Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Reg2000 skrev (21 minutter siden):

I dagens koronamarked er det bare noen få engelske klubber som har penger til å kjøpe spillere til de prisene man har vært vant til de siste årene. Vi har prøvd å selge halve laget uten å fått solgt en eneste spiller. 

Det er meget sant, men jeg tror ikke og bytte strategi fra og selge vrakgods til og selge arvesølvet er en spesielt god løsning på problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, skaftetryne32 said:

Det er meget sant, men jeg tror ikke og bytte strategi fra og selge vrakgods til og selge arvesølvet er en spesielt god løsning på problemet.

Tja Willock er åpenbart ikke viktig for Arteta så jeg vil ikke kalle det for å selge Arvesølvet. Arsenalfans er verdensmestre på å overhype unge spillere.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (1 time siden):

I dagens koronamarked er det bare noen få engelske klubber som har penger til å kjøpe spillere til de prisene man har vært vant til de siste årene. Vi har prøvd å selge halve laget uten å fått solgt en eneste spiller. 

Spørs om de spillerne vi prøver å kvitte oss med er faktisk verdt noe. Annen logisk brist i alle salg og bytteaktivitetene våre er om klubben eller spiller har faktisk lyst å spille for klubben/lyst på spilleren. Eg. Lacazette til Atletico eller Bellerin til Inter..

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (1 time siden):

Tja Willock er åpenbart ikke viktig for Arteta så jeg vil ikke kalle det for å selge Arvesølvet. Arsenalfans er verdensmestre på å overhype unge spillere.

Det er lov og tenke langsiktig, det er ingen garanti at Arteta har en jobb om 6 måneder. Kanskje vi er verdensmestere i og ikke se åpenbart potensiale, i tillegg til overhyping ? 

Lenke til kommentar

Solid førsteomgang.. Klart best spillemessig, tottenham farlig på kontring som vanlig. 

White ser helt fantastisk ut, rask, god med ballen og kokrolig. Kommer ut og er aggressiv og støter ofte, vant alle dueller. 

Lokonga og Xhaka veldig bra sammen, solid. Lokonga ser mye mer rutinert ut enn han er. 

Laca, pepe og ESR friske, spesielt Lacazette. 

Auba sånn halvveis, bedre enn på en stund iallefall. 

Lenke til kommentar
3 hours ago, Mannen1 said:

Arteta ut og prøve på nytt. Sesongen er allerede ødelagt, når man ikke er klar med forsterkninger til seriestart, og sannsynligvis ikke vil forsterke noe særlig før vinduet stenger uansett. Søppel søppel søppel. 

Treningskamper betyr ingenting. Kan ikke si jeg er en fan av Arteta men slutt med disse tåpelige overreaksjonene slik som denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson skrev (På 20.12.2019 den 16.07):

Arteta sitt langskudd og matchvinnermål mot Man City når han spilte for Arsenal var et av de bedre minnene i moderne tid. Håper han kan gi tv-tittere flere slike øyeblikk som manager. 

I motsetning til Emery, står Arteta for god fotball - og det mener jeg er viktig for å vinne tilbake arsenalfansen. Lenge siden Arsenal har over en lengre periode, spilt underholdende fotball. Vil se flere øyeblikk som Özil mot Leicester, Rosicky mot Sunderland, Arshavin mot Barcelona og Cazorla mot Aston Villa. 

Så har han en stor jobb, flere spillere er mette og mangler motivasjon til å bli bedre. Mangelen på disiplin er vedvarende. Men, med tid, kan dette bli bra. Mange i dette fotballaget kan å spille fotball. Det er flere lyspunkter. Willock, Saka, Martinelli. Flere som har ferdigheter til å inspirere - Özil, Torreira, Ceballos. Hvordan Arteta skal klare å løse nøkkelen, som både Wenger og Emery ikke fikk til, med rett balanse i laget blir spennende.

Det vil ta tid før prosjekt Arteta vil bære frukter, flere spillere må ut og flere nye må inn. Men mener det er realistisk å håpe, at Arsenal i løpet av 20/21-sesongen, kan utvikle seg til et lag som presterer over tid. 

 

Traff greit 1/10 på denne. Arteta er first price Emery. Arteta Out.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson skrev (2 timer siden):

Traff greit 1/10 på denne. Arteta er first price Emery. Arteta Out.

Var jo et av beste laga poengmessig etter jul og et av lagene som slapp inn minst mål i fjor. 

Jeg mener på ingen måte vi er friskmeldte eller spiller bra, men du kan jo gi deg selv 3/10 eller noe :)

Synes Arteta gir enkelte spillere for mye tillit. Tok LANG tid før Willian endelig ble benka. Auba funka ikke hele sesongen, men Laca spilte veldig bra med de unge spillerene. Alikevel ble stadig Auba satt midt eller brukt på kant og var useless. Kan knapt huske at Auba og Laca på banen samtidig har funket. Dette var vel noe Emery fant ut og. 

Klubben er latterlig treige med å få ut daukjøtt, har jo 3-5 som må ut og det går jo knapt rykter om salg en gang. 

Det positive er at vi har veldig mange spennende spillere. Mange viktige brikker er på plass. Arteta (eller evt annen manager må bare få det til å funke) Tierny, white, gabriel, Partey, ESR, Saka, Martinelli, Pepe.<3

 

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (10 timer siden):

Treningskamper betyr ingenting. Kan ikke si jeg er en fan av Arteta men slutt med disse tåpelige overreaksjonene slik som denne.

Naivt å tro vi skal være så mye bedre når alvoret begynner. Spillerne mangler selvtillitt og har null tro på dette. Samhandlingsmønsteret offensivt er fraværende. Planen er at Auba skal slå svake innlegg i blinde i håp om at laca på 1.70 skal slå tre stoppere på 1.90 i lufta. 

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (3 timer siden):

Naivt å tro vi skal være så mye bedre når alvoret begynner. Spillerne mangler selvtillitt og har null tro på dette. Samhandlingsmønsteret offensivt er fraværende. Planen er at Auba skal slå svake innlegg i blinde i håp om at laca på 1.70 skal slå tre stoppere på 1.90 i lufta. 

Gabi, Saka og ESR alle på nye langtidskontrakter. Dvs, de har tro på dette. Disse spillerne kunne gått til hvilken som helst annen klubb.

Det er heller våre mest rutinerte spillere som underpresterer - evt. skader o.l. har satt de tilbake til å prestere på det nivået som de var på før e.g. Bellerin som har mistet mye av farten sin.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var rom for mistolkning der ettersom jeg skrev Gabi, usikker om begge bruker samme kallenavn, men Martinelli blir ofte referert til som Gabi :) 

Takk for info Mannen1. Så han var tilbake hos Arsenal og trente i dag, men han blir vel neppe og spille første ukene kanskje. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...