Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen ble ranet for noe i går, og kampen sett totalt sett var det greit at ble uavgjort. Den kunne like gjerne vippet begge veier.  

Herlig med Wilshere scoring, og få fortjente det mer enn han. Håper også Bellerin fikk litt selvtillit av å score, for det har vært noe han har manglet lenge nå. Spilte foruten målet nok en dårlig kamp med flere feil som kunne kostet oss. Foruten Niles så forsvaret vårt ut som bambi på glattisen, og spesielt Mustafi var helt ute å kjøre. Ozil viste igjen hvorfor vi må åpne sjekkheftet og få han til å signere ny kontrakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lacazette og Morata var taperne fra gårsdagens kamp. Lenge siden jeg har sett to spisser spilt så dårlig i en og samme kamp. 

Alexis viser hvorfor han er god for 90 mill+

Özil har skjerpet seg siden han var ute å slang med leppa på Instagram...

Vi har en keeper som aldri redder straffer, og vi har et forsvar som ikke ligner på et. Samtidig er jeg ikke kjempe happy med Xhaka sine prestasjoner så langt (bare god i enkelte kamper).

Ser ikke hvordan Ramsey får plass på laget slik som Wilshere herjer. 

Året som kommer er vi preget med mye daukjøtt i klubben (inkl. manageren) og kontrakter som løper ut. Dette er skøy..

Håper at vi får ny manager i 2018, to nye forsvarere, en ordentlig villbeist av en DM og en angriper som kan spille kant og slå ordentlig innlegg. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Så lenge Wenger er manager så kommer de åpenbare problemområdene aldri til å fikses. Han har ikke gjort det før, hvorfor skulle han begynne nå.

 

Wenger kommer til å sitte så lenge han vil. Styret er strålende fornøyd med tingenes tilstand.

 

Kan vi snart kalle Lacazette for flopp? Vært helt grusom i månedsvis nå.

Lenke til kommentar

Positiviteten din kommer til å drepe deg Benbjo

Nja, jeg vet ikke det. Leste et sted at pessimistiske mennesker lever lengst. Vi får se :)

 

Ellers ser jeg ingen grunn til å bli excited av denne signeringen. Sannsynligvis så slår han jo aldri til, spesielt siden han er såpass gammel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...