Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pause. Kolasniac er virkelig krise defensivt, og Chambers og Mustafi beviser vel godt hvorfor de står på salgslista. Den sentrale midtbanen vår er 35 år tilsammen og gjør sakene sine greit, og offensivt er det noe bra å ta med seg. Firorentina mer med mot slutten av omgangen, og kunne fort utlignet. Varmen virker også å påvirke spillerne endel, og ikke den største intensiteten.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Slutt. Komfortabel seier i en rotete kamp uten det store spillet fra noen av lagene. Uvanlig mye frispark og gule kort for en treningskamp å være. Store variasjoner i prestasjonene. Willock virker å ha etablert seg og holder nivået. Nketiah er kald foran mål, men skal nok slite med å få mye spilletid i ligaen, og et lån kan nok være det beste for han denne sesongen. Martinelli fikk ikke lange tiden, men virker spennende, og hadde et herlig soloraid fra egen halvdel som hadde fortjent et mål.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke sett kampene mot Bayern eller Fiorentina, men lest oppsummering og statistikk. Illevarslende at vi slipper motstanderen til flere sjanser enn vi skaper selv. Resultatet mot Fiorentina virker svært flatterende. Ingen av seniorspillerne har puttet og det er juniorene som har imponert. Forsvaret er fremdeles helt horribelt. 3 uker til seriestart og ikke en eneste seniorspiller inn dørene. Vi har også et fryktelig vanskelig program med 5 blytunge kamper der Burnley hjemme på papiret er den enkleste.

Lenke til kommentar

Må få hodet opp fra bakken og finger'n ut av ræva..

United har brukt over 130 mill på to forsvarere når vinduet stenger (og de er engelsk). Det kalles å tette høla i laget det. Samt har de fått inn en unggutt i midtrekka. Kanskje en portugiser inn før vinduet stenger også?

Hva gjør vi? Hva har egentlig endret seg etter Wenger dro? Ergo sitatet over.

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Ingen av seniorspillerne har puttet og det er juniorene som har imponert. 

 

Er ikke det typisk preseason da? Ungutta vil gjerne vise seg frem fordi de vet de ikke får mange sjanser, og seniorene er mest opptatt av å unngå skader. Det hjelper også når motstanderlagene tenker omtrent likt.

Lenke til kommentar

Det var ikke Sky som mente noe som helst altså.

Jo, Kaveh på transfer programmet til Sky.

 

https://twitter.com/MrArsenicTM/status/1153404123150262272?s=20

 

Telegraph og Mirror (John Cross) melder det samme.

 

In other news så er Ceballos nært bekreftet å komme på lån. Helt greit, så har vi god tid på å finne en Ramsey erstatter neste sommer. Hvem vet, kanskje Ceballos kommer på permanent basis

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Arsenal er en sørgelig klubb, Kroenke kan bare dra til helvete.

 

Jeg er egentlig gira å skaffe ny drakt, både hjemme og bortedrakt siden de er dritfete. Men jeg gidder ikke kjøpe når det ikke blir brukt penger på spillerne uansett. Jeg gir ikke pengene til Kroenke for at han skal kunne å kjøpe nytt yacht

Lenke til kommentar

Arsenal er en sørgelig klubb, Kroenke kan bare dra til helvete.

 

Jeg er egentlig gira å skaffe ny drakt, både hjemme og bortedrakt siden de er dritfete. Men jeg gidder ikke kjøpe når det ikke blir brukt penger på spillerne uansett. Jeg gir ikke pengene til Kroenke for at han skal kunne å kjøpe nytt yacht

Forsåvidt enig, men for å korrigere deg så tar ikke Kroenke ut penger fra klubbkassa. Alle pengene Arsenal tjener går tilbake til klubben. 

 

Det er det at han ikke spytter inn ei jævlig krone i klubbkassa som er feil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...