Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro vi kan få rundt £30M for han hvis vi har intensjon om å selge han. Hvis vi selger han så må hvertfall samtlige av de pengene investeres for å hente en klassespiss som Benzema, Cavani etc.

 

David Villa (to år eldre enn van Persie) ble kjøpt av Barcelona for €40M for to år siden og i motsetning til van Persie er han en spiller som er mer avhengig av eksplosivitet enn RvP så skjønner ikke hvorfor klubber som Barcelona eller Real Madrid da plutselig ikke skulle være interesserte når han er rundt 30.

Lenke til kommentar

Vil tro vi kan få rundt £30M for han hvis vi har intensjon om å selge han. Hvis vi selger han så må hvertfall samtlige av de pengene investeres for å hente en klassespiss som Benzema, Cavani etc.

 

Det var jo dette vi håpa på sommeren før Fabregas-sagaen slutta. Det gikk ikke helt som vi ville, selv om jeg ikke er misfornøyd med kjøpene av Arteta, Gervinho, og Mertesacker. Om RvP går, tipper jeg pengene blir investert i en spiller med en prislapp på rundt 10 mill.

Lenke til kommentar

Vil tro vi kan få rundt £30M for han hvis vi har intensjon om å selge han. Hvis vi selger han så må hvertfall samtlige av de pengene investeres for å hente en klassespiss som Benzema, Cavani etc.

 

Det var jo dette vi håpa på sommeren før Fabregas-sagaen slutta. Det gikk ikke helt som vi ville, selv om jeg ikke er misfornøyd med kjøpene av Arteta, Gervinho, og Mertesacker. Om RvP går, tipper jeg pengene blir investert i en spiller med en prislapp på rundt 10 mill.

 

Nå var Fabregas trolig et av de største røverkjøpene angående store navn de siste 4 årene siden vi solgte Henry for skammelige £16M. Nasri gikk jo for rundt £26M og det er ei heller slik at van Persie åpenlyst vil ønske seg vekk fra klubben. Det er ei heller slik som Fabregas mtp. at han kun ville til Barcelona og alle andre klubber var utelukket. Var også derfor prisen vi fikk for han sank ufattelig lavt.

 

 

Den lønningsposten er noe av det rareste jeg har lest. Virkelig. 70.000 på Benayoun, Walcott, 60k på Almunia. 20 og 30k på bortimot uprøvde juniorspillere. Det får meg til å undre om hvor langt inne i det vi Utd supportere vil være når skipet vårt snur. Flere har vært inne på det at de sportslige resultatene holder supporterne i sjakk mens økonomien styres i vildens sky. Allikevel. Utd tjener såpass mye at det naturligvis er rom for litt neddyssing, men vi ville nok utvilsomt sett samme situasjon om det sportslige hadde vært på Arsenals nivå. Bare se hvor lite prat det har vært om dette da dere hadde den gode perioden deres på senåret i fjor. Dette er åpenbart ting som ligger å ulmer til rainy days ...

 

Annen diskusjon, men Payung har et poeng angående Djourou. Sinnsykt hvor hardt Arsenalsupportere over hele fjøla skrøyt av han for bare 10-15 måneder siden. Alltid ment spilleren har bøttevis med svakhetspunkter, men dette var på et tidspunkt jeg også mente RvP var oppskrytt, så har latt være å sanke kred for spådommene mine angående JD.

 

Syntes Djourou var ufattelig god for oss i fjor frem til skulderskaden. Etter det vil jeg påstå at han har vært katastrofal. Langt verre enn Evans og faktisk dårligere enn Squillaci. Skal Djourou ha et håp om å komme seg opp på et høyere nivå så må han bli mer "brutal" og hardere i spillestilen sin. Akkurat nå så er han altfor veik og medgjørlig. Selvtilliten hans virker også å være helt på bunn, men det er kanskje ikke så rart etter at han fikk kjørt seg uke etter uke på høyrebacken.

Lenke til kommentar

Intervju med Lansbury etter hans keeperdebut i West Ham

 

Morro for gutten, jeg liker han godt. Men alt keepersnakk og spøk til side; jeg har vanskelig for å se for meg Lansbury som noen stor brikke i Arsenals fremtid. Tror nivået hans holder til en klubb rundt midttabell/nedrykksstrid. Han har ikke noen særlig framtredende egenskaper, annet enn målfarlighet og vinnervilje. Nå er det 2 egenskaper Arsnenal trenger sårt for tiden da, men tror det finnes bedre alternativer enn Lansbury. Han er egentlig veldig sammenlignbar med West Hams egen kaptein Kevin Nolan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jobber hardt og er målfarlig. Slik jeg ser det så vil han aldri bli en sentral brikke i Arsenals lag, men han kan gjøre en meget brukbar jobb som backup og innbytter. En løpshest på høyrekanten etterhvert blant annet. Samtidig så er han Arsenal through n' through og jeg liker aldri å gi slipp på spillere som viser såpass glød som Lansbury gjør når han spiller for Arsenal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...