Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reg2000 skrev (5 timer siden):

Det gir jo ikke mening å utvide kontrakten når han ikke har noen resultater å vise til og fortsatt har flere år igjen på kontrakten.

var mest bare et svar til Mannen1 uten så mye dybde eller mening. hehe. 

Når det gjelder managere så tenker jeg at det er ikke så veldig farlig hvor lange kontrakter de har er jo ytterst sjeldent at noen ser slutten av den uansett :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, archongamer said:

Fyren er 19 år og burde vel fokusere mer på å spille enn å snakke. Kan skjønne han er bitter fordi han ikke fikk gå på lån i sommer, men han burde vite bedre enn å sutre til media nå. 

Fyren spilte fast på laget i frankrike, og var med å ta laget til cupfinalen men var tydeligvis ikke verdt en plass på benken engang hos Arsenal. En spiller vi betalte 30 mill for og som gikk rett inn i førstelaget til nice og ble månedens spiller for dem etter et halvt år uten kamptrening. En spiller som var ansett som bedre enn fofana som får bra med spilletid hos Leicester.

Det virker som om Arteta er god på å skape konflikter med spillere.

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (14 minutter siden):

Fyren spilte fast på laget i frankrike, og var med å ta laget til cupfinalen men var tydeligvis ikke verdt en plass på benken engang hos Arsenal. En spiller vi betalte 30 mill for og som gikk rett inn i førstelaget til nice og ble månedens spiller for dem etter et halvt år uten kamptrening. En spiller som var ansett som bedre enn fofana som får bra med spilletid hos Leicester.

Det virker som om Arteta er god på å skape konflikter med spillere.

Arteta må gå om han taper mot benfica. Da er  fiaskoen komplett og hele prosjektet kan skrotlegges. 

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (18 minutter siden):

Fyren spilte fast på laget i frankrike, og var med å ta laget til cupfinalen men var tydeligvis ikke verdt en plass på benken engang hos Arsenal. En spiller vi betalte 30 mill for og som gikk rett inn i førstelaget til nice og ble månedens spiller for dem etter et halvt år uten kamptrening. En spiller som var ansett som bedre enn fofana som får bra med spilletid hos Leicester.

Det virker som om Arteta er god på å skape konflikter med spillere.

Han er også svært ung og har mistet begge foreldrene sine nylig, er i nytt land hvor han ikke kan språket spesielt godt. Ikke helt umulig at fokus har vært off. Arteta er jo kjent for å ta i bruk unge spillere og gjøre de bedre. Ser for meg han har hatt en god grunn til å mene at Saliba ikke er klar. 

Personlig skulle jeg gjerne sett han fikk sjansen minst noen ganger før han ble sendt av gårde, men vi får se hvilken spiller som kommer tilbake. Han kan jo absolutt fortsatt ha en fremtid i klubben. 

Lenke til kommentar

Saliba skulle jeg også gjerne sett at fikk sjansen, men stoler på at Arteta og klubben hadde sine grunner til at dette ble som det ble. 

Jeg synes likevel at som en 19 årig forsvarsspiller, som i PL sammenheng er veldig ung. Burde være forberedt på å måtte vente på muligheten, og innse at han har mange år foran seg. At han nå uke etter uke velger å komme med stikk mot klubben og Arteta vitner om at det også kan være ting med personligheten hans som har gjort Arteta skeptisk. Gøy at han nå gjør det bra, og håper han klarer å unngå å brenne noen broer og kan få mange gode år i Arsenal om han viser seg god nok i fremtiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...