Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 Ræva forestilling.  Skulle vunnet 5-0 i første kamp, og vi ender opp med å karre oss videre med et nødskrik. 

Arteta må gå hvis han ikke finner en target spiss i sommer, selvom utrolig nok dunker Auba inn en på hodet. 

Ødegaard synes jeg ikke er god nok rett og slett. Ceballos kan ta seg en lang pause. Slikt må få konsekvenser. 

Pepe og Lacazette har funnet formen, men Arteta tar fra dem selvtilliteten ved å benke dem helt ufostårelig. 

Willian assist, Chambers innhopp var gledelig. At Partey kommer inn og vi snur kampen vet jeg ikke om var tilfeldig eller ei, men vi fikk hvetfall ut ceballos.

smith rowe eri kke god nok til å ha klippekort på dette laget. gi gutten en pause, og få inn nelson snart igjen. nketiah trenger også noen minutte.r 

 

håper vi trekker molde i neste runde da. men spørs om det også ikke blir for tøft for oss. 

 

leicester tli helga blir beintøft, selvom de også er ute i en trhiller nå. får håpe de må ut i ekstaromganger og ryker og får med seg en ræva opplevelse. men det blir vel for mye for langt, de kommer uasnett til å pisse på oss på søndag. får vel litt dommerhjelp og de mot oss. kan ikke huske vi slo dem eller tok poeng mot dem borte sist. må ha vært 5-2 i gullsesongen til leicester i 15/16?

Endret av Mannen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at Ødegaard kanskje ikke er god nok, han har noen gode tanker innimellom som enten er for upresist ellet ingen andre leser. Utenom det så fremstår han som en helt ok støttespiller.

Blir uansett spennende å se over tid hvordan han fungerer med laget, jeg tror jo egentlig han er en spiller som kan bra inn i ett fungerende Arsenal

Lenke til kommentar
#Özilout skrev (8 minutter siden):

Ekstrem sterk sliteseier, så ja? 

på ingen måte noen grunn til å være fornøyd her i en kamp vi burde vært mye mer påskrudd. burde vunnet komfortabelt over to kamper istedet går vi nesten rett i vår egen felle. skal nesten ikke være mulig. 

får håpe denne sliteseieren gir oss en følelse av vinnermentalittet, men det tviler jeg på. 

vi virker helt planløse og giddalause. null bevegelse iniativ foran ballfører. 

trekker tilbake at jeg håper på molde. blir to kamper på nøytral bane igjen og det er mer enn hva vi kan tåle. håper på villareal og emery. good ebening

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar

Auba var jo veldig livlig og villig til å gå på løp. Ikke hans skyld at han ikke får ballen mer enn 1 av 10. 

Ødegård ser imo veldig bra ut må jo huske hvor fersk han er i laget og det er en ganske unik situasjon mtp. kamp program. De får jo minimalt med tid til trening. Det går jo bare fra kamp til kamp. 

Ellers virker mye av kritikken for meg helt bak mål, men en skal jo få mene hva en vil. 

Lenke til kommentar
barezell skrev (15 timer siden):

Ødegård ser imo veldig bra ut må jo huske hvor fersk han er i laget

Saka og Auba flere hakk bedre enn resten, og veldig bra enkeltprestasjon av Tierney på målet. Men utover det så opplever jeg at Ødegaard holder et veldig stabilt og høyt nivå. Spesielt første halvdel av andre omgang var han fremtredende, med den stikkeren som ble annulert for offside, samt at han klarte å vende spillet raskt flere ganger, slik at Benfica åpnet seg litt i hvert fall.

Men tror at over tid (2-3 år mer rutine, 6-7 kg mer muskler) så vil han utvikle seg til en hovedsakelig dyptliggende playmaker ala Kroos, da han mangler litt av de fysiske ekstremferdighetene du gjerne vil ha av spillerne lengst frem på banen, spesielt i PL. 

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arsenal's possible #uel last 16 opponents: 🇳🇱 Ajax 🇺🇦 Shakhtar 🇬🇷 Olympiacos 🇮🇹 Roma 🇮🇹 Milan 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 Rangers 🇺🇦 Dynamo Kyiv 🇨🇭 Young Boys 🇳🇴 Molde 🇪🇸 Granada 🇪🇸 Villarreal 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Man United 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Spurs 🇭🇷 Dinamo Zagreb 🇨🇿 Slavia Prague Who do you want to draw? 

Håper på spurs. Kort reisevei. Og de er mulig å slå. 

Man utd er verst tenkelig. 

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (8 minutter siden):

Arsenal's possible #uel last 16 opponents: 🇳🇱 Ajax 🇺🇦 Shakhtar 🇬🇷 Olympiacos 🇮🇹 Roma 🇮🇹 Milan 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 Rangers 🇺🇦 Dynamo Kyiv 🇨🇭 Young Boys 🇳🇴 Molde 🇪🇸 Granada 🇪🇸 Villarreal 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Man United 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Spurs 🇭🇷 Dinamo Zagreb 🇨🇿 Slavia Prague Who do you want to draw? 

Håper på spurs. Kort reisevei. Og de er mulig å slå. 

Man utd er verst tenkelig. 

Roma
Shaktar
Ajax
Manchester United
Tottenham
Milan

Vil ikke møte disse..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...