Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En viktig faktor å ta hensyn til er at Szczesny er den desidert beste keeperen i laget vårt. De Gea kjemper en kamp mot Lindegaard og har et større press på seg hver kamp. Gi de Gea tid og han vil bli stor, meget stor. Men jeg er ikke enig i at han er bedre enn Szczesny. Polakken vår er klasse, og ser ut som han har spilt PL-fotball i ti år. Han har noe som er nødvendig for enhver keeper som ønsker å bli best, nemlig naturlig arroganse. Van der Sar hadde dette, noe vi fikk se da han gang på gang stod i ro og observerte skudd som strøk stolpen hans, uten at han slengte seg. De Gea er ikke her enda, men han kan utvilsomt komme dit. Jeg tror også at Szczesny er den beste keeperen i ligaen om 2-3 år, om ikke tidligere.

Nå må du huske på at det er et langt større press å spille i United. Ikke bare fordi klubben er større og resultater kreves i langt større grad, men også fordi de Gea skal overta rollen etter en av verdens beste keepere. Szczesny tok over etter Almunia.

Lenke til kommentar

En viktig faktor å ta hensyn til er at Szczesny er den desidert beste keeperen i laget vårt. De Gea kjemper en kamp mot Lindegaard og har et større press på seg hver kamp. Gi de Gea tid og han vil bli stor, meget stor. Men jeg er ikke enig i at han er bedre enn Szczesny. Polakken vår er klasse, og ser ut som han har spilt PL-fotball i ti år. Han har noe som er nødvendig for enhver keeper som ønsker å bli best, nemlig naturlig arroganse. Van der Sar hadde dette, noe vi fikk se da han gang på gang stod i ro og observerte skudd som strøk stolpen hans, uten at han slengte seg. De Gea er ikke her enda, men han kan utvilsomt komme dit. Jeg tror også at Szczesny er den beste keeperen i ligaen om 2-3 år, om ikke tidligere.

Nå må du huske på at det er et langt større press å spille i United. Ikke bare fordi klubben er større og resultater kreves i langt større grad, men også fordi de Gea skal overta rollen etter en av verdens beste keepere. Szczesny tok over etter Almunia.

Ja, jeg er jo helt enig, bortsett fra at jeg mener Szczesny er mye bedre :)

Lenke til kommentar

En viktig faktor å ta hensyn til er at Szczesny er den desidert beste keeperen i laget vårt. De Gea kjemper en kamp mot Lindegaard og har et større press på seg hver kamp. Gi de Gea tid og han vil bli stor, meget stor. Men jeg er ikke enig i at han er bedre enn Szczesny. Polakken vår er klasse, og ser ut som han har spilt PL-fotball i ti år. Han har noe som er nødvendig for enhver keeper som ønsker å bli best, nemlig naturlig arroganse. Van der Sar hadde dette, noe vi fikk se da han gang på gang stod i ro og observerte skudd som strøk stolpen hans, uten at han slengte seg. De Gea er ikke her enda, men han kan utvilsomt komme dit. Jeg tror også at Szczesny er den beste keeperen i ligaen om 2-3 år, om ikke tidligere.

Nå må du huske på at det er et langt større press å spille i United. Ikke bare fordi klubben er større og resultater kreves i langt større grad, men også fordi de Gea skal overta rollen etter en av verdens beste keepere. Szczesny tok over etter Almunia.

Ja, jeg er jo helt enig, bortsett fra at jeg mener Szczesny er mye bedre :)

Det er jeg enig i, men er overbevist om at de Gea er bedre innen noen år (større potensiale). Szczesny er allerede ila. kort tid etablert, det er ikke de Gea ennå. Bare vent ;)

Lenke til kommentar

http://twitter.com/#!/EmmanuelF4

"@JackWilshere: Good luck to my friend @Nanas08 (mr Nasri) learnt a lot from him. World class player! Will be missed!"Pffffff comeon Jack

Frimpong er gutten sin.

Frimpong er herlig. Twitteren hans er en gullgruve.

 

I Love Arsenal F.C more than The Person That Founded it #DEEEEENCH
@piersmorgan if u don't like my hair its kool but don't start chatting on twitter like that ur a big man show it
@piersmorgan U should be ashamed to call urself an arsenal fan all u do is moan about ur team y don't u do ur job and i will do mine waste
@piersmorgan Come Off twitter and tone that Big Belly
@piersmorgan Loooool Your annoying and at the same time Funny Have you ever put on a football Kit? Imagine u in shorts #NOTDEEEEENCH
@piersmorgan I will Go easy On tackles promise everyone that we can stick u on a treadmill for 10mins Loose some pounds piersbigbellymorgan

 

Kan vel trygt si at Frimpong har tatt over kulthelt-rollen i klubben etter Eboue.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flaut å lese tweets med så ræva grammatikk, men anbefaler alle med interesse for temaet å lese Bill Brysons "Made in America". Var mye rot i skriftspråket til de lærde i tiden rundt dannelsen av statene. Selv har Bryson et fantastisk språk, som gjør bøkene til en nytelse å lese.

 

Wilshere har fått setback og er ute i 2-3 uker til. Ligner bare mer og mer på Verminator i fjor.

Fy faen. Satser på comeback medio mars, så han får med innspurten.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...