Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De tre kampene vi spiller i Mai fikk vi totalt 1 poeng med oss i år, så det er ikke det jeg vil kategorisere som lett akkurat. Spesielt siden sannsynligvis Wigan og QPR er i nedrykksstrid da, og Newcastle borte er aldri lett. Spesielt ikke om de fører med seg formen fra i år videre og er med i topp-4 striden.

Lenke til kommentar

De tre kampene vi spiller i Mai fikk vi totalt 1 poeng med oss i år, så det er ikke det jeg vil kategorisere som lett akkurat. Spesielt siden sannsynligvis Wigan og QPR er i nedrykksstrid da, og Newcastle borte er aldri lett. Spesielt ikke om de fører med seg formen fra i år videre og er med i topp-4 striden.

 

Nei nå kommer det ann på hva du sammenligner det med selvsagt, og man kan jo si klisjeen om at ingen kamper er enkle osv også. Men man kan ikke klage på Wigan, QPR og mest sannsynlig et Newcastle som skal jobbe skjorta av seg for å prestere like godt enda en sesong. Sier ikke det er umulig, men ville ikke satt penger på det jeg i hvertfall. Vi er jo mest sannsynlig med i en eller annen strid i toppen og CL plasser også, så det er like sannsynlig vi har noe å spille om som de.

Jeg tror vi stiller et sterkere lag totalt sett neste år, selv om RvP exit selvsagt vil kunne påvirke, men å forvente poengtap mot lag i bunnstrid er bare å se det med negative øyne.

Vi skal slå de, og gjør det om vi spiller som vi kan. Det forventer jeg vi gjør foran hver kamp, og tar sorgene heller på etterskudd i såfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...