtube er?

 

 

Går ikke ann å laste ned noe som helst fra nettet på touchen.

 

ouch, ikke bilder engang?

 

men hvordan går streaming på nett da?

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Selv får jeg 8 gig versjonen i Jul. :)

Ikke før og være jævelig, men den gaven vil heller angre på at du ikke tok pengene og kjøpte 16 gb hvis du har litt sanger osv.

Da ville du ha sotte pris på 16 gb heller.

Men fint du får deg en mp3 spiller som er gøy og fikle med da :)

 

I mine øyne er det ikke verd og kjøpe en med 8 gb da man ikke har mulighet før og få større plass på spilleren.

 

Greit du har ikke mye sanger men du vil vel ha en film eller to på touch`en? og kanskje noen bilder?

Og så vil du vel ha noen programmer osv. Blir fort liten plass.

Og husk, selv om det står det er 16 gb så har du ikke så stor plass på spilleren. Er programvare som tar sin plass også.

 

 

 

 

 

 

^^, I know...

MEn har bare en musikksamling på 150 sanger, så det burde holde. Ikke ser jeg så mye på film heller, da ser jeg ihvertfall på laptopen.

Måtte nesten le litt:

Mutter'n (hu jeg får iPoden av) sa til meg etter at hu hadde bestilt:

-Hvorfor ønska du deg ikke den med større plass da?

Lenke til kommentar

Jeg personlig synes at 8GB er like greit som 16GB. Det gjør at jeg har oversikt over musikken, slik at det ikke blir en lang liste å scrolle ned for å finne en viss artist, mye bedre å heller plukke ut det en liker best, og satse mer på det enn å ha unødvendig musikk liggende på iPoden. Selvførgelig så er jo 16GB bedre når det kommer til filmer/bilder osv, men jeg er heldigvis ikke en person som trenger særlig mer enn 1-2 filmer på iPoden samtidig. :)

Lenke til kommentar
Jeg personlig synes at 8GB er like greit som 16GB. Det gjør at jeg har oversikt over musikken, slik at det ikke blir en lang liste å scrolle ned for å finne en viss artist, mye bedre å heller plukke ut det en liker best.

 

Er derfor man har spillelister og alfabetscrolling på iPod Touch. Har masse artister og finner de fram på noen få sekunder med alfabetscrollinga. Ser ikke problemet :)

Lenke til kommentar
Jeg personlig synes at 8GB er like greit som 16GB. Det gjør at jeg har oversikt over musikken, slik at det ikke blir en lang liste å scrolle ned for å finne en viss artist, mye bedre å heller plukke ut det en liker best.

 

Er derfor man har spillelister og alfabetscrolling på iPod Touch. Har masse artister og finner de fram på noen få sekunder med alfabetscrollinga. Ser ikke problemet :)

Nå hadde vel ikke spillelister og slikt noe særlig med saken å gjøre, ettersom poenget gikk heller ut på at det skal ikke være nødvendig å ha unødvendige sanger/artister liggende på iPoden. Selv så holder jeg meg vanligvis til 10-20 artister, men jeg har omtrent 50 artister liggende, flere enn det så begynner det å bli litt uoversiktlig, synes jeg. :) Derfor synes jeg at 8GB er nok for mitt bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...