Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må ha topp 4 i år, ellers taper jeg 3k spenn jeg egentlig ikke har råd til å tape. :p

 

On a serious note: en tveaka 4-4-2 som ligner mer på en 4-2-3-1 med RvP som trekker ned i hullet og Walcott som ligger i en spiss rolle på topp tror jeg hadde funka om vi hadde kjørt tinga fort i lengderetning med klikk-klakken som var kjennetegnet vårt når vi spilte Wengerball tror jeg hadde funka maks. Heldigvis virker det som om vi skal gå for noe lignende nå, om man skal tro at interessen i Mata og Jadson er ekte.

Lenke til kommentar

Hvis et lag ikke har en bærekraftig økonomi kan de bli utestengt av UEFA sine turneringer, slik som jeg har forstått det.

 

Det har ikke UEFA baller til å gjøre. Det kan jeg love deg. Dessuten er finnes det enkle måter å komme seg unna på, f.eks det City gjør. Får en sponsoravtale til flere milliarder.

Lenke til kommentar

Van Persie appointed as Arsenal captain

 

"Robin van Persie will be captain this season," Arsène Wenger told the Official Matchday Programme.

 

"He is a leader through the way he plays, through his attitude and through his desire to win.

 

"He’s been at the Club a long time and he’s a technical leader as well. Thomas Vermaelen will assist him, it’s the decision I have made and I’m confident the group will respond to it."

 

Gratulerer, Robin! Vel fortjent!

Lenke til kommentar

Van Persie appointed as Arsenal captain

 

"Robin van Persie will be captain this season," Arsène Wenger told the Official Matchday Programme.

 

"He is a leader through the way he plays, through his attitude and through his desire to win.

 

"He’s been at the Club a long time and he’s a technical leader as well. Thomas Vermaelen will assist him, it’s the decision I have made and I’m confident the group will respond to it."

 

Gratulerer, Robin! Vel fortjent!

 

Det eneste rette også.

Lenke til kommentar

Jeg vet det er litt tidlig å si det helt enda, men forsvarsfireren vår ser mye bedre organisert ut enn den gjorde forrige sesong. Dette skyldes nok i stor grad at Vermaelen er tilbake, og at vi har en klassekeeper mellom stengene. Dette er faktisk den første sesongen vi har startet med en skikkelig god keeper på fem år. Det har åpenbart en betryggende virkning på forsvaret.

 

Vi er også betraktelig bedre på defensive dødballer enn vi var forrige sesong. Den nye sonemarkeringstaktikken ser ut til fungere utmerket. Det er godt å se at Wenger tar takene som må til for å forbedre våre svakheter. Nå må han bare gjøre noen tak på transfermarkedet. En ny playmaker av rang vil bidra til sårt trengt kreativitet på midtbanen, i tillegg til å gi håp til vår frustrerte fanskare. Det er virkelig trist å se tomme seter på Ashburton Grove.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...