Coffey Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Av en eller anna grunn vil ikke iPoden hackes fra Safari. Safari kræsjer rett og slett ikke. Vatt to do? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Av en eller anna grunn vil ikke iPoden hackes fra Safari. Safari kræsjer rett og slett ikke. Vatt to do? Har du firmware versjon 1.1.2? Hvis dette er tilfellet må du nedgradere til 1.1.1 først. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Både Customize og SummerBoard.. Er i Coustomize jeg har prøvd det Det skal funke med customize.. Har gjort det selv med min ipod:S wierd Har prøvd det.. :S Altså, det står i customize at det er endret, for når jeg går inn der, står det der.. Men når jeg tester det i praksis.. Vel.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Både Customize og SummerBoard.. Er i Coustomize jeg har prøvd det Det skal funke med customize.. Har gjort det selv med min ipod:S wierd Har prøvd det.. :S Altså, det står i customize at det er endret, for når jeg går inn der, står det der.. Men når jeg tester det i praksis.. Vel.. merklig.. :S Da kan jeg nesten ikke hjelpe deg, da må jeg nesten overlate det til andre som sikkert vet hvorfor:P:D Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 dette er f... meg noe av det dummeste jeg har hørt? Funker ikke med 64 bit vista? Hva f... skal jeg gjøre da? Hadde jeg bare visst dette før jeg ønsket meg den til jul...... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 dette er f... meg noe av det dummeste jeg har hørt? Funker ikke med 64 bit vista? Hva f... skal jeg gjøre da? Hadde jeg bare visst dette før jeg ønsket meg den til jul...... Installere 32-bit... Tror ikke jeg har sett noen annen løsning. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) latterlig. skyver heller den 3000kr ipod touchen oppi rævva til steve jobs og resten av hans crew før jeg degraderer windowsen til 32bit (vil da miste ytelse på ram osv) men seriøst: hva kan jeg gjøre om jeg får dette i gave til jul? Kan jeg returnere den og få penga tilbake fra der den ble kjøpt fra eller hva? Og hvis jeg kan returnere får jeg da cash eller eller kort med prisen på som jeg må bruke i butikken deres? (husker ikke navnet på det, er trøtt..) Er det også veldig sannsynelig at tullingene hos apple lager en 64bit versjon snart? Ser at folk på nettet har snakket om dette problemet siden iphone kom ut... og i helv. som den apple sida irriterte meg. Skulle finne en email addrese jeg kunne sende til men fant aldri noe. Derimot fant jeg sånt jævla skjema der de har satt kategorier der du ikke får sende om problemet ikke er innenfor de kategoriene... Noen som har en email jeg kan sende direkte til? (kanskje bare jeg som er blind og ikke klarte å finne jaja) Endret 22. desember 2007 av sureup Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) latterlig.skyver heller den 3000kr ipod touchen oppi rævva til steve jobs og resten av hans crew før jeg degraderer windowsen til 32bit (vil da miste ytelse på ram osv) men seriøst: hva kan jeg gjøre om jeg får dette i gave til jul? Kan jeg returnere den og få penga tilbake fra der den ble kjøpt fra eller hva? Og hvis jeg kan returnere får jeg da cash eller eller kort med prisen på som jeg må bruke i butikken deres? (husker ikke navnet på det, er trøtt..) Er det også veldig sannsynelig at tullingene hos apple lager en 64bit versjon snart? Ser at folk på nettet har snakket om dette problemet siden iphone kom ut... og i helv. som den apple sida irriterte meg. Skulle finne en email addrese jeg kunne sende til men fant aldri noe. Derimot fant jeg sånt jævla skjema der de har satt kategorier der du ikke får sende om problemet ikke er innenfor de kategoriene... Noen som har en email jeg kan sende direkte til? (kanskje bare jeg som er blind og ikke klarte å finne jaja) Mager trøst nå, men husker topicet ditt da du bestemte deg for touch, og har i senere tid funnet (og bestilt selv) et alternativ som faktisk gjør det du var på jakt etter. Bestilte en Nokia N800 internet tablet nå (nei er ikke en mobil), som hadde vært perfekt for det du ønsket deg mtp internett tilgang. 800x480 oppløsning, touchscreen, wifi, mulighet til tastatur (eller kjøpe N810 som faktisk har innebygget tastatur), mulighet til å surfe via mobilnettet om du har en BT DUN kompitabel telefon, samt at den kjører linux så det du pratet om med å ekstraktere filer du laster ned, faktisk går an... to sdhc kortspor, så 16GB minne på den koster 800 kr, og 16GB kort kommer vel snart så da får du faktisk de 32GB du ønsket deg. Kostet 2100 uten minnekort, er kanskje et alternativ du kan se på hvis du blir "kvitt" touchen. Endret 22. desember 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 takk ødegård, men jeg tror at jeg heller tar Archos 605'en. Den ser veldig god ut og har masse plass + mer fokus på video og musikk. men hva burde jeg gjøre, kjøpe Archos 605 4GB flash med SDHC slot (hvor mye kan jeg få inn i en SDHC slot og hvor mye koster d ca?) eller 80GB/160GB og bruk det til sykling/løping og håpe den ikke klikker? (hvis den klikker hva kan jeg gjøre da? Kan jeg få den fixet ellno sånt eller er d 100% min skyld og den går rett i dass da?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 takk ødegård, men jeg tror at jeg heller tar Archos 605'en. Den ser veldig god ut og har masse plass + mer fokus på video og musikk. men hva burde jeg gjøre, kjøpe Archos 605 4GB flash med SDHC slot (hvor mye kan jeg få inn i en SDHC slot og hvor mye koster d ca?) eller 80GB/160GB og bruk det til sykling/løping og håpe den ikke klikker? (hvis den klikker hva kan jeg gjøre da? Kan jeg få den fixet ellno sånt eller er d 100% min skyld og den går rett i dass da?) Jeg ville kjøpt en med stor harddisk, og se i tillegg kjøp en liten spiller til jogging, eks sansa clip eller zen tone plus. Det koster ikke så mye, og da har du en spiller som er egnet for jogging - en 605 er veldig stor selv om den teknisk sett kan overleve stresset jogging påfører. Det vil aldri være en spiller som fungerer både bra til jogging g til film (stor skjerm etc), så synes det er bestealternativet. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) k da blir det 160GBen. Blir morsomt nå å fortelle foreldrene mine at det de kanskje har kjøpt må leveres tilbake Men det angående at en harddisk kan bli ødelagt under løping osv, skjer det egentlig ofte? Eller er det mer som en myte som bare faktisk skjer jævlig sjeldent? Og angående at en spiller ikke kan ha stor skjerm osv og være god til jogging er jo ikke helt sant. Det var jo ipod touchen som jeg nå ikke kan bruke hehe Endret 22. desember 2007 av sureup Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Tror nok det med at harddisk spillere bare er masse omtalt, men skjer de færreste. Lykke til med forklaringen til Foreldrene dine haha Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 trenger fort svar, hvordan sletter jeg en sang fra ipod touchen min? nettopp fått den, og fikk noen sanger jeg ikke ville ha der men så vet jeg ikke hvordan jeg sletter den... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Høyreklikk på sangen og slett? Eller fungerer ikke det for deg? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) nei, vis jeg er på itunes så vil ikke ipoden åpne den listen med musikk video og bilder... OG Så lurte jeg på hvordan jeg kan surfe på nette ¨på normal måte? Endret 24. desember 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Wooo, åpnet netopp julegaven min må si at komplett overdriver pakkingen assa (Var en stor eske) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Da har du vel valgt å synkronisere musikken automatisk? Man bør ha manuelt for mindre problemer når man kobler spilleren til flere forskjellige maskiner. For å gå på nett kobler du deg til et trådløst nett, åpner Safari og skriver inn adressen. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Da var touchen jailbreaket på 1.1.2 lett som bare det. (skreiv detta på touchen;) ) Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg orker ikke å oppdatere til 1.1.2 jeg holder meg til jailbreake 1.1.1 <3 fikk den idag forresten (16 gb) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg orker ikke å oppdatere til 1.1.2 jeg holder meg til jailbreake 1.1.1 <3 fikk den idag forresten (16 gb) Bedre lydkvalitet på 1.1.2 Tar 5 min å oppgradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå