Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Trakk det beste laget. Men samme det. Blir jo fryktelig spennende. Bedre å gå ut i kvartinfalen, enn i finalen. Men jeg har stor tro på at vi kan slå dette barca laget her. Det blir tøft, men jeg har troen !

 

Håper ihvertfall at V.persie blir klar..

Lenke til kommentar

Dette blir utrolig hardt. Man kan være ærlig å si det. Forsvaret vårt er det største problemet. Sammen med keeper. De kommer dessverre til å overkjøre forsvaret vårt. Håper selvfølgelig jeg tar feil. Det er også det eneste jeg også krever. Full innsats uansett. Angrep er det beste forsvar. Håper vi lager et voldsomt press og holder ballen godt i laget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

TV 2 har Premier League i boks

 

-_-

 

Når det gjelder kampene mot Barca, så tror jeg vi har en god sjanse så lenge vi ikke får noen skader på de beste spillerne våre.

Lenke til kommentar

Bah, jeg liker oppsettet til C+ jeg. Mange Unitedsupportere whiner om at gooneren i Fredheim og Solheim skinner gjennom for tydelig, men det syns jeg er en tåpelig grunn til å ikke være i mot et skifte. C+ har det klart beste tilbudet på Premier League i Norge, og en slik filleting bør ikke ødelegge helhetsinntrykket etter min mening. Dessuten får man både Serie A og La Liga (samt mindre viktige ligaer som Eredivisie og portugisisk liga), noe som er et stort pluss. Jeg kommer neppe til å fortsette med C+, og må da ty til streaming når jeg skal se El Classico eller et annet storoppgjør.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Utrolig skuffet. Hadde håpet at Canal + hadde klart å skaffer seg rettighetene, men den gang ei. Men kommer det til å vise mer fra Seria A og La liga ?

 

 

Fordi 250 kr eller noe i mnd, for å se masse kamper fra den engelske, spanske og italienske ligaen var jo herlig..,

Lenke til kommentar

Ja men da får man ikke HD tror jeg, og det blir så rotete også. Stjele signaler fra andre satelitt osv, ikke pent. Tror noen av de bruker internett osv også, vet ikke helt. Uansett, Sky er tingen, ikke HELT for PL da men for La Liga, Serie A og "mange" PL kamper også, spesielt de største. Og CL selvfølgelig. Alt de viser finnes i HD også. :) Elsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...