Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Giroud og Pod inn, RVP ut? Kanskje kommer dere styrket ut av det. RVP så ikke bra ut i EM, dog er det ikke lett å skinne når laget ikle fungerer og man har en lang sesong som bærebjelke i beina.

 

Pluss at RvP er/var "main man" i Arsenal. Det er han ikke på landslaget.

 

Usikker på om vi kommer styrket ut av det. Begge skal tilpasse seg en ny liga og være 3 seneste fra den franske ligaen har ikke akkurat klart det med glans (Gervinho, Park og Chamakh). Vi får se. Gleder meg til å se dem i aksjon under pre season.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er, blir han Robin van Per$ie i deres øyne?

 

Spørs helt hva han gjør. Drar han til Anzi, Kina eller lignende ja, men ellers nei. Selv det å dra til City betyr nok mer ambisjoner enn penger. De har vist at de kan vinne trofeer. 2 på 2 år og vil nok challenge i CL denne sesongen også.

Lenke til kommentar

Skamdeilig å få inn 2 klassespillere i Poldi og Giroud for rundt £22m! Wenger, ass.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gm-wK9yZKUI

 

Håper og tror RvP blir i i hvert fall et år til, men skulle han dra håper jeg det blir utlandet. Hadde vært forjævlig om han dro til City eller Chelsea neste sesong. Uansett vil vi med Poldi og Giroud komme styrket ut av det om han drar, i motsetning til forrige sesong da vi ikke erstattet Cesc og Samira.

Lenke til kommentar

Diverse RvP:

 

Agent_ITK ‏@Agent_ITK

RVP has left #Arsenal expect announcement shortly. #AFC #Football

 

Veldig spesielt formulert. RvP er under kontrakt og kan jo ikke bare "forlate" klubben.

 

David Ornstein ‏@bbcsport_david

Van Persie to resume talks with Arsenal when back from Caribbean break. He's keen to stay, with or without new contract. Ball in #afc court.

 

David Ornstein ‏@bbcsport_david

Talk of Van Persie to City very premature, but Arsenal yet to discuss new contract with him. It could still go any of three ways #afc #mcfc

 

Det siste må jo være løgn? Altså at klubben ikke har diskutert ny kontrakt.

 

Er det en mulighet at RvP ønsker å bli, men klubben vil selge pga potensiell god verdi? jfr. munnkurven og at RvP er "keen to stay" og "Arsenal yet to discuss new contract with him". Høres merkelig ut.

 

Før dere skyter meg og sier "omg du tror jo på alt, luuuul" og lignende så bringer jeg bare nyhetene.

Lenke til kommentar

Arteta ... han er vel ikke akkurat noen Xavi eller Pirlo, er han vel? Skulle gjerne hatt en bedre spiller i den posisjonen/rollen, jeg. Jeg forstår ikke helt de som mener han er en av de beste spillerne på laget - i mine øyne holder han ikke helt mål ... han er bare ... ok. Arsenal trenger sårt en spiller i verdensklasse i den dyptliggende playmaker-rollen. En som Arteta kan alternere med, i hvertfall.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Arteta ... han er vel ikke akkurat noen Xavi eller Pirlo, er han vel? Skulle gjerne hatt en bedre spiller i den posisjonen/rollen, jeg. Jeg forstår ikke helt de som mener han er en av de beste spillerne på laget - i mine øyne holder han ikke helt mål ... han er bare ... ok. Arsenal trenger sårt en spiller i verdensklasse i den dyptliggende playmaker-rollen. En som Arteta kan alternere med, i hvertfall.

 

Vår helt klart beste spiller bak RvP sist sesong. Vi klarte å vinne en (1, uno) kamp uten ham på banen og det var med hjelp av en ex-tottenham keeper. Sier vel det meste om hvor viktig han er for laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...