Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Hei, har nå fått tak i en 16 gb touch, som jeg har tenkt å jailbreake. Den har vært 1.1.1, men er nå oppdatert til 1.1.2. Er jeg nødt til å downgreade for å få jailbreaket den? Det er utrolig mye info ute rundt om kring, men greier ikke å sammle trådene helt.. Hadde vært fint men en 100% idiotsikker link her!

 

vet ikke jeg, men jeg tror det letteste er å downgrade iPoden din. Så du ikke leter deg bort på google ;)

søk: iPod touch 1.1.2 downgrade

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En veldig fin guide til dette finner du her: http://www.freakforum.nu/forum/showpost.ph...mp;postcount=23

Den brukte jeg og den var veldig grei. Jeg har gjenopprettet ipoden etter at jailbreaken og alt av det er vekk sånn til informasjon (poenget er at man kan fjerne jailbreaken).

 

Men jeg har et annet problem jeg håper noen kan hjelpe meg med. Begynner å bli ganske irriterende. Altså, når jeg kobler ipoden til pcen så kommer den opp i itunes, og ikke i min datamaskin i det hele tatt. Noen som vet hvordan jeg får den opp dit? Problem nummer to er at når jeg skal flytte flere filer eller litt større filer (musikk, filmer o.l.) over på ipoden får jeg beskjed om at iTunes ikke klarer å lese og skrive til kildedisken. Men dette finner jeg vanskelig for å forstå siden den er i iTunes, og jeg kan flytte enkelt sanger over (kommer opp samme melding etter et par), og den er godt nok tilkoblet til at jeg kan gjenopprette den i iTunes. Jeg har lest i iTunes hjelp osv, og prøvd alt de foreslår, men ingenting av det hjelper. Noen som har samme problem, en løsning eller noe? Takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Er det noen her som har fått VNsea til å fungere? Eller en annen VNC klient for den sakts skyld? Slik det er nå vil den ikke connecte til maskinen min av en eller annen grunn, under adress står det at man skal skrive [:port] som blir brukt, men når man tar fram tastaturert får du ikke valget [], så jeg prøvde med bare : slik : 192.168.x.x:5900

blir det korrekt?

 

EDIT: Ah, glem det, jeg hadde glemt noen elemter i konfigen ;) Annbefaler VNsea på det sterkeste!

Endret av TiduZ
Lenke til kommentar

hei, har kjøpt meg en touch, skal bruke den i bilen, har også kjøpt meg en hama radiosender, men lydkvalitetn er så som så, noen som har noe tips?

heller trekke ledning fra anlegget og direkte til ipodn? håpet eg kunne få slippe akuratt det. ville ha det så "reint" så mulig,

noen tanker og tips rundt dette ?

hilsn habbit ;)

Lenke til kommentar
hei, har kjøpt meg en touch, skal bruke den i bilen, har også kjøpt meg en hama radiosender, men lydkvalitetn er så som så, noen som har noe tips?

heller trekke ledning fra anlegget og direkte til ipodn? håpet eg kunne få slippe akuratt det. ville ha det så "reint" så mulig,

noen tanker og tips rundt dette ?

hilsn habbit ;)

 

Radio er begrenset hvor bra kvalitet du får. Beste ville vært å trekke kabel, da får du kvaliteten du vil ha.

Lenke til kommentar
hei, har kjøpt meg en touch, skal bruke den i bilen, har også kjøpt meg en hama radiosender, men lydkvalitetn er så som så, noen som har noe tips?

heller trekke ledning fra anlegget og direkte til ipodn? håpet eg kunne få slippe akuratt det. ville ha det så "reint" så mulig,

noen tanker og tips rundt dette ?

hilsn habbit ;)

 

Du bør nok koble med ledninger, hvis du vil ha det så reint som mulig...

(skrevet med iPod touch) ;)

Lenke til kommentar
hei, har kjøpt meg en touch, skal bruke den i bilen, har også kjøpt meg en hama radiosender, men lydkvalitetn er så som så, noen som har noe tips?

heller trekke ledning fra anlegget og direkte til ipodn? håpet eg kunne få slippe akuratt det. ville ha det så "reint" så mulig,

noen tanker og tips rundt dette ?

hilsn habbit ;)

 

Du bør nok koble med ledninger, hvis du vil ha det så reint som mulig...

(skrevet med iPod touch) ;)

 

 

me reinest mulig, tenkte eg på ledningen som flyter rundt i bilen. men eg vel ikke noe annet å gjøre, kjører en ford mondeo, org anlegg i den, vet noen hvor mangen phono utganger det er bak i den ? har hatt den ute når eg koblet til sub og div, men husker det ikke. lurer på om eg må kjøpe en splitter el ikke..

takker for svar

habbit ;)

Lenke til kommentar
Kan jo kjøpe en spiller med USB-inngang? Enkelt og rent det.

det kan eg,men viss du har vært inni en ford mondeo før, så har du sikkert lagt merke til størrelsen på anlegget, dvs bytter eg ut det org, og setter inne feks et pioneer, så blir det et stor hull, og det ser bare helt teit ut. så blir nok til at eg kobler den til bak i anlegget, og skjuler ledningen.

takk for alle svar :D

 

habbit ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en slik type lærcase til min gamle, gamle, gamle iPod Mini engang. Tror jeg unngår en slik nå, og kjøper meg noe mer mindre, og lettere. Slik som han ipodtouchmaster brukr. Men jeg den beskytter ipoden som et rent helvette da :yes: jeg har null scratcher på min 3 år gamle iPod, den ser ut som den er ny. Bare noen få på kantene :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...