Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sagt han krever å spille førstelagsfotball. Er ikke riktig å gi han en slik garanti. 

 

 

Rutine, og jeg er ikke sikker på at Chambers er en bedre stopper med færre feil i seg en Mustafi. Ingen av de er gode nok om vi skal bedre forsvaret vårt.

tja, gi han muligheter i mikkemus og tidlig europa liga, om han har potensialet til å bli virkelig god så er jo det en gamble som er verdt det. Gikk jo den godlista for noen sider siden med alle spillere vi ikke gadd satse på som herjer i andre ligaer nå. spillertyper vi hadde trengt. Gnabry er prakt eksempel. 

 

 

Rutine og Mustafi henger vel ikke helt sammen. Jeg er enig med resten, men samtidig så finner vi ikke ut hvordan chambers takler det om han aldri får sjansen. Så fremst vi ikke får noen andre så syns jeg absolutt han burde få muligheten til å bevise at han fortjener en plassen fremfor å gi Mustafi klippekort denne sesongen også. 

Lenke til kommentar

tja, gi han muligheter i mikkemus og tidlig europa liga, om han har potensialet til å bli virkelig god så er jo det en gamble som er verdt det. Gikk jo den godlista for noen sider siden med alle spillere vi ikke gadd satse på som herjer i andre ligaer nå. spillertyper vi hadde trengt. Gnabry er prakt eksempel. 

 

 

Rutine og Mustafi henger vel ikke helt sammen. Jeg er enig med resten, men samtidig så finner vi ikke ut hvordan chambers takler det om han aldri får sjansen. Så fremst vi ikke får noen andre så syns jeg absolutt han burde få muligheten til å bevise at han fortjener en plassen fremfor å gi Mustafi klippekort denne sesongen også. 

Jeg er forsåvidt helt enig. Men, nå sier jo klubben at de prøver å vinne ting, så....eh...jeg tror vi må droppe middelmådigheten og minimums-tankegangen og kjøpe prima vare. 

Lenke til kommentar

De sier ja, vi får se hva de faktisk ender med å gjøre. Tipp topp om plutselig Koulibali står på døra i morgen :p

 

 

 

edit: in other news; lest mange steder i dag at Zaha har levert transfer request. 

 

 

edit2: ryktes at Fekir går for 25 mill til Betis?! Burde jo snappa opp for gøy, sjansen er jo stor for at ozil benkens 60% av sesongen uansett! 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Fra et interju med Mislintat; 

 

"That actually sounds rather comfortable, why did you leave London?

 
Last summer there were leadership changes at Arsenal. It had actually been agreed that I would become technical director, so then I would be around the team on a daily basis. But the new leadership had their own agenda and other candidates. On top of that, we had different approaches.
 
Like what?
 
Previously we had a strong systematic approach to transfers, a mixture of watching things live as well as quality data and video analysis – Arsenal actually owns their own data company. That meant that we acted independently, we knew about all markets and players in all positions that came into question. However, the new leadership work more strongly with what they are offered from clubs or agents through their own networks."
Lenke til kommentar

njaa, hvem burde ellers hatt båndet? jeg føler ikke Sokratis er helt der enda.

Iwobi eller Özil såklart :)

 

Nei, helt ærlig vet jeg ikke lengre. Vet ikke hva de som kriterier heller for å få det. Siden vi har hatt noen kapteiner i det siste som ikke har spilt fast. Xhaka har kapteins DNA'et, men varierer så mye på banen at jeg ønsker ikke at han spiller fast.

 

Savner Ramsey so much :(

Lenke til kommentar

Hva med Mustafi? Oppfyller omtrent samme rolle i laget. Tikkende bomber som gjør kritiske feil hver eneste kamp. De to tilsammen er vel alene skyld i tosifret antall baklengs forrige sesong. Det er en del poeng det

 

Hvem i laget fyller rollen Xhaka gjør for oss i det offensive oppbyggende spillet? Ingen, og derfor spiller han så mye som han gjør, selv med sine feil. Mustafi kan langt enklere erstattes og bidrar ikke i like avgjørende grad ellers. Emery har også mistet tiltroen til Mustafi om vi skal tro rapportene som kom ut etter EL finalen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...