Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved slutten våren 2017 tror jeg, jeg insisterte på at det å ha AW som manager ville bety en sakte men sikker nedadgående trend med skuta Arsenal.

 

Jeg tok ikke helt feil, laget ligger trygt i middelhavsområdet, imens det kanskje trengs en "revolusjon"/krise i klubben for å få til en *endring*.

 

I disse Trump-tider der en gruppe leger ønsker en helt seriøs demens-test (rett og slett pga Donalds beslutningsevne/dømmekraft og dermed landets sikkerhet..) ... så lurer jeg på hva i huleste har en egentlig skjedd med den råe treneren fra 2000tallet? Surfet han på en bølge slik at han eeegentlig ikke har det samme trenertalentet som visse andre?? Ble svakhetene til AW avslørt, eller er det spillerne sin skyld i hovedsak?

Har treneren Arsene rett og slett degenerert i sitt yrke fram til nå, rett og slett??

 

Hadde vært spennende å få deres synspunkter.

Lenke til kommentar

At det ble Wenger og ikke Cruyff etter Graham kan dere prise dere lykkelige over. Wenger er det beste som noensinne har skjedd klubben deres.

 

Å komme til en spillergruppe med naturlige ledere og mer erfarne spillere gjør ikke nødvendigvis ting enklere å håndtere. Det er jo kjent at det var en sterk drikkekultur i Arsenal som Wenger gradvis røsket opp i - og han klarte det uten noen sure miner. 

 

Wenger var en fantastisk manager da han kom til England og i mange, mange år etterpå. Han introduserte helt nye treningsmetoder, kosthold og ernæring som han var en pionér på og var en av de første managerne i England til å få full kontroll både over transfers, kontrakter og treninger. 

Lenke til kommentar

At det ble Wenger og ikke Cruyff etter Graham kan dere prise dere lykkelige over. Wenger er det beste som noensinne har skjedd klubben deres.

 

Å komme til en spillergruppe med naturlige ledere og mer erfarne spillere gjør ikke nødvendigvis ting enklere å håndtere. Det er jo kjent at det var en sterk drikkekultur i Arsenal som Wenger gradvis røsket opp i - og han klarte det uten noen sure miner. 

 

Wenger var en fantastisk manager da han kom til England og i mange, mange år etterpå. Han introduserte helt nye treningsmetoder, kosthold og ernæring som han var en pionér på og var en av de første managerne i England til å få full kontroll både over transfers, kontrakter og treninger. 

At han hadde full kontroll på transfer, kontrakter og treninger kan jo være en ulempe også. Slik vi har sett til nå er at det blir for mye til gamlingen og ting blir gjort halvgodt. 

Lenke til kommentar

OK, OK, OK, Wenger bør gå, nå er jeg enig.

 

Først Oxlade, så Sanchez og så Øzil? Spillere som forlater klubben bortimot gratis. Spillere som tydeligvis ikke er interessert i å spille for Arsenal lenger, så mye at det var umulig å få ny kontrakt med dem.

 

Så kan man jo spørre seg om Wengers nye vane vil bli at klubben havner utenfor topp4 hvert år?

 

Oxlade begynner nå å utvikle seg til å bli en svært god sentral midtbanespiller for Liverpool. Sentral eller sentral offensiv til og med. Et langskudd mot Man City, viser hva slags type spiller Oxlade egentlig er. Han kan sikkert bli en skummel bomber i fremtiden, en som kan perle inn gode harde langskudd og score.

 

Sanchez trenger man ikke si så mye om, man kan vel egentlig se på statistikken. Øzil det samme vil jeg tro. Han bør si opp jobben til sommeren, og sikre en myk og lang overgang til ny manager, som egentlig bør besøke klubben snarest mulig.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...