Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Ja, dette er jeg enig i. Man blir ikke så mye bedre enn laget i så måte. Kan det tenkes at han får en del kritikk fordi han er en type ikke alle liker? Mange husker sikkert de gangene han har mistet hodet før, og jeg vet mange synes han er litt «ekkel» eller virker usympatisk på banen. Slike ting er ofte en grunn til at spillere får ufortjent mye kritikk.

 

Det er vel mer at når en spiller blir utsatt for kritikk, så fortsetter han å få kritikken enten det er han som gjør feilen eller ikke. Det er vanskeligere å kritisere laget enn enkeltspillere, og har man først fått status som syndebukk forsvinner ikke den med det første. Spesielt ikke i en mer "usynlig" rolle på midten.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hva du har i mot Xhaka. Han hadde en shaky start for oss, men har vært blant våre beste de siste to sesongene, med noen få unntak. Klassespiller som er viktig å ha i stallen.

Fordi han er, som de sier, en liability. Gjør store feil hver eneste kamp som ofte fører til enorme sjanser eller mål i mot.

Lenke til kommentar

Er det noe å rope hurra for? Jeg føler det er et hån mot oss supportere. Arsenal er en av dem som har høyeste verdi av Forbes. Vi har til og med et høyere verdi enn Liverpool! Vi ligger i sjette plass i verden tror jeg det er.

 

Så låner vi en fucking spiller?!?!?!?

Lenke til kommentar

Er det noe å rope hurra for? Jeg føler det er et hån mot oss supportere. Arsenal er en av dem som har høyeste verdi av Forbes. Vi har til og med et høyere verdi enn Liverpool! Vi ligger i sjette plass i verden tror jeg det er.

 

Så låner vi en fucking spiller?!?!?!?

 

Grin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe å rope hurra for? Jeg føler det er et hån mot oss supportere. Arsenal er en av dem som har høyeste verdi av Forbes. Vi har til og med et høyere verdi enn Liverpool! Vi ligger i sjette plass i verden tror jeg det er.

 

Så låner vi en fucking spiller?!?!?!?

Er du kort eller? Vi gjør det beste utav det den kjipe eieren investerer, altså ingenting. Hjelper ikke hvor rik vi er om Stan ikke er interessert.

Lenke til kommentar

De fleste overganger skjer på slutten av vinduene, så det er fortsatt håp for Arsenal. Noen av klubbene nedover på tabellen har kjøpt en del spillere, men ellers har ikke topp seks gjort så altfor mye bissniss som går rett inn og styrker førsteelleverne.

 

Det vil komme flere kjøp blant topplagene og det er nok ikke sånn at Arsenal er heeeeelt raka fant, selv om Kroenke har snørt igjen pengesekken ganske stramt.

 

Man kan få en spiller eller to som forbedrer laget og troppen for til sammen 40-50 mill også. Så spørs det hvordan scouting-gjengen til Arsenal er om dagen, har vel vært noen utskiftinger der?

 

Regner med at det ikke er noen kjøpsopsjon på Ceballos? Virker som Real har tro på han. Synes det kan virke ganske lite fremtidsrettet med kun ett års lån, uavhengig av hvor bra han gjør det.

Lenke til kommentar

Vi har signert fuck all dog. 16 dager til vinduet stenger.

 

Saliba hjelper oss ikke nå og denne Ceballos er her bare 1 sesong.

Men det hjelper. Og på en dag der vi får tak på en av de større talentene for fremtiden i forsvaret, og også dekket Ramsey posisjonen den kommende sesongen er det mulig å glede seg over dette, og ikke bare se det negative. At det må mer til er jeg helt enig i, men skal vi ha noe som helst håp om topp 4 eller EL triumf er Ceballos en brikke mindre å fylle.

 

Enig med Wright her:

 

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...