Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Finnes det INGEN gode dommmere i England?! Det der er latterlig av Traore. Debuchy er på ball...

 

Din jævla mongolide cunt. Dommer ødelegger for oss IGJEN!

Glassklar straffe

Det var det så visst ikke, få opp øya. Feil tatt også, men det vet vel ike du ettersom du kun sitter på vglive og leser...

Straffen er klar. Er nok vanskelig å se for dommeren at det evt er feil tatt. Festlig er det uansett. Som en god komedie :)

 

Ser mer og mer på denne klubben med ironisk distanse. Må jo bare le av det hele. Kan jo ikke gjøre annet.

 

Det er jo unektelig gøy på en bisarr måte at Arsenal kløner det til for seg selv gang på gang. År etter år.

 

Lang vei dit og til å være Spurs supporter tbh.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

TREDJE kampen på rad vi får straffe mot oss??? LATTERLIG

Sier vel mest om hvor urutinert forsvar vi har.

 

Har vert mange utskiftninger i forsvaret de 3 siste kampene. Jeg så ikke straffesituasjonen i dag så jeg skal ikke uttale meg om den, men straffen til Chelsea var veldig billig, og straffen til WBA før der igjen var ikke i nærheten av straffe. Vi blir pissa på av dommerene. 

Lenke til kommentar

Btw det var ikke straffe Debuchy med en god takling på ball. OG straffen skulle aldri vært godkjent siden han har to touch på ballen. Hvis ikke ballen touchet foten hadde den ikke fått en sånn bue i mål. 

Fuck spilleren som gjør mye av situasjonen med Debuchy og fuck dommeren som ikke ser to forseelser på rad... ikke minst fuck spillerne og wenger som spilte en latterlig ræva kamp!

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...