Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det var vel litt mer tyngde på pokalen han vant i Arsenal, enn de to han foreløpig har vunnet med Barcelona.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det er klart at Arsenal har solgt seg selv bakover i jakten på et nytt Premier League-mesterskap. Men jeg synes ikke dere bør prioritere Carling Cup av den grunn, da Champions League-kvalifisering heller ikke er noen selvfølge for Arsenal lenger.

Lenke til kommentar

ja jeg håper vi satser på Carlingen i år som i fjor, foreløpig ser det svært tøft ut å vinne noe annet.

 

Vil si at sjansen for å vinne FA er omtrent like stor. Det kommer an på trekningen. Møter vi Man U, Chelsea eller City før finalen er det game over. Vi har muligheter mot alle andre lag.

Lenke til kommentar

Det var vel litt mer tyngde på pokalen han vant i Arsenal, enn de to han foreløpig har vunnet med Barcelona.

Å?

En pokal vant han når han slo Real Madrid, som er en stor kamp og å vinne UEFA Supercup er vel noe Arsenal ikke vil klare ettersom de ikke vinner CL eller EL. Så hva er det virkelig Cesc har vunnet som er tyngre?

Lenke til kommentar

Alle vet det er mer prestisje i FA Cupen enn det er i noen av supercupene.

 

Forøvrig er disksjonen latterlig, da alle Arsenalfans er klar over at Barcelona er verdens beste lag for øyeblikket, med store muligheter for troféer, samt at perioden med Arsenal var en periode uten mange pokaler.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Le Grove: Arsenal’s new signing Park Chu Young will take on the vacant number 9 shirt vacated by Eduardo.

 

Pam also revealed the club are pushing hard very on a new midfielder and a centre back (you know the one)… more news if we get it.

 

Chu får nummer 9 på ryggen. Klubbens første prioritet nå er å sikre Cahill samt en ny midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Park, regner jeg med. Japanere har vel motsatt navneskikk av oss her i vesten, og Chu og Yong skal det være bindestrek mellom. Ryktene sier at en sentral midtbanespiller + en midstopper fortsatt er i fokus.

 

Dessverre fikk ikke Joel Campbell arbeidstillatelse, og PSV og ironisk nok Lille er nevnt som klubber han kan bli lånt ut til.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Le Grove: Arsenal’s new signing Park Chu Young will take on the vacant number 9 shirt vacated by Eduardo.

 

Pam also revealed the club are pushing hard very on a new midfielder and a centre back (you know the one)… more news if we get it.

 

Chu får nummer 9 på ryggen. Klubbens første prioritet nå er å sikre Cahill samt en ny midtbanespiller.

Digg! Får vi inn Cahill og M'Vila/Hazard nå, ser jeg faktisk på dette som en vellykket sommer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Le Grove: Arsenal’s new signing Park Chu Young will take on the vacant number 9 shirt vacated by Eduardo.

 

Pam also revealed the club are pushing hard very on a new midfielder and a centre back (you know the one)… more news if we get it.

 

Chu får nummer 9 på ryggen. Klubbens første prioritet nå er å sikre Cahill samt en ny midtbanespiller.

Digg! Får vi inn Cahill og M'Vila/Hazard nå, ser jeg faktisk på dette som en vellykket sommer.

 

 

Det er vel å ta litt hardt i...

 

En vellykket sommer hadde vært å beholde både Fabregas og Nasri, hvertfall en av dem. Wenger fikk et stort sjokk over at anntatt to beste spillerne forlot Arsenal, og ikke minst supporterne.. Var det noen av oss som trodde at NASRI skulle forlate oss? Jeg var en av dem som trodde at han skulle bl i 5 sesonger til...Og stakkars Fabregas hadde jo hjemmelengsel, så han måtte jo dra iår...

 

Men ja, hadde vært digg om vi hadde skaffet oss Cahill og Hazard. Det hadde vært en drøm. Vi skriker etter en kreativ spiller (!). Eneste spillern som kan være farlig mot manu (på midten), er faktisk bare Rosicky.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Noen av dere som har sett intervjuet til Wenger i forkant av manu kampen? Kommende sitatet er såååå tpyisk av Wenger, nemlig:

 

" We have four top class keepers".

Lenke til kommentar

Det er vel å ta litt hardt i...

 

En vellykket sommer hadde vært å beholde både Fabregas og Nasri, hvertfall en av dem. Wenger fikk et stort sjokk over at anntatt to beste spillerne forlot Arsenal, og ikke minst supporterne.. Var det noen av oss som trodde at NASRI skulle forlate oss? Jeg var en av dem som trodde at han skulle bl i 5 sesonger til...Og stakkars Fabregas hadde jo hjemmelengsel, så han måtte jo dra iår...

 

Men ja, hadde vært digg om vi hadde skaffet oss Cahill og Hazard. Det hadde vært en drøm. Vi skriker etter en kreativ spiller (!). Eneste spillern som kan være farlig mot manu (fra midten), er faktisk bare Rosicky.

Eboue = Jenkinson

Eboue er bedre offensivt, men Jenkinson er best defensivt og har en fantastisk innstilling. Dessuten har han et stort potensiale.

Nasri > Gervinho

Per i dag er Nasri bedre, men jeg tror ærlig talt at Gervinho kan bli bedre for oss. Først og fremst fordi han har kvaliteter vi før manglet i stallen. Tekniske, pasningsssikre, ballholdende midtbanespillere har vi nok av.

Bendtner < Park

Park har vist langt mer enn Bendtner, og gir oss flere kort å spille på, da vi allerede har en annen høy og hodesterk spiss i stallen (Chamakh).

Cesc = Hazard

Før folk flyr i flint; Cesc er LANGT bedre enn Hazard per i dag. I mine øyne er han verdens beste midtbanespiller. Men det var bare et spørsmål om tid før han reiste, så i mine øyne er det bra for klubben at vi fikk solgt ham nå, slik at vi kan "move on". Dessuten har han vært svært skadeplaget de siste sesongene. For meg er Hazard den ultimate erstatteren, og han har potensialet til å bli en av verdens beste spillere. En annerledes spillertype enn Cesc, men jeg tror han kommer til å få en like sentral rolle om han kommer.

 

Ellers har vi fått inn Chamberlain, Ryo og Cahill (hvis vi tar utgangspunkt i min forrige post). Vi har mistet Clichy og Denílson, men de kan fint erstattes av Gibbsy og Frimpong. Vi har også fått Vermaelen tilbake fra skade, en av verdens beste stoppere. Legg til at spillere som Szczesny, Wilshere og Ramsey har blitt ett år eldre, og at spillere som Afobe, Aneke, Özyakup, Coquelin, Lansbury og Miquel (de som ikke lånes ut, vel og merke) vil tilføre bredde.

 

Hvis vi får inn Cahill og Hazard, synes jeg at vi har et bedre utgangspunkt enn vi hadde i starten av forrige sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Sir Alex Ferguson sender samtidig ut et stikk til Arsenal-manager Arsene Wenger og forteller at han aldri ville latt sitt lag gå seks år uten en tittel.

 

- Jeg kunne aldri tillatt at det skulle skje, svarer Ferguson på den konfrontasjonen fra the Guardian.

 

 

Her ligger forskjellen mellom Wenger og Ferguson. For all del, jeg elsker Wenger, men jeg er ganske sikker på at Ferguson aldri hadde tillat laget hans å gå 6 år uten noen som helst trofeer, og hadde umiddellbart gjort drastiske endringer. Altså skjønt at hans prosjekt har feilet(eller tildels), og istedenfor for tviholde på dette prosjektet, så hadde han gjort litt ting annerledes på grunn av supporterne.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...