Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke si så mye, men syns dere har fått nok stick. At dere kom dere videre var faen så fortjent. Håper Karmaen tar både Fabregas og Nasri.

• Liker 7
Skrevet

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10097908

- City-fansen er lidenskaplige, og minner meg om supporterne til Marseille. Arsenal har bra supportere, men de er ikke like lidenskaplige. De mistet lidenskapen da de flyttet fra Highbury. Publikum i Manchester er utrolig, og det er noe av grunnen til at jeg kom hit, sier franskmannen i et intervju med Manchester Citys offisielle hjemmeside.

Den fyren viser sitt sanne jeg. Pengegriske fitte.

Skrevet

Nasri prøver å ta igjen med å bevise at City har lidenskapelige fans. Noen som er forbanna pga den nye chanten? :p

Latterlig påstand btw, vi har langt ifra fantastisk hjemmefans at times. Men vi pisser på City. Borte er vi også i en helt annen klasse.

Skrevet (endret)

CL-Gruppen:

Arsenal

Marseille

Olympiakos

Dortmund

Duket for "hatoppgjør" mot Marseille, sjansefattig oppgjør mot Olympiakos og supertøft oppgjør mot Dortmund.

Endret av Vestaa
Skrevet

Arsenal

Marseille

Olympiakos

Dortmund

Ja, det blir spennende om vi går videre fra den gruppen. Dortmund tar nok dette greit, så må vi få resultat borte mot Olympiacos og Marseille.

Skrevet

Regner med at dere klarer det. Så kampen i går og dere tok en grei seier der, selv om jeg ikke vet hvordan disse er ift udinese. Men ser for meg at Arsenal ender opp som gruppe ener, verst nummer to

Skrevet

Det er jo en gruppe vi skal vinne, men vi skulle vinne gruppen sist med maaange poeng. Ser hvordan det gikk. Vi går nok viderre, men er ikke skrå sikkert på ener, selv om jeg tror vi klarer det. Blir tøffe bortekamper i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...