Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor lang tid det tar før Arteta får fyken. Rundspilt og ydmyket av Brentford. 

Sannsynligvis 0 poeng og 0 scorede med rundt 10 i sekken etter de 3 første rundene. 

Ikke usannsynlig at dette laget her vil kjempe for å unngå nedrykk. Så dårlig er det faktisk 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
4 minutes ago, ChopperReid said:

Spillestil, spillestil, spillestil. Vi skaper INGENTING annet enn uendelige innlegg fra venstre. Sånn som hele forrige sesong. 

Nettopp. 

Slik vi spiller føles det ut som vi trenger 100 skudd for at ett skal gå inn. Hele PL vet hvordan de skal forsvare seg mot oss og laget skriker etter en boksåpner. Men da må spillestilen også justeres. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
22 minutes ago, ChopperReid said:

Spillestil, spillestil, spillestil. Vi skaper INGENTING annet enn uendelige innlegg fra venstre. Sånn som hele forrige sesong. 

Det er derfor jeg mener vi bør bytte ut Arteta. Det er tydeligvis hans plan.

I tillegg til dette er det latterlig hvor lite villig vi er til å komme på løp og kontringer. Vi bruker alltid lang tid på å holde ballen i laget før vi ender opp med ett innlegg fra venstre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (26 minutter siden):

Det er derfor jeg mener vi bør bytte ut Arteta. Det er tydeligvis hans plan.

I tillegg til dette er det latterlig hvor lite villig vi er til å komme på løp og kontringer. Vi bruker alltid lang tid på å holde ballen i laget før vi ender opp med ett innlegg fra venstre. 

Enig. Hvis han ikke klarer å få en stil som passer denne gjengen bedre så må noe gjøres, fordi det bor uhorvelig mye mål i denne gjengen egentlig. 

Lenke til kommentar

Arteta OUT! Han gjør jævlig mye rart, spesielt med spillestilen. Det er SÅ KJEDELIG å se på!

Hvorfor får Cedric, AMN eller Bellerin ikke spilt på høyresiden? Chambers er ikke høyreback, ei god er han heller

Ang innkjøp, det er kult med Ødegaard. Men det er ikke nettopp det vi trenger, vi trenger å kjøp 1-2 MENN som kan vise gutta hva det kreves for å være mann. Bruno (Dominant) kom jo inn og løftet ManU som et lag, mens vi kjøper submissive spillere (Ødegaard).

Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (5 minutter siden):

Jeg ble faktisk glad da jeg så at Auba og Laca var ute. Balogun fortjente muligheten. Synd han ble tatt av tidlig. Det var en taktisk bommert. 

Flott at Nelson også fikk spilletid. Viktig at ungguttene får prøve seg, og lærer ved å feile. 

Balogun viste at han ikke er i nærheten av PL-nivå enda. Nelson sin tid burde være over. Mediocre spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...