Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Godt mulig vi er fitter når dere gjør det ræv, men det tror jeg har mye med å gjøre at dere sjeldent gjør det ræv, og i alle fall ikke i nærheten av så sterkt som Arsenal gjør for tiden. Jeg var ikke en gang høylytt forbannet under eller etter kampen i dag. Fra sekundet Frimpong tok sin første takling visste jeg at han ikke ville få fullføre kampen, og jeg regnet med at Wenger ikke ville bytte han ut tidssnok. Jeg satt i nesten 80 minutter og ventet på målet i mot, og regnet med at det ville være et selvmål eller kollaps i forssvaret. Jeg har sjeldent hatt så lite tro på det som skjer på banen, og om man dømmer ut fra hvor jævlig få av supporterene ble sittende ut kampen, er jeg neppe aleine om det. Denne følelsen av håpløshet er jeg sikker på at smitter over på de stakkarene som skal prøve å lappe samme laget ute på banen. Vermaelen og van Persie, ingen andre etablerte spillere i laget har vi som er gode rollemodeller. Wenger har flere ganger uttalt at hans jobb ikke er motivere spillerene, det må de stå for selv. Dette er et punkt jeg mener han tar skammelig feil på. Det er mulig det ikke er hans jobb direkte, men da bør det være noen andre i støtteapparatet som kan ta seg av det, for dette laget sliter. Motivasjonen har vært totalt borte i et halvt år og noe må gjøres.

 

Eksterne kilder for optimisme må inn, og jeg håper i det lengste at de kan komme i form av 2-3 gode spillere før vinduet stenger om halvannen uke. Noe må skje om Arsenal ikke skal havne langt utenfor CL-plass i år.

 

Red.: Med det sagt, mener jeg at det er direkte skammelig av fansen på stadion å ikke bli sittende kampen ut i en tid som dette.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Wenger: 'For us it is important to lift the players... I give them credit for their attitude and performance'

 

Seriøst? Jeg gir opp.

 

Wenger har blitt en senil gammel mann. På tide at han gir seg. At han ikke tar på seg skylden for dette tapet pga hans pasivitet på overgangsvinduet er helt på trynet. Hjelper ikke å fylle laget med 18åringer og tro at man kan vinne fotballkamper. At han i det hele tatt tør å si noe slikt som det over er sinnsykt.

 

Merker meg forøvrig at jeg fikk rett igjen. 1 poeng i løpet av hele august. Hvor mange av dere var det ikke som latterliggjorde meg for den uttalelsen?

 

Vi hadde knust Liverpool med toppa lag.

Lenke til kommentar

Mener Wenger ikke gjorde intervju med Sky etter lørdagens kamp fordi de rapportere "kommunikasjonen" mellom han og Pat Rice i Udinese-kampen. Skjønner han godt. Jeg ville heller ikke brukt tiden min på dem. Akkurat nå føler jeg litt med Wenger. Selv om han kan være utrolig frustrerende, så går absolutt alt i mot han akkurat nå. Veldig mange skadde spillere, laget taper fotballkamper, flere suspensjoner og nå er han altså bannet i CL.

Lenke til kommentar
on Jack Wilshere…

He has a chance to play, yes. He trained on Thursday, Friday and Saturday.

 

backpain-1292835351.jpg?1300412448

Fryktet at Wilshere skulle være ute i lang tid. Konge nyheter!

 

Wenger om resten av overgangsvinduet:

 

“We are never afraid to take a gamble,” said Wenger. “But to buy a player is always a gamble anyway.

 

“I look at the players and if they are good enough. People forget we have bought players - Gervinho, Oxlade-Chamberlain, Jenkinson, Ryo - and you will see over the season they are top-quality players but at the moment we have to give them some time.

 

“Yes overall we will buy. Maybe people feel I am stubborn, but I am not, I just want to do the best for the team and buy the right players.

 

“If I have shown one thing in the last 15 years, it is that I have brought in good players.

 

“We will bring as well experienced players. People just say 'buy' but it is to buy the right player which is difficult.”

Tror på en ny signering

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar
on Jack Wilshere…

He has a chance to play, yes. He trained on Thursday, Friday and Saturday.

 

backpain-1292835351.jpg?1300412448

Fryktet at Wilshere skulle være ute i lang tid. Konge nyheter!

 

Wenger om resten av overgangsvinduet:

 

“We are never afraid to take a gamble,” said Wenger. “But to buy a player is always a gamble anyway.

 

“I look at the players and if they are good enough. People forget we have bought players - Gervinho, Oxlade-Chamberlain, Jenkinson, Ryo - and you will see over the season they are top-quality players but at the moment we have to give them some time.

 

“Yes overall we will buy. Maybe people feel I am stubborn, but I am not, I just want to do the best for the team and buy the right players.

 

“If I have shown one thing in the last 15 years, it is that I have brought in good players.

 

“We will bring as well experienced players. People just say 'buy' but it is to buy the right player which is difficult.”

Tror på en ny signering

 

Hvis Wenger ikke handler en midtbanespiller er sesongen over.

Lenke til kommentar

Hvis Wenger ikke handler 2 midtstoppere, to midtbanespillere der den ene har ekstreme kreative kvaliteter og den andre fungerer som Song-backup + en spiss, er sesongen over.

 

Trenger ikke to midtstoppere. 1 midtstopper holder, men skoen trykker på midtbanen nå. Det er der vi har tapt kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...