Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, MartinF said:

Balogun viste at han ikke er i nærheten av PL-nivå enda. Nelson sin tid burde være over. Mediocre spiller.

Er enig i det, men det er ganske vanskelig for en spiss å vise seg frem når vi spiller som Arteta vil. Har tro på at Balogun kan bli noe hvis vi får en bedre manager. 

Lenke til kommentar
39 minutes ago, ChopperReid said:

Sitter og ser leeds nå.. Sku ønske vi spilte mer som dem, skyhøyt tempo og superdirekte. Vi har perfekte spillere til det, masse raske karer i stallen. Men vi spiller sirupfotball. Utrolig frustrerende 

Et godt eksempel er å sammenlikne Ødegaard slik han spilte for Real Sociedad og slik han spilte for Arsenal. De fikk utrolig mye mer ut av ham gjennom å spille raskt og direkte i lengderetningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis han ikke klarer å se forbi sin egen jævla stahet om at vi MÅ spille sirup possession fotball som OVERHODET ikke passer spillerne så må han bare gå. Helt utrolig hvor jævla dårlige han har gjort oss offensivt. Vi har så mye tempo og teknikk fremover men vi har en taktikk og spillestil som er helt destruktiv. 

 

Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (1 time siden):

Sitter og ser leeds nå.. Sku ønske vi spilte mer som dem, skyhøyt tempo og superdirekte. Vi har perfekte spillere til det, masse raske karer i stallen. Men vi spiller sirupfotball. Utrolig frustrerende 

Riktignok skulle 4-1 vært annulert, men jeg skulle virkelig ikke ønske vi spilte som Leeds. Totalt åpent der bak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Mannen1 said:

Riktignok skulle 4-1 vært annulert, men jeg skulle virkelig ikke ønske vi spilte som Leeds. Totalt åpent der bak. 

Tja stort sett er Leeds et veldig underholdende lag å se på selv om de slipper inn for mye mål til tider. Leeds fansen er jo også stort sett veldig fornøyd med tingenes tilstand under Bielsa. 

Arsenal vinner ikke noe mer, er dørgende kjedelige å se på for tiden og Arsenal fansen hater livet. 

Jeg ble Arsenalfan fordi Arsenal spilte til tider fantastisk fotball under Wenger. Laget vant ikke alltid, men det var alltid morsomt å se på. Når jeg ser laget nå er det nesten ugjenkjennelig og jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg fortsatt ser på.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (7 minutter siden):

Tja stort sett er Leeds et veldig underholdende lag å se på selv om de slipper inn for mye mål til tider. Leeds fansen er jo også stort sett veldig fornøyd med tingenes tilstand under Bielsa. 

Arsenal vinner ikke noe mer, er dørgende kjedelige å se på for tiden og Arsenal fansen hater livet. 

Jeg ble Arsenalfan fordi Arsenal spilte til tider fantastisk fotball under Wenger. Laget vant ikke alltid, men det var alltid morsomt å se på. Når jeg ser laget nå er det nesten ugjenkjennelig og jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg fortsatt ser på.

Vieira nå på Stamford Bridge. La oss heie på han. 

Lenke til kommentar

Ødegaard og Ramsdale er de som er mest realistisk nå. 

Men hva skal vi med å betale så mye for en andrekeeper? Må jo bety at Leno skal selges? Om ikke nå, så i januar eller neste sommer? Virker veldig snodig, pengene burde vært brukt helt andre steder enn på keeperplassen nå, selvom Leno ikke har vært veldig overbevisende i det siste. 

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...