Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Argumentene dine for Robin kan da like godt fungere for Cesc vel? Han var også kaptein og så klubben gå flere år uten troféer. I tillegg var hjemklubben hans kjempesuksessfull, og han hadde all grunn til å ønske seg dit. Han spilte også 1 år videre i Arsenal etter at Barcelona virkelig ville ha han, og han sa også at han ville respektere det og spille videre for Arsenal dersom han ikke hadde gått ifjor sommer.

 

Uansett synd for Arsenal, uten tvil. Ikke det smarteste å ha Van Persie ute med informasjonen også. Salgsverdien hans går ganske kjapt ned når man finner ut at han ikke ønsker å forlenge. Er ikke noen garanti for at Podolski/Giroud slår til i PL.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om klubben ikke visste om dette er det jo rett og slett håpløst av Robin.

 

Håper enda det bare er noen som har hacket hjemmesiden hans og lagt ut dette, og at snart Robin kommer å sier dette bare er tull.

Men er kanskje for mye å håpe på.

 

Uansett, talentløst å gå ut med dette uten å si i fra til klubben først.

Lenke til kommentar

Håper for all del han forsvinner til utlandet. Drar han til City kommer jeg til å mislike ham enda mer enn Nasri og Cashley. Easy way out.

 

Satser på at klubben slår på stortromma og henter en virkelig god spiss. Helst erfaring fra PL. Spesielt med den sesongstarten vi har. Eventuelt så beholder vi RvP til neste år selv om han da går gratis. Med mindre vi får inn 25+ m pund selvsagt.

 

Brannslukking pågår:

 

"

We have to respect Robin's decision not to renew his contract. Robin has one year to run on his current contract and we are confident that he will fulfil his commitments to the Club.

"We are planning with ambition and confidence for next season with Arsenal's best interests in mind."

 

Håper for all del folk stemmer med lommaboka og ikke fornyer medlemskap eller sesongkort. Jeg skal hvertfall ikke fornye medlemskapet mitt før klubben viser litt ambisjoner. Giroud og Podolski er vel og bra, men skal vi kjempe om titler trenger vi bedre. Spesielt på midtbanen og høyre back må vi forsterke. I tillegg til spiss selvsagt.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Jeg tror også det, men det er et gigantisk stegst bakover. Kommer til å bli nok en frustrerende sesong der vi kjemper om 4. plass. Giroud kommer ikke til å score 30 mål. Ikke sjans i havet. Med mindre det blir skikk på forsvaret kommer vi antagelig til å tape enda fler poeng enn sist sesong. Antagelig må taktikken endres også.

 

Blir spennende å se hvordan laget fremstår i preseason.

 

Blir også spennende å se hva som skjer med Walcott. Tipper han også forsvinner. Hvilket år på rad er dette hvor vi selger våre beste?

 

Darren ‏@DarrenArsenal1

Ivan Gazidis is NOT away on holiday and that is a FACT.

 

 

 

@Jonnyarsenal

@DarrenArsenal1 It's a very bizarre thing to put in a statement regardless whether he is or not. Something fishy has gone on.

 

Noen andre som er mistenksomme?

 

På hva? At noen har hacket RvP sin hjemmeside og lagt ut statementen? Da hadde ikke Arsenal.com gått ut med sin statement.

Lenke til kommentar

Jeg tror også det, men det er et gigantisk stegst bakover. Kommer til å bli nok en frustrerende sesong der vi kjemper om 4. plass. Giroud kommer ikke til å score 30 mål. Ikke sjans i havet. Med mindre det blir skikk på forsvaret kommer vi antagelig til å tape enda fler poeng enn sist sesong. Antagelig må taktikken endres også.

 

Blir spennende å se hvordan laget fremstår i preseason.

 

Blir også spennende å se hva som skjer med Walcott. Tipper han også forsvinner. Hvilket år på rad er dette hvor vi selger våre beste?

 

*snip*

 

På hva? At noen har hacket RvP sin hjemmeside og lagt ut statementen? Da hadde ikke Arsenal.com gått ut med sin statement.

 

Jeg tror heller ikke Giroud putter 30, men jeg tror vi kan score en del mål som lag alikevel. Glemmer ikke hvor gode vi var første halvdel av 2010/2011 med Chamakh på topp, uten Rvp (og Cesc store deler av sesongen).

 

Så ikke Arsenal statementen før nå. Da er det nok offisielt. Tipper klubben spiller "vi beholder ham ett år til hvis dere ikke betaler"-kortet for alt det er verdt nå. For all del, får vi 20 mill for ham så er jeg fornøyd. Kanskje til og med 15 mill.

Lenke til kommentar

Så ikke Arsenal statementen før nå. Da er det nok offisielt. Tipper klubben spiller "vi beholder ham ett år til hvis dere ikke betaler"-kortet for alt det er verdt nå. For all del, får vi 20 mill for ham så er jeg fornøyd. Kanskje til og med 15 mill.

 

Har ikke klubben sagt 30 eller var det 35 mill?

 

Jeg mener vi bør stå på det i såfall, og ikke godta et pund mindre. La om så Robin råtne misfornøyd på benken og send et signal til de andre spillerne at du ikke kan presse deg ut av en kontrakt og gå for en slikk og ingenting. En eller annen gang må klubben vise at når du skriver en kontrakt forventes det at du fullfører den, og drømmer du så jævlig om rask suksess og trofeer så ikke signer noe du ikke kan stå for.

Klubben har mer enn råd nok til å la han gå gratis neste år.

 

Vil Robin være tro mot klubben og spille for fullt ut kontrakten er dette vel og bra, men hvis ikke kan han sitte der å surmule så mye han vil.

Klarer han med dette å presse klubben til å selge han for mindre enn de forlangte for han før denne uttalelsen, ja da fortjener han ikke en dritt.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

To ting:

1. Jeg blir flau når jeg leser hvordan de fleste her inne plutselig hater RvP.

2. Vi visste at dette kom til å skje. Klubben har NULL ambisjoner og tidenes mest griske manager og styre. Vil RvP ha høyere lønn, GI HAN HØYERE LØNN. RvP ER vår franchise for øyeblikket, så det er helt latterlig at de ikke klarer å få til en deal. Jeg tror Robin trives i Arsenal, men å spille for en klubb uten ambisjoner er ikke noe poeng.

 

Benbjo har selvfølgelig hatt rett lenge med at Robin forsvinner, men det er ikke bare pga. penger. Robin ser at klubben drives i dass, og han er 29. Hvorfor skal han ønske å signere en ny kontrakt på 3-4 år når klubben uten han på banen presterer som et lag som hører hjemme i et helt annet nivå i ligasystemet.

 

Problemet vårt er to ting. Wenger og styret. Sålenge de sitter med makta kommer vi ingen vei, og det vet alle her inne.

 

Når det er sagt: Ender RvP om i City så er jeg førstemann i køen til å bli medlem i hatklubben. Men sånn som det er nå, så klarer jeg ikke å irritere meg over RvP.

Lenke til kommentar

Om noen tolket det jeg skrev som hat mot RvP må jeg bare si at det er det på ingen måte.

 

Men klubben må en eller annen gang vise til spillerene i klubben nå og i fremtiden at vi ikke er en farmerklubb hvor du kan gå så fort du når ditt beste.

Det har skjedd litt for mange ganger nå, og det er ikke noe spesielt med Rvp som gjør at jeg mener klubben nå bør være sta på sin rett.

Men nå er det en gang han som er neste mann ut, og jeg mener klubben ikke bør la han få det akkurat som han vil bare fordi han ønsker å ha sølvtøy i skapet sitt så lenge han har kontrakt.

 

Får vi prisen vi forlanger så selg, men hvis ikke så la han gå kontrakten ut, enten med eller mot hans vilje.

Da vil de yngre spillerne tenke seg om før de vil prøve på det samme.

Lenke til kommentar

2. Vi visste at dette kom til å skje. Klubben har NULL ambisjoner og tidenes mest griske manager og styre. Vil RvP ha høyere lønn, GI HAN HØYERE LØNN. RvP ER vår franchise for øyeblikket, så det er helt latterlig at de ikke klarer å få til en deal. Jeg tror Robin trives i Arsenal, men å spille for en klubb uten ambisjoner er ikke noe poeng.

 

Vi har nettopp signert fjorårets toppskårar i Ligue 1 og ein av Bundesligast beste spissar. Kva skal eigentleg til for at klubben skal vise ambisjonar UTAN å kjøre klubben til helvete økonomisk? Giroud og Podolski er signeringar vi kan ha råd til, men slike er vanskelege å få tak i. Dersom vi hadde hatt ein sesong ala Liverpool i fjor med heftige investeringar og elendige resultat hadde ting gått rett til helvete.

 

Vi kan ikkje kjempe økonomisk med (nokre) av dei klubbane vi skal kjempe mot i serien. Chelsea og ManCity stiller i ein heilt annan liga, det gjer eigentleg ManUtd også (i tillegg til at dei har Ferguson). Uheldigvis har olje-klubbane skapt heilt urealistiske forventningar frå fans når det gjeld signeringar og lønningar. RvP veit han kan få det dobbelte i lønn ein annan plass (er han heldig så vinn han også noke, slik klubbyttet blir "rettferdiggjort"). Slik det er no kan vi ikkje kjempe i toppen økonomisk eller sportsleg. Med RvP og endå ei forsterkning eller to trur eg vi kunne bite ganske bra frå oss neste sesong.

 

Han hadde sjansen å la dette gå roleg og stille for seg. Men så gjorde han dette. Fuck off.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...