Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Kan garantere at det er 100% piss. De selgende klubbene har INGEN grunn til å selge nå, midt mellom 2 vinduer.

 

Overgangen vil jo ikke bli fullført før 1 juli uansett, men som deg så klarer jeg ikke å se at de vil anstrenge seg med dette nå mtp. at sesongen er langt ifra over og da særlig ikke når de ikke har kommet til enighet om en overgangssum engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/dette-er-nordlondons-beste-ellever-3717083.html

 

Sjekk Sky sin "kåring" nederst i artikkelen. Han ene ville faktisk velge Adebayor over RvP! For en gjeng...

 

Den der ble lenket og debattert i kamptråden.

Mange tok det som et tegn på at Spurs-fansen begynner å bli "cocky", men den eneste grunnen til at den ble lagt ut (jeg la den ut) var fordi jeg selv syntes det var merkverdig med kun RvP.

 

Men så var det vel også kun basert på form og denne sesongen, og dette var rett etter Milan og Sunderland kampene deres, så dette tror jeg du skal ta med en bøtte salt.

Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/dette-er-nordlondons-beste-ellever-3717083.html

 

Sjekk Sky sin "kåring" nederst i artikkelen. Han ene ville faktisk velge Adebayor over RvP! For en gjeng...

 

Den der ble lenket og debattert i kamptråden.

Mange tok det som et tegn på at Spurs-fansen begynner å bli "cocky", men den eneste grunnen til at den ble lagt ut (jeg la den ut) var fordi jeg selv syntes det var merkverdig med kun RvP.

 

Men så var det vel også kun basert på form og denne sesongen, og dette var rett etter Milan og Sunderland kampene deres, så dette tror jeg du skal ta med en bøtte salt.

Ja så klart. Tar det meste disse Sky "ekspertene" sier med en stor bøtte salt. Bare merkverdig og sjokkerende å i det hele tatt vurdere Adebawhore i forhånd til RvP.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sp...er-3717083.html

 

Sjekk Sky sin "kåring" nederst i artikkelen. Han ene ville faktisk velge Adebayor over RvP! For en gjeng...

 

Den der ble lenket og debattert i kamptråden.

Mange tok det som et tegn på at Spurs-fansen begynner å bli "cocky", men den eneste grunnen til at den ble lagt ut (jeg la den ut) var fordi jeg selv syntes det var merkverdig med kun RvP.

 

Men så var det vel også kun basert på form og denne sesongen, og dette var rett etter Milan og Sunderland kampene deres, så dette tror jeg du skal ta med en bøtte salt.

Ja så klart. Tar det meste disse Sky "ekspertene" sier med en stor bøtte salt. Bare merkverdig og sjokkerende å i det hele tatt vurdere Adebawhore i forhånd til RvP.

 

Fint at du er med å heve nivået her på forumet.

Lenke til kommentar

@Iceman

Ade er en annen type spiss enn RvP.

RvP bøtter inn mål av en annen verden, og er dødelig selv med 2-3 spillere på seg.

 

Ade er en spiss som skaper rom til medspillerne og seg selv, han er en utrolig dyktig "lag-spiss", og siden han er meget dyktig til å plassere seg så er han perfekt for Tottenham sin type fotball (ihvertfall i øyeblikket).

 

Selv håper jeg på å kunne beholde Ade til sommeren, da jeg tror vi må ganske høyt opp i pris for å finne en spiss som kan bidra like mye som Ade har gjort så langt, men jeg tør ikke å håpe siden lønnsnivået hans er mye høyere enn lønnstaket til Spurs.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

@Iceman

Ade er en annen type spiss enn RvP.

RvP bøtter inn mål av en annen verden, og er dødelig selv med 2-3 spillere på seg.

 

Ade er en spiss som skaper rom til medspillerne og seg selv, han er en utrolig dyktig "lag-spiss", og siden han er meget dyktig til å plassere seg så er han perfekt for Tottenham sin type fotball (ihvertfall i øyeblikket).

 

Selv håper jeg på å kunne beholde Ade til sommeren, da jeg tror vi må ganske høyt opp i pris for å finne en spiss som kan bidra like mye som Ade har gjort så langt, men jeg tør ikke å håpe siden lønnsnivået hans er mye høyere enn lønnstaket til Spurs.

Joda jeg seg jo helt klart den, men om poenget som han rosa mannen i Sky ville fram til var at en måtte tenke på et lag som ville fungert sammen, hvorfor ikke bare sitte hele Spurs laget inn da? Laget fungerer jo og er balansert, så hele "kåringen" virker unødvendig om det er poenget hans. Regner med det er få spillere på Arsenal dere kunne tenkt dere i første stallen deres når laget er så bra balansert allerede? Om du sitter enkelt spilleren RvP mot Ade så tviler jeg på at mange ville foretrekt Ade.

Lenke til kommentar

Ser via tv2 (kilde tyske blid) at Podolski skal nærme seg Arsenal. En noe risky overgang imo, selv om jeg alltid har hatt sansen for "tyskeren". Litt for ujevn i prestasjonene og kanskje ikke helt typen dere trenger, særlig hvis han koster møe penger og krever en feit lønnspose. Blir vel fort 27år før august også, så da faller verdien fort etter et par sesonger bare.

 

Hvad tycks? Finnes vel bedre alternativer der ute, surley? Føler han er litt som Arshavin - god spiller, men mye "navn."

Lenke til kommentar

Ser via tv2 (kilde tyske blid) at Podolski skal nærme seg Arsenal. En noe risky overgang imo, selv om jeg alltid har hatt sansen for "tyskeren". Litt for ujevn i prestasjonene og kanskje ikke helt typen dere trenger, særlig hvis han koster møe penger og krever en feit lønnspose. Blir vel fort 27år før august også, så da faller verdien fort etter et par sesonger bare.

 

Hvad tycks? Finnes vel bedre alternativer der ute, surley? Føler han er litt som Arshavin - god spiller, men mye "navn."

 

Altså: God som backup for van Persie, men hvis han er tenkt ut som automatisk førstevalg så er det forhåpentligvis et formasjonsskifte på vei. Er ikke spesielt keen på å se Podolski ute på venstrekanten vår da han er veldig ujevn i prestasjonene som du sier.

 

Personlig håper jeg på at ryktene om Matias Suarez stemmer og at vi henter inn enten Hazard eller Götze pluss en venstreback og muligens en sentral midtbane til. Føler vi kan få mer ut av pengene enn å bruke nesten 170 millioner kroner på Podolski.

Lenke til kommentar

@Iceman

Ade er en annen type spiss enn RvP.

RvP bøtter inn mål av en annen verden, og er dødelig selv med 2-3 spillere på seg.

 

Ade er en spiss som skaper rom til medspillerne og seg selv, han er en utrolig dyktig "lag-spiss", og siden han er meget dyktig til å plassere seg så er han perfekt for Tottenham sin type fotball (ihvertfall i øyeblikket).

 

Selv håper jeg på å kunne beholde Ade til sommeren, da jeg tror vi må ganske høyt opp i pris for å finne en spiss som kan bidra like mye som Ade har gjort så langt, men jeg tør ikke å håpe siden lønnsnivået hans er mye høyere enn lønnstaket til Spurs.

Joda jeg seg jo helt klart den, men om poenget som han rosa mannen i Sky ville fram til var at en måtte tenke på et lag som ville fungert sammen, hvorfor ikke bare sitte hele Spurs laget inn da? Laget fungerer jo og er balansert, så hele "kåringen" virker unødvendig om det er poenget hans. Regner med det er få spillere på Arsenal dere kunne tenkt dere i første stallen deres når laget er så bra balansert allerede? Om du sitter enkelt spilleren RvP mot Ade så tviler jeg på at mange ville foretrekt Ade.

 

Men sa de ikke noe om ved 4-4-2 så ville de vært usikre, men mens med 4-5-1 så er RvP et soleklart valg?

Eller var det en annen smarting her på forumet?

Hovedpoenget var vel uansett mest å ta spillerne som var i best form og sette de på et lag, og mange av disse var tydeligvis Spurs-spillere.

 

Podolski er en stor gamble, en som jeg dog hadde likt å sett. Kanskje ikke på bekostninga av en signering av feks Hazard, men vis han ikke påvirker en slik signering er han veldig velkommen her.

 

Hovedgamblinga ved signering av Podolski er vel at han aldri har spilt utenfor Tyskland, han spilte vel også 3 år i München uten helt å bli den store suksessen der så vidt jeg husker (ergo returen til Köln).

 

Med mindre Podolski får en helt eminent posisjon eller spillemåte, så er det fare for at han kan bli en "Torres" eller "Carrol" er jeg redd.

Lenke til kommentar

@Iceman

Ade er en annen type spiss enn RvP.

RvP bøtter inn mål av en annen verden, og er dødelig selv med 2-3 spillere på seg.

 

Ade er en spiss som skaper rom til medspillerne og seg selv, han er en utrolig dyktig "lag-spiss", og siden han er meget dyktig til å plassere seg så er han perfekt for Tottenham sin type fotball (ihvertfall i øyeblikket).

 

Selv håper jeg på å kunne beholde Ade til sommeren, da jeg tror vi må ganske høyt opp i pris for å finne en spiss som kan bidra like mye som Ade har gjort så langt, men jeg tør ikke å håpe siden lønnsnivået hans er mye høyere enn lønnstaket til Spurs.

Joda jeg seg jo helt klart den, men om poenget som han rosa mannen i Sky ville fram til var at en måtte tenke på et lag som ville fungert sammen, hvorfor ikke bare sitte hele Spurs laget inn da? Laget fungerer jo og er balansert, så hele "kåringen" virker unødvendig om det er poenget hans. Regner med det er få spillere på Arsenal dere kunne tenkt dere i første stallen deres når laget er så bra balansert allerede? Om du sitter enkelt spilleren RvP mot Ade så tviler jeg på at mange ville foretrekt Ade.

 

Men sa de ikke noe om ved 4-4-2 så ville de vært usikre, men mens med 4-5-1 så er RvP et soleklart valg?

Eller var det en annen smarting her på forumet?

Hovedpoenget var vel uansett mest å ta spillerne som var i best form og sette de på et lag, og mange av disse var tydeligvis Spurs-spillere.

Syns han i rosa skjorten mente at i en 4-5-1 ville han vurdere Ade over RvP, men siden det var 4-4-2 så var det ikke noe å diskutere. Kan hende jeg hørte feil, lyden var ganske lav. Han andre bloken virka kanskje sjokkert i tryne når han sa det i alle fall :p Om hovedpoenget var å ta spillere i form ser jeg ikke vitsen med det, pga. spurs er/var (?) et lag i veldig god form, mens Arsenal var i dårlig form når laget ble tatt ut. Om det var det er jeg dog ganske enig, utenom Ade over RvP som rosa mannen sa så klart :) Kan fort skifte dog. Kun 7 poeng opp nå, men er redd at denne års utgaven av spurs er for bra sammensatt. Sadly...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...