Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Vil ikke si at ca 50 kamper over ca en og en halv sesong for en midtbanespiller i hans alder var så veldig dårlig, spesielt mtp hvem som spilte på midten vår i den tida. Uansett, så var han god før det, mye bedre enn han har vært enkelte ganger i år. Men for å være ærlig, noe stort mer enn årets sesong hadde jeg aldri forventa av fyren i år mtp alt som har gått i mot fyren i år. Har enda klokketro på waliseren vår, en halvdårlig sesong i ung alder forandrer ikke på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne hatt ham som stallfyll gitt at han ikke skulle kreve superlønn. Ikke klager han og som du sier gir han alt når han får sjansen. Positivt overrasket over det han kunne bidra med denne sesongen.

Om han går på samme lønn som han har i Chelsea blir han vell Arsenal's best betalte p.d.d. Noe som ikke er på tale. Må ned i alle fall 50%. Men så dårlig lønnssystem Arsenal har nå, mener jeg det er rett å ikke hente han.

Overraskende? Det har vært planen hele tiden, og alt har gått som planlagt er det jeg har hørt.

Hva plan? At han skulle være tilbake i februar?

Lenke til kommentar
There has been some disappointing news overnight about the fitness of Jack Wilshere, with the Sunday Mirror reporting the midfielder isn't expected to play again until mid September.

Expecting Jack to be ready for the start of the season was probably wishful thinking. He only underwent the operation on his knee six weeks ago. But the news he won't play for the first month of the season is a blow.

 

http://www.ashburtongrove.co.uk/2012/07/mvila-deal-dead-bendtner-to-join.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AshburtonGrove+%28AshburtonGrove.co.uk%29

 

Skuffende, men ikke overraskende. Jeg synes det var rart at han skulle bli klart til sesongstarten, så kort etter en operasjon i kneet.

Lenke til kommentar

Ah, sorry jeg blingsa litt fort på linken, og så av en eller annen grunn arseblog i den :) Kanskje fordi jeg satt å leste saken der inne rett før jeg kom hit.

 

Ikke veldig troverdig kilde som er opphav, men synes det høres både sannsynlig og fornuftig ut å beregne han klar til spill et stykke ut i september.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jepp. Det er jeg ikke uenig i. Arseblog skriver forresten litt om det også. Sesongstart/september er uansett hipp som happ, spør du meg. Han vil trenge tid til å komme i toppform, og for min del har jeg kommet til et punkt hvor jeg ikke forventer noe som helst fra han. Det blir selvfølgelig digg å få ham tilbake, men så lenge vi har Arteta, er ikke 2-3 måneder fra eller til så viktig.

 

edit: "Arteta" hadde forsvinni fra innlegget mitt.

Endret av Urmaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drøyt å kalle Cesc for en cunt imo. Den gutten har gjort mye for klubben og blød for drakten. Sitte straffe mot Barca med knekt fot oppsummerer det veldig godt. Jeg unner han alt godt. Spanjoler er et spesielt folkeslag så at han ønsket seg tilbake til Barca er ikke veldig rart. Selvfølgelig er det lov å være bitter, vi mistet tross alt vår beste spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han er cunt. Mye mer cunt enn Nasri. Det at han til slutt tvang Wenger til å selge ham på billigsalg, gjør at han alltid vil være en cunt i mine øyne. Nasri spilte og ga alt selv bare noen få dager før han ble solgt. Altså, Fabregas tok et valg og signerte en lang kontrakt med oss - når han da bryter den (noe han på sett og vis gjorde), så må man få lov til å kritisere ham.

Lenke til kommentar

Det var jo barndomsklubben til Fabregas som kom og ville ha ham tilbake, noe jeg tror at alle parter visste kunne skje når som helst, bare ikke nøyaktig når. Dermed signerte Fabregas ny kontrakt rett før Barcelona kom bankende. Sett utenfra (jeg er Liverpool-supporter) ser jeg på Nasri som en mye, mye større forræder enn Fabregas - fordi Nasri valgte penger og Fabregas valgte lojalitet.

Lenke til kommentar

Han er cunt. Mye mer cunt enn Nasri. Det at han til slutt tvang Wenger til å selge ham på billigsalg, gjør at han alltid vil være en cunt i mine øyne. Nasri spilte og ga alt selv bare noen få dager før han ble solgt. Altså, Fabregas tok et valg og signerte en lang kontrakt med oss - når han da bryter den (noe han på sett og vis gjorde), så må man få lov til å kritisere ham.

 

Kritisere kanskje, kalle noen for "cunt" og verre er lavmål, neandertalsk, barnslig, you name it.

 

Btw, hva er Oliver Giroud? Meg bekjent var han under kontrakt med Montpellier da han signerte? Podolski?

 

Nei, voks opp mann, dette her blir for pinlig!

Lenke til kommentar

Ashburtongrove bloggen er alt annet en random. Bare så det er sagt. Den og arseblog er antagelig 2 av de mest seriøse. Hadde det vært bedre om jeg linket til arseblog som skriver om akkurat det samme?

 

Når det gjelder sunday mirror, så ja, det er en "useriøs" avis. Media i England er veldig flinke til å "finne på" transferrykter eller lage gull av gråstein. Dette betyr ikke at de farer med løgn når det er snakk om skader o.l. Transferrykter selger, skader not so much. Ser ingen grunn til at de skal ha funnet på dette.

 

Bruker vi samme logikk kan vi jo si at alt som står i avisen er løgn. Er dette løgn: http://www.mirror.co.uk/news/world-news/three-british-soldiers-killed-in-afghanistan-1111521

eller dette: http://www.mirror.co.uk/news/technology-science/science/60-mile-crater-found-in-greenland-on-expedition-945029

Eller en sportsnyhet: http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/spain-4-0-italy-fernando-torres-1081232. Fant de på det?

 

Poenget mitt er at det er greit å være kritisk til aviser, spesielt når de skriver om overgangsrykter uten substansielle sitater, men bare fordi en avis er kjent for å koke opp slike rykter betyr det ikke at alt som står i avisen er oppspinn.

 

Går an å tenke logisk først før man spyr eder og galle.

Lenke til kommentar

Kritisere kanskje, kalle noen for "cunt" og verre er lavmål, neandertalsk, barnslig, you name it.

 

Btw, hva er Oliver Giroud? Meg bekjent var han under kontrakt med Montpellier da han signerte? Podolski?

 

Nei, voks opp mann, dette her blir for pinlig!

 

Check your facts. Klubben ville ikke selge Fabregas, men alle vet at han aldri igjen ville spille i Arsenal-trøya (kall det gjerne nekting) etter sesongslutt 2011. Dessuten satte han klubben i en vanskelig knipe ved at det kun var Barcelona han ville gå til. Når en spiller i verdensklasse med 3 år igjen av kontrakten selges for 27 millioner til verdens største fotballklubb, klarer du ikke å se at omstendighetene skriker at Arsenal ble butt-fucked av både Barcelona og Fabregas? Du kan da ikke sammenligne den overgangen med overganger som Podolski og Giroud, der klubber selger spillere med lite igjen av kontrakten av forskjellige grunner (f.eks. at spillere ikke ønsker å forlenge kontrakten ytterligere). Det at du i det hele tatt gjør det, det er dét som er pinlig.

 

 

Det var jo barndomsklubben til Fabregas som kom og ville ha ham tilbake, noe jeg tror at alle parter visste kunne skje når som helst, bare ikke nøyaktig når. Dermed signerte Fabregas ny kontrakt rett før Barcelona kom bankende. Sett utenfra (jeg er Liverpool-supporter) ser jeg på Nasri som en mye, mye større forræder enn Fabregas - fordi Nasri valgte penger og Fabregas valgte lojalitet.

 

Har man en kontrakt, så skal man følge den.

 

Nasri valgte ambisjoner (og trofé) framfor troféløshet, han viste respekt med tanke på kontrakten han hadde (hans siste kamp mot liverpool, selv om hans egen fans hata ham), han er et tilfelle der både klubb og spiller ønska et klubbskifte, og han ville gå til flere klubber (ergo budkrig).

Lenke til kommentar

Hahaha, hvor får du alt fra, Benbjo?

 

Hvis jeg lager en Twitter-konto, later som jeg er en engelsk journalist og skriver at RvP er solgt til Anzhi, så biter du på med en gang?

Hva er greia, Martin? Hvorfor må du kommentere på en nedlatende måte hver gang Benbjo poster noe? Det kler deg svært dårlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...