Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syk pris for en speed merchant.

 

Edit: eller blander jeg med Sarr nå?

 

Hmm, 24 år. Potensiale for videresalg, men prisen er jo hinsides så spørs om det er særlig med gevinst å hente. Likevel får man nok igjen mer enn om man skulle hentet Zaha for samme sum. Tror dog Zaha ville gitt mer immediate impact

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Syk pris for en speed merchant.

 

Edit: eller blander jeg med Sarr nå?

 

Hmm, 24 år. Potensiale for videresalg, men prisen er jo hinsides så spørs om det er særlig med gevinst å hente. Likevel får man nok igjen mer enn om man skulle hentet Zaha for samme sum. Tror dog Zaha ville gitt mer immediate impact

 

Lenke til kommentar

Pepe hadde vært helt hinsides. Det sies at 4 klubber har fått godkjent bud på han så velger å være skeptisk til at det blir noe av foreløpig.

 

På Arsenal sin Q&A denne uken sa de at de ikke kjente til hvor summen 40 mill tilgjengelig kom fra, og at midler fantes selv om det var mer restriktiv uten CL plass. Om de nå byr 80 mill for Pepe var det nok sant hva de sa. De sa også de ikke ville nevne navn men at de jobbet hardt da de ble spurt om det skulle kjøpes en CB.

Lenke til kommentar

Liverpool har blitt "linket" av daily mail og slikt skvip. Ingen reel greie.

 

Ja L'Equipe er slikt skvip når det kommer til fransk fotball da regner jeg med? Direktøren i Lille har sagt 4 klubber har fått akseptert budet, og blant disse var to engelske samt Napoli. Atletico Madrid nevnes som den fjerde, men der er det visstnok med forbehold om at de først må selge spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...