Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

Henry er og blir en true Gunner.

 

 

 

 

Selv om noen ganger jeg blir veldig irritert at han forlot oss til fordel for Barcelona. Forståelig er det, men irriterende :p..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som om alt faller til fordel for oss i sluttspurten i PL.

 

Jeg liker det egentlig ikke, hver gang jeg hører at Arsenal har en stor fordel når de kommer inn i en kamp så¨tenker jeg med engang på tap. United kampen feks.

 

Jeg kommer nok til å være litt smålig inaktiv fram til fredag ettersom vi har klassetur opp til Lillehammer ^^

Lenke til kommentar

Fox impliser at om det går galt, er det du som har jinxet hendelsesforløpet. Jamfør forøvrig United-LFC kamptråden hvor temaet er svært så aktuelt.

 

The butterfly effect is a metaphor that encapsulates the concept of sensitive dependence on initial conditions in chaos theory; namely that small differences in the initial condition of a dynamical system may produce large variations in the long term behavior of the system. Although this may appear to be an esoteric and unusual behavior, it is exhibited by very simple systems: for example, a ball placed at the crest of a hill might roll into any of several valleys depending on slight differences in initial position. The butterfly effect is a common trope in fiction when presenting scenarios involving time travel and with "what if" scenarios where one storyline diverges at the moment of a seemingly minor event resulting in two significantly different outcomes.
Lenke til kommentar

Jinx er vel et mer passende konsept her, men det begynner å bli litt oppbrukt nå. Jinxer jeg bare fordi jeg oppretter en tråd? Og hvordan passer butterfly-effekten inn her, egentlig? Hvordan skal hendelsesforløpet foregå? Er dette f. eks. et realistisk alternativ:?

 

Jeg poster Barca-tråden foran Birmingham-tråden på D.no --> Noen her inne går og gjør det samme på et britisk forum --> Flere på det britiske forumet blir inspirert og går på andre forum og gjør det samme --> Dette påvirker blogosfæren og flere bloggere bestemmer seg for å skrive om hvor mye de gleder seg til Barca-kampen --> Arsenal-campen sitter og LANer hos Bac og litt ut i kvelden finner Bendtner et blogginnlegg og sender det til gutta --> De blir imponerte over lesestoffet og lar det gå inn i hodene deres --> Vi taper mot Birmingham og Barcelona pga. dette

Lenke til kommentar

Nei, forsåvidt ikke. Men; Ettersom iRoman har fokusert på kampen etter Birmingham-matchen, har hans handling gitt ballen en liten dytt mot den og den retningen. Ergo Jinx, om ikke i ordets rette forstand.

 

Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal tolke hva Fox mener. iRomans handling NÅ påvirker hva som skjer senere.

 

Edit @ iRussian: Hehe, imo er det på ingen måte jinx. Om du skriver i innlegget at kampen blir en gåtur i parken dog, så ja, da kan vi skrives.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Får satse på at spillerne holder seg unna internett den kommende uka da. :whistle:

 

Evt. får noen opprette en Birmingham-tråd for å balansere universet. Gogo!

 

Edit @ Gamy: Syns heller ikke det kvalifiserer til jinx. Man kan jo ikke tråkke på en sommerfugl uten at det blir ropt "JINX". Eheh.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kødder jeg bare :) Effekten er relevant for saken, men naturligvis tar jeg det ikke på alvor. Det er en sommerfugl effekt hvis du mekker allerede en tråd om kampen før Biri-kampen. Noen blir kanskje påvirket av det, det går til andre ledd og igjen videre til tredje ledd. Tilslutt lander det på Arsenal spillerne, derav effekten. Kanskje spillerne begynner å tenke på Barca imorra og fram til kamp mot biri, og det har du skyld for :p

 

Mvh sliten fox med iPhone, mobilen er IKKE herlig å skrive med

Lenke til kommentar

Skulle gjerne tatt Birminghamtråden men er på Lillehammer på Amandus festivalen hele uken, så eneste tiden jeg er på PC'en er på kvelden. Flott at du starter med Barca tråden så tidlig da ;)

 

OT: Vis det er noen gooners som befinner seg på Lillehammer denne uken så er det bare å sende en PM om de vil møtes :p Har mye dødtid midt på dagen både imorgen og Torsdag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...