Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å tenker litt på neste sesong. Hadde kommet litt i buksa om det hadde sett noenlunde slik ut i første serierunde:

 

Manager: Mourinho/Pep Guardiola

 

Szczęsny

 

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Ny venstreback(?)

 

Song - Arteta

 

Gervinho - Oxlade-Chamberlain - Hazard

 

van Persie

 

Benk:

Fabiański

Mertesacker

Wilshere/Ramsey

Coquelin

Götze ( :whistle: )

 

Det bør helst også være habile backupspillere spesielt i forsvaret, men helst jevnt over hele laget. Da snakker jeg ikke 17-åringer fra juniorlagene til ymse klubber rundt om i Europa. Ut av klubben skal Arshavin, Squid, Chamakh, evt. også Walcott om han er for dyr å drifte. At han er god i 4 kamper i en hel sesong er ikke nok til å gi han nok månedslønn til å mate halve Afrika. Resten burde vi holde på til de på sikt kan byttes ut med med bedre spillere.

 

Jeje, mulig jeg tenker feil. Hva vet jeg. Klokka er fire om natta på en lørdag. God natt! :love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

På tide å bytte lag? Sånn at dere får en mer tilregnelig uke, uten så såre tap og bøllekamper. Kan være greit, siden våren nærmer seg.

Du drakk deg full i går du også ja?

 

Dette tror jeg må være noe av det dummeste jeg har lest på et fotballforum noen gang. Dette burde vært et dårlig forsøk på en spøk, men du sier selv at det er seriøst ment. Hvilket lag heier du på i dag 19/2-12? Hvilke lag har du tidligere heiet på?

 

Ekte supportere holder med sin klubb fordi det ligger en haug med følelser i bildet. Følelser til klubben, historien, spillerne, trenerne, stadion osv. Disse følelsene blir ikke sendt i posten, men de bygger seg gradvis opp over en lang periode, og er ikke noe du bare kan fjerne.

 

Etter din logikk skulle alle supportere holdt med på lag som vinner nesten hele tiden, altså Barca, Real, Man U, City. Når disse lagene da får en nedtur er det bare å finne seg et nytt lag som vinner hele tiden. Dette er motsatsen til hva det innebærer å være supporter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter å tenker litt på neste sesong. Hadde kommet litt i buksa om det hadde sett noenlunde slik ut i første serierunde:

 

Manager: Mourinho/Pep Guardiola

 

Szczęsny

 

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Ny venstreback(?)

 

Song - Arteta

 

Gervinho - Oxlade-Chamberlain - Hazard

 

van Persie

 

Benk:

Fabiański

Mertesacker

Wilshere/Ramsey

Coquelin

Götze ( :whistle: )

 

Det bør helst også være habile backupspillere spesielt i forsvaret, men helst jevnt over hele laget. Da snakker jeg ikke 17-åringer fra juniorlagene til ymse klubber rundt om i Europa. Ut av klubben skal Arshavin, Squid, Chamakh, evt. også Walcott om han er for dyr å drifte. At han er god i 4 kamper i en hel sesong er ikke nok til å gi han nok månedslønn til å mate halve Afrika. Resten burde vi holde på til de på sikt kan byttes ut med med bedre spillere.

 

Jeje, mulig jeg tenker feil. Hva vet jeg. Klokka er fire om natta på en lørdag. God natt! :love:

Syns du har mye bra her.

 

Personlig håper jeg Mourinho holder seg unna Arsenal. Tror heller ikke han ville gått til oss. Guardiola og Jürgen Klopp holder jeg høyere opp på ønskelisten som arvtager etter Wenger.

 

Walcott kan godt forsvinne såfremt vi kjøper inn en bedre spiller i hans posisjon.

 

Jeg vil gjerne ha Podolski til klubben. Da har vi en veldig bra backup for van Persie, samtidig som han kan brukes som ving.

 

Song syns jeg har tapt seg denne sesongen. Håper Coc kan komme opp på et stabilt nivå slik at han kan konkurrere med Song om plassen.

Lenke til kommentar

På tide å bytte lag? Sånn at dere får en mer tilregnelig uke, uten så såre tap og bøllekamper. Kan være greit, siden våren nærmer seg.

Du drakk deg full i går du også ja?

 

Dette tror jeg må være noe av det dummeste jeg har lest på et fotballforum noen gang. Dette burde vært et dårlig forsøk på en spøk, men du sier selv at det er seriøst ment. Hvilket lag heier du på i dag 19/2-12? Hvilke lag har du tidligere heiet på?

 

Ekte supportere holder med sin klubb fordi det ligger en haug med følelser i bildet. Følelser til klubben, historien, spillerne, trenerne, stadion osv. Disse følelsene blir ikke sendt i posten, men de bygger seg gradvis opp over en lang periode, og er ikke noe du bare kan fjerne.

 

Etter din logikk skulle alle supportere holdt med på lag som vinner nesten hele tiden, altså Barca, Real, Man U, City. Når disse lagene da får en nedtur er det bare å finne seg et nytt lag som vinner hele tiden. Dette er motsatsen til hva det innebærer å være supporter.

Kanskje dumhet for deg, men jeg råder folk til å heie på noe som ikke graver sin egen grav. Greit nok. :)

Lenke til kommentar

Hvem har vi plagiert i dag, da?

Da har jeg akkurat registrert meg på dette forumet, og jeg må si jeg synes det er noe spesielt å finne en takst man har skrevet på et annet forum ja. Fint at noen er enige med meg, og synes noe av det jeg skreiver er ok. Men skal det lånes, bør det vel opplyses om hvem som har skrevet det ja.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvem har vi plagiert i dag, da?

Da har jeg akkurat registrert meg på dette forumet, og jeg må si jeg synes det er noe spesielt å finne en takst man har skrevet på et annet forum ja. Fint at noen er enige med meg, og synes noe av det jeg skreiver er ok. Men skal det lånes, bør det vel opplyses om hvem som har skrevet det ja.

Hihi... Eg ler for dette var morsomt! :!:

Lenke til kommentar

Forøvrig ble det sluppet informasjon på dagens AST-møte om at omtrent 400 sesongbilletter på Club Level benyttes maksimalt en gang i året. Fantastisk.

 

Goonere som rapporterer fra møtet på twitter og er verdt å følge:

@10akhil

@LeGrove

@DarrenArsenal1

@TimPayton

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...