Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wait, det stemmer ikke med terminlista da. Var jo en eller annen her inne som hadde skrevet nettopp det, at dere har en fordel hvis Spurs spiller semi...

Her står det "(If Tottenham reach the FA Cup Semi-Final this match will be played on Wednesday April 14 at 8pm)"

 

0-1 til Fulham forøvrig...

 

Edit @ Chancelor: hvis de slår Fulham i kveld blir kampen utsatt med 4 dager. Om den ikke blir utsatt må vi spille mot dem kun 4 dager etter at vi har møtt Barca borte.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Wait, det stemmer ikke med terminlista da. Var jo en eller annen her inne som hadde skrevet nettopp det, at dere har en fordel hvis Spurs spiller semi...

Her står det "(If Tottenham reach the FA Cup Semi-Final this match will be played on Wednesday April 14 at 8pm)"

 

0-1 til Fulham forøvrig...

 

Edit @ Chancelor: hvis de slår Fulham i kveld blir kampen utsatt med 4 dager. Om den ikke blir utsatt må vi spille mot dem kun 4 dager etter at vi har møtt Barca borte.

 

Jævla Totts. Vinner aldri når jeg vil de skal :p

Lenke til kommentar

Indeed. De har vel mer lyst å slå oss/hindre oss i å få sølvtøy, enn å få sølvtøy selv. ;)

 

Hangeland goes fairly close to doubling Fulham's lead as he heads a powerful header from 15 yards over the top of the bar. The away side look lively when they get the chance to attack.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Indeed. De har vel mer lyst å slå oss/hindre oss i å få sølvtøy, enn å få sølvtøy selv. ;)

 

Hangeland goes fairly close to doubling Fulham's lead as he heads a powerful header from 15 yards over the top of the bar. The away side look lively when they get the chance to attack.

 

Chelsea har forøvrig flaks som fortsatt er 11 mann og leder. Burde vært 0-0 og Chelsea en mann mindre. Stygg albue fra Sturridge.

Lenke til kommentar

Wait, det stemmer ikke med terminlista da. Var jo en eller annen her inne som hadde skrevet nettopp det, at dere har en fordel hvis Spurs spiller semi...

Her står det "(If Tottenham reach the FA Cup Semi-Final this match will be played on Wednesday April 14 at 8pm)"

Er jo ingen fordel til Barca-kampen, da begge oppgjørene er ferdigspilt innen den tid...

Lenke til kommentar

Irony? Det er faktisk sant da, var en eller annen som sa det!

Han mener innlegget hans om lasagne.

 

Chance: Hehe, jo, så selvsagt ironien, men jeg skrev det der fordi jeg begynte på en liten digresjon, som jeg senere valgte å slette. Så tenkte jeg ikke at det kunne vært greit å slette den første delen også. :p

Lenke til kommentar

Åja :p

 

Uansett, noen her som ser Chelsea kampen som kan si meg hva som skjer? :p Virker som om Chelsea får utrolig mye avgjørelser med seg ifølge United skaren her på forumet :p

 

Ja, de har hatt flaks. Målet burde vært annulert. O'hara burde hatt frispark rett i forkant. Egentlig så tabber James seg fryktelig ut.

 

Malouda albuet Rocha så sitnevnte måtte ut med oksygenmaske. Gult kort. Sturridge albuer Smith stygt. Ingen ser det og Sturridge slipper unna.

 

Edit: JADA! Bentley utligner for Spurs.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Å herregud.

 

Ligger vi på 3'de plass etter kampen er slutt(noe vi mest sannsynligvis kommer til å gjøre) er det en skam! Dommerene har vært virkelig dårlige i år.

 

Vi er to poeng bak lederen med like mange kamper spilt. Vi har også vært heldige i år. Ikke nødvendigvis på dommersituasjoner, men generelt heldige med mål på overtid osv.

 

Chelsea ville vunnet mot Pompey uansett. De er ligaens klart svakeste lag om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...