Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Nå husker ikke jeg helt, men har ikke Ornstein sagt mye rart oppgjennom? Dog er det BBC og de er seriøse.

 

Anyway, jeg stiller litt spørsmålstegn ved at den er "almost complete". Giroud er i den franske troppen. Hvordan kan han ha dratt til London og hatt medical + skrevet under kontrakt?

Ingen er med pålitelige enn David Ornstein når det gjelder Arsenal. Kan ikke huske at han har tatt feil en eneste gang.

 

Giroud kan da både gjennomføre medical og skrive under på kontrakt akkurat der han er. Det trenger ikke å skje i London. Husk at Wenger er i Polen. Sannsynligvis har alle forhandlingene foregått der.

 

Når det er sagt, er ikke overgangen 100 % i boks enda. Kanskje er det medical og kontrakt som gjenstår. Det eneste vi vet er at en overgangssum er blitt avtalt, og at Giroud vil til Arsenal. Alt tyder på at Giroud er en Arsenal-spiller innen kort tid.

 

Edit: Flere gladnyheter fra Ornstein:

Wilshere's recovery coming along very well. Training every day, itching to return. Wenger yet to decide if he'll go on pre-season tours #afc

 

Ja, det du sier er vel også min konklusjon i grunn.

 

Forøvrig:

David Ornstein ‏@bbcsport_david

Can confirm Arsenal move for Arteta is completely OFF but Benayoun is now likely to join on loan from Chelsea #bbcfootball #afc #efc #cfc

 

Sorry, jeg måtte bare :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig:

David Ornstein ‏@bbcsport_david

Can confirm Arsenal move for Arteta is completely OFF but Benayoun is now likely to join on loan from Chelsea #bbcfootball #afc #efc #cfc

 

Sorry, jeg måtte bare :p

Hehe, pokker. I ni av ti tilfeller er han i hvert fall til å stole på.

 

Lurer veldig på hva denne overgangen har å si for RvP. Uansett trenger vi ikke lengre å bekymre oss. Dersom han går, betyr det at han ikke er 100 % committed til Arsenal, og da er det like greit at vi selger ham. Med Podolski OG Giroud stiller vi uansett sterkere enn vi gjorde forrige sesong med bare RvP. Dersom han blir denne sesongen og reiser gratis neste sommer, har vi verdens beste spiss i stallen i én sesong ekstra, og dessuten kan det godt være at han velger å forlenge ved sesongslutt om vi klarer å kjempe om gullet og vinner ett trofé eller to. I tillegg vil Podolski og Giroud få mer tilvenningstid. Det kan selvsagt også være at RvP ser at vi viser ambisjoner på transferfronten, og velger å forlenge for klubben han elsker.

 

Uansett hva som skjer, føler jeg meg veldig trygg på at vi går inn i neste sesong med et forsterket lag.

Lenke til kommentar

Fantastisk signering. Få inn en defensiv midtbane av klasse nå og jeg er storfornøyd.

 

Plusser man på M'Vila så er det ikke dumt nei, men hvis van Persie, Podolski og Giroud alle skal spille sammen så må vel laget bli som dette?

 

Szczesny

 

Sagna - Mertesacker - Koscielny/Vermaelen - Gibbs/Santos

 

Song - M'Vila

 

Gervinho - v. Persie - Podolski

 

Giroud

Lenke til kommentar

Vi har en veldig bred stall nå, spesielt om vi også henter M'Vila, men med et travelt kampprogram og våre obligatoriske skader, vil få spillere være overflødige. Dessuten reiser Gervinho og Song til Afrika midt i sesongen.

 

Er Kamerun kvalifisert? Uansett så mener jeg fortsatt at vi helst skulle hatt inn en kantspiller/offensiv midtbanespiller til. Pluss en anvendelig back (som kan spille både på høyre og venstre) og en gammel ringrev av en keeper.

Lenke til kommentar

Kjøp M'Vila og en god, rutinert keeper, så hjelper dette mye. Gitt at Giroud, M'Vila og keeper kommer, og at v.P blir en sesong til (uansett om han skriver under eller ikke) så kan vi fort se at denne troppen er med å kjemper i toppen.

 

Liker særdeles godt at vi gjør businessen tidlig denne sommeren.

Lenke til kommentar

Fantastisk signering. Få inn en defensiv midtbane av klasse nå og jeg er storfornøyd.

 

Plusser man på M'Vila så er det ikke dumt nei, men hvis van Persie, Podolski og Giroud alle skal spille sammen så må vel laget bli som dette?

 

Szczesny

 

Sagna - Mertesacker - Koscielny/Vermaelen - Gibbs/Santos

 

Song - M'Vila

 

Gervinho - v. Persie - Podolski

 

Giroud

Song - M'Vila midtbane? *grøss* M'Vila - Arteta er et mye bedre valg i mine øyner.

 

Hadde digget dette laget:

Szczesny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

M'Vila - Arteta

Wilshere

Walcott - RvP - Podolski

 

Nammenam

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ufattelig skuffet over Podolski i denne turneringen. Er komplett usynlig og kludrer det til når han først får sjansen. Vet ikke om dette skyldes at han spiller på venstre kant eller ikke, men det vil han uansett gjøre hos oss også.

 

Får håpe det tar seg opp, for en ny uproduktiv kant er ikke akkurat det vi trenger :/

 

Edit: Kleivis, du puster meg i nakken i EM-manager. Tror du tar meg igjen ila runden pga spanjolene dine.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Fantastisk signering. Få inn en defensiv midtbane av klasse nå og jeg er storfornøyd.

 

Plusser man på M'Vila så er det ikke dumt nei, men hvis van Persie, Podolski og Giroud alle skal spille sammen så må vel laget bli som dette?

 

Szczesny

 

Sagna - Mertesacker - Koscielny/Vermaelen - Gibbs/Santos

 

Song - M'Vila

 

Gervinho - v. Persie - Podolski

 

Giroud

Song - M'Vila midtbane? *grøss* M'Vila - Arteta er et mye bedre valg i mine øyner.

 

Hadde digget dette laget:

Szczesny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

M'Vila - Arteta

Wilshere

Walcott - RvP - Podolski

 

Nammenam

 

Ser på Song - M'Vila som midtbane som en sterkere midtbane enn M'Vila - Arteta. Arteta er god, men ikke så god og når tempoet blir skrudd opp og han får lite tid med ballen så syntes jeg han faller litt igjennom. Song, M'Vila og Arteta vil uansett danne en meget sterk trio og man kan rotere alle sammen og få en sterk defensiv toer.

 

Når det gjelder valget ditt av Walcott på høyre så er jeg sterkt uenig og Wilshere som offensiv midtbane etter å ha vært ute i over et år er også ufattelig optimistisk..

Lenke til kommentar

Arteta er bankers på midten uansett føler jeg. Bringer noe til laget som vi har mangla siden Vieria/Gilberto, nemmelig en stabil midtbane. Verken M'vila eller Song er spillere som kan fylle skoene hans, mest pga typen spillere de er.

 

Song er jeg enig i at ikke er (og trolig aldri vil bli) en slik type spiller, men M'Vila er akkurat en slik type spiller som vil gjøre hva Arteta gjør. Bare minus målene selvfølgelig, men med langt mer defensiv styrke.

Lenke til kommentar

Giroud, Gervinho, Ox? Walcott fortjener ikke å starte.

Giroud kan ikke spille kant, og danker ikke ut RvP. Gervinho kan komme utover sesongen, men imponerte ingen nevneverdig denne sesongen..? Ox er den jeg vurderer sterkest opp mot Theo, men havnet på Theo pga. tanken på crossere inn på RvP og en inskjærende Podolski. Blir en meget skummel duo å ha der inne, og en ser hvor mange assister Theo har levert til RvP de siste sesongene, kommer til å øke med en målfarlig kant på andre siden. Derfor Theo.

 

M'Vila er en mye mer anker type, vinner mye ball, interceptions og defansive løp. Song har ikke nok offansive kvaliteter til å spille ved siden av en slik type spiller imo. Nå kan Arteta komme enda mer framover ettersom han slipper være urolig på en Song som er feil plassert og på ville veier på motstanderens halvdel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...