Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Dagens rykter (klype salt osv som alltid):

 

BackPage. ‏@BackPage

#AFC to take Caen striker Mbaye Niang on a pre-season trial. Football manager wonderkid at striker. Top Player.

 

‏@AFCAMDEN

Young French Striker M'Baye Niang expected to come on trial for Arsenal during pre-season. #AFC

 

Virker veldig rart. Han er sett på som et stort talent i Caen og merkelig at de skulle la ham få gjennomføre prøvespill hos Arsenal. Mulig faren hans har en finger med i spillet (fra wikipedia):

 

Prior to the start of the 2011–12 season, Niang's professional contract became subject to debate after French newspaper Le Parisien revealed that his father did not agree to the signing of the contract.[18] Due to Niang being a minor, it is required by French law that both parents of the player agree to the contract.[19] Despite reportedly being present during the signing of the contract, Niang's father, through his lawyer, threatened to begin "a procedure for revocation of the contract".[20]

 

Malaga og Galatasaray interessert i Bendtner: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2168386/Nicklas-Bendtner-wanted-Galatasaray-Malaga.html.

 

Hull vil signere Mannonne permanent: http://www1.skysports.com/football/news/11670/7865886/Bruce-plans-Mannone-talks

 

Ikke noe nytt om M'Vila eller Lloris så vidt jeg kan se. Ryktes at RvPs kontraktsforhandlinger fortsetter over telefon med Wenger denne uka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bærer nag mot Cesc, men ikke RvP?

 

Irriterer ballene av meg, selv om jeg var forberedt på det. Håper bare han har nok respekt til å forlate England og ikke bli City spiller eller noe. Også etter alle år vi har hatt lojalitet mot han da han var skadet 2/3 av sesongen, etter 1 og en halv kanon sesong går han. Trodde han var bedre enn som så. Bare krysse fingrene på at han flopper i sin neste klubb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folkens, er kanskje ikke avgjort enda. som han også sier i oppdateringen sin: As soon as Mr. Gazidis is back from his 2-week holiday in America further meetings will follow and I will update you if and when there are more developments.

 

Forhåpentligvis så kan de klare å finne ut av noe..

Lenke til kommentar

Jeg synes det er bittert og trist, men jeg bærer ikke nag. En spiller av hans kaliber bør vinne troféer. Sånn som klubben har vært drevet de siste åra, så skjønner jeg ham. Vi er selvfølgelig inni en ond sirkel, men det blir for mye å forlange av stjernespillere på nivå med Robin å fikse det (ved å bli og risikere å bli "glemt" ved karriereslutt fordi de ikke vant noe). Cesc brøyt kontrakten - det blir noe helt annet. Cesc kan twitter-smiske så mye han vil med Arsenal-supporterne, men om ikke spillere klarer å holde seg til kontrakten de skriver under på, så er det virkelig ingenting igjen i dagens fotball. Han er en cunt, og han svikta oss på verste mulige måte.

 

Og please, spar dere for "RvP er ute etter penger". Er så drittlei blinde Arsenal-supportere som ikke klarer å se saken fra spillernes side.

Lenke til kommentar

Ingen stor bombe at han ikke signerer ny kontrakt, men håper klubben har baller nok til å ikke godta skambud bare fordi han vil bort.

De bør holde fast på prisen de har satt på han, og får vi ikke den kan han få sitte på benken til januar, eller evt. la han gå gratis neste sesong etter en sesong på benken.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er bittert og trist, men jeg bærer ikke nag. En spiller av hans kaliber bør vinne troféer. Sånn som klubben har vært drevet de siste åra, så skjønner jeg ham. Vi er selvfølgelig inni en ond sirkel, men det blir for mye å forlange av stjernespillere på nivå med Robin å fikse det (ved å bli og risikere å bli "glemt" ved karriereslutt fordi de ikke vant noe). Cesc brøyt kontrakten - det blir noe helt annet. Cesc kan twitter-smiske så mye han vil med Arsenal-supporterne, men om ikke spillere klarer å holde seg til kontrakten de skriver under på, så er det virkelig ingenting igjen i dagens fotball. Han er en cunt, og han svikta oss på verste mulige måte.

 

Og please, spar dere for "RvP er ute etter penger". Er så drittlei blinde Arsenal-supportere som ikke klarer å se saken fra spillernes side.

Giroud og Podolski "brøyt" kontrakten. For noen cunts.

 

Det går for øvrig helt fint om RvP går til City om vi får Agüero i retur. Enkelt og greit. Alle er happy.

Lenke til kommentar

Tror uansett klubber og agenter vet om en spiller ønsker seg bort eller ikke.

 

Jeg synes det er bittert og trist, men jeg bærer ikke nag. En spiller av hans kaliber bør vinne troféer. Sånn som klubben har vært drevet de siste åra, så skjønner jeg ham. Vi er selvfølgelig inni en ond sirkel, men det blir for mye å forlange av stjernespillere på nivå med Robin å fikse det (ved å bli og risikere å bli "glemt" ved karriereslutt fordi de ikke vant noe). Cesc brøyt kontrakten - det blir noe helt annet. Cesc kan twitter-smiske så mye han vil med Arsenal-supporterne, men om ikke spillere klarer å holde seg til kontrakten de skriver under på, så er det virkelig ingenting igjen i dagens fotball. Han er en cunt, og han svikta oss på verste mulige måte.

 

Og please, spar dere for "RvP er ute etter penger". Er så drittlei blinde Arsenal-supportere som ikke klarer å se saken fra spillernes side.

Giroud og Podolski "brøyt" kontrakten. For noen cunts.

 

Det går for øvrig helt fint om RvP går til City om vi får Agüero i retur. Enkelt og greit. Alle er happy.

 

Hva feiler det nøtta di egentlig? Dette har vi diskutert de siste dagene, Cesc nekta å spille og tvang oss til å selge ham billig fordi det kun var én klubb han ville til. Det er ikke tilfellet med hverken RvP, Nasri, Giroud eller Podolski.

Lenke til kommentar

Hvor har du dette ifra i det hele tatt? Ingen (utenom ledelsen i Arsenal) som vet om Cesc var skadet eller ikke. Det var Barca som presset ned prisen. Vi fikk mer penger for Cesc enn Nasri (naturligvis). Vi har brukt satans mye mer penger på RvP over årene, forsatt har Cesc flere kamper, og at en katalaner drømmer om å spille for Barca er en selvfølge. Klarer ikke se poenget ditt, men så har vi alle egne meninger også er det jo noe gale med nøtten min.

Lenke til kommentar

Hvis Cecs hadde nektet å spille hadde det vært kontraktsbrudd. Cecs er profesjonell og hadde selvfølgelig spilt om han måtte. Cecs sa han ønsket seg bort og til Barcelona. Barcelona pusher på med å få gutten hjem, Cecs forholdt seg relativt rolig og snakket lite om det, men hvem ønsker helt ærlig å ha en spiller i troppen som har hodet et annet sted? Jeg har ihvertfall ikke fått med meg et Cecs nektet å spille.

Lenke til kommentar

Som Cesc og Wenger sa, så handlet det om respekt fra Wenger sin side og om å oppfylle ønsket til golden boyen hans. Klart Wenger kunne tvingt han til å ha vært der, men så er Wenger ingen cunt og respekterer at han vil gå. Men det er greit for meg, bare mén og skriv hva du vil om Cesc, skal vennlig overse det neste gang.

 

Edit: og for å rakke litt ned på de katalanske cuntsene. Xavi og gjengen pusha ikke akuratt lite på cesc heller. Ekle ekle folk.

Endret av Iceman #10
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om Cesc hadde vært profesjonell (som dere sier at han er), så hadde han kunnet spille videre i Arsenal. Tror helt ærlig Wenger hadde gitt faen i hvor hjertet hans var, bare han hadde kunnet levere varene. Det blir selvfølgelig spekulasjoner.

 

Uansett, jeg håper dere ser hvordan dette er forskjellig fra Robin. Han har kanskje svikta oss med tanke på at han ikke viser den tilliten Wenger viste ham, men klubben har jo på mange måter svikta ham også, ved å ikke vise ambisjoner. Dere må jo skjønne at spillere ønsker å vinne ting. Mange her syter jo dag inn og dag ut om hvordan klubben drives. Hvordan tror du det er for klubbens kaptein å se det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...