Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emryn er elendig og retard! Jeg vil allerede ha ny manager, han har vist nok igjen at han mestrer ikke. Akkurat samme som da han dreit seg ut i PSG. Elendig defensiv og offensiv, alle baklengsmålene kunne ha unngått. 

 

Xhaka i midten sammen med Torreira og Guendouzi, det blir ALTFOR SAKTE i tempo! Det er kjedelig og tregt når vi spiller opp med ballen, det går omtrent noen timer før ballen har kommet fram til toppen. Ingen som styrer, Ozil og/Ramsey blir ikke utnyttet godt nok. Vi presser dem ikke, de defensive spillere ligger dypt nede mens de offensive står høyt. Akkurat samme som vi så i Wenger-tiden, at det ikke har blitt gjort noe er uforståelig for meg.

 

PS: Iwobi og Lichenstein har ingenting i Arsenal å gjøre. Ikke Xhaka heller.

 

 

EDIT: At spillerne ikke er motiverte å ta igjen teten er tragisk

Endret av #Benbjo_Fox
Lenke til kommentar

selv om Ozil ikke spiller i dag, så bør Arsenal kvitte seg med han.

 

Ozil er ferdig som toppspiller og bør selges til Tyrkia for sin egen skyld.

 

han har blitt forført av en kvinne fra Tyrkia som går under navnet Amine Gulse og dette har gjort at han betviler hele sin tilværelse. allerede med mangelfull intelligens har han havnet i en situasjon hvor han ikke klarer å prestere lenger. han har spilt elendig de siste årene på grunn av hun.

 

bør selges og pengene (lønn) brukes på en tilsvarende stjerne. 

Lenke til kommentar

Emryn er elendig og retard! Jeg vil allerede ha ny manager, han har vist nok igjen at han mestrer ikke. Akkurat samme som da han dreit seg ut i PSG. Elendig defensiv og offensiv, alle baklengsmålene kunne ha unngått.

 

Xhaka i midten sammen med Torreira og Guendouzi, det blir ALTFOR SAKTE i tempo! Det er kjedelig og tregt når vi spiller opp med ballen, det går omtrent noen timer før ballen har kommet fram til toppen. Ingen som styrer, Ozil og/Ramsey blir ikke utnyttet godt nok. Vi presser dem ikke, de defensive spillere ligger dypt nede mens de offensive står høyt. Akkurat samme som vi så i Wenger-tiden, at det ikke har blitt gjort noe er uforståelig for meg.

 

PS: Iwobi og Lichenstein har ingenting i Arsenal å gjøre. Ikke Xhaka heller.

 

 

EDIT: At spillerne ikke er motiverte å ta igjen teten er tragisk

Lenke til kommentar

Gi nå mannen litt mer enn 19 ligakamper før det er dømt nord og ned. Han tok over et lag med store mangler. Dere har hatt mange flere gode enn dårlige kamper denne sesongen, ting tar tid. Emery har også bare hatt ett overgangsvindu.

Uenig i at vi har hatt flere gode kamper enn dårlige. Kan vel telle på 1 hånd de gode kampene vi har hatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...