Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Leno tatt over for Luiz i kveld? Fryktelig klønete

Og nå må enda flere viktige spillere brukes i kveld bare 3 dager på vi møter Leicester

Skrevet (endret)

Da var det håp, liten plot twist i kveld med at Leno roter det til og Luiz henter oss inn igjen

Laget ser litt friskere ut nå

Edit: Hva er det som skjer? Ser jo ut som at Luiz går inn for å blokkere for Leno

Endret av DårligNavn
Skrevet

Partey og Gabriel er gode. Offensivt spiller vi som stoke.

Jeg hadde håpet at vi ville ta litt mer sjanser offensivt med Partey på laget men dessverre ser det ikke slik ut. Det er ikke akkurat spennende å se Arsenal kamper for tiden.

Skrevet
Reg2000 skrev (10 minutter siden):

Partey og Gabriel er gode. Offensivt spiller vi som stoke.

Jeg hadde håpet at vi ville ta litt mer sjanser offensivt med Partey på laget men dessverre ser det ikke slik ut. Det er ikke akkurat spennende å se Arsenal kamper for tiden.

Partey må kanskje få spille seg inn noen kamper før vi starter riske.

Men ellers veldig enig. 

Skrevet

Partey ser ut som veldig mange andre gjorde når de kom til Arsenal - et godt kjøp. Tiden vil vise, dette laget har hatt flere gode signeringer som etterhvert bare har dabbet av over de siste sesongene. 

Skrevet

Jeg har ikke sans for Ozil, men når jeg ser at vi er så ræv i det offensive skulle jeg faktisk ønske at han spiller...

• Liker 1
Skrevet

Tidvis eid av Rapid Vienna. Partey burde hatt 2 røde for albuer i fjes. Bortsett fra det var han solid. 

Absurd flaut av resten. Kommer til å bli rundspilt av Leicester. 

Skrevet
fox skrev (43 minutter siden):

Jeg har ikke sans for Ozil, men når jeg ser at vi er så ræv i det offensive skulle jeg faktisk ønske at han spiller...

vi hadde sikkert ikke vært noe bedre med han, også hadde du klaget over at han var ubrukelig :D 

Skrevet
barezell skrev (11 timer siden):

vi hadde sikkert ikke vært noe bedre med han, også hadde du klaget over at han var ubrukelig :D 

Sikkert! 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...