Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm, dvs sannsynlighet for ut av Europa. Jeg selv antar laget driter seg til en viss grad ut også i Europaligaen, bare ikke like mye som i PL.

Om de hadd møtt typ RBK så er jaggu ikke sikker på at AFC hadde seiret, mtp RBKs lagmoral og div mot Ajax..

Skrevet

Hva er Arsenal plassering på tabellen i mai 2018 tror dere?

Mest mulig realistisk, hverken opp eller ned

Som det ser ut akkurat nå så tar klubben 38 poeng, som jo fort er nedrykk (3 poeng hver 3 kamp i snitt), men til slutt blir det nok noe mer enn det. Tipper 8-10 plass et sted. Topp 4 er bare å glemme, er nok mer eller mindre kjørt allerede. Så får vi se hvor gode Everton, Soton, Leicester, Stoke, WBA, Bournemouth osv er utover sesongen.

• Liker 1
Skrevet

Det er helt grusomt å tenke på at vi må atter igjen pine oss gjennom ny sesong med en udugelig manager. Ingen kamp å se fram til...

Har forresten joinet Benjos team :)

Skrevet

Interessant at det i dag er 6 år siden dere tapte 8-2 mot United. Ikke mye som har endret seg siden det hvis man ser på gårsdagens resultat.

Seks års trofétørke vs tre trofeer de siste fire sesongene kan ikke neglisjeres. 

Skrevet

Det er helt grusomt å tenke på at vi må atter igjen pine oss gjennom ny sesong med en udugelig manager. Ingen kamp å se fram til...

Har forresten joinet Benjos team :)

Jeg trodde det var Benbjo sitt team du joina. tar jeg feil?  :dribble:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ox til Chelsea nærmer seg, wenger fortsetter å selge til rivaler. Smart

Skrevet (endret)

Det er ikke Wenger som selger, det er Arsenal. Ja, Wenger har mye av skylda for Arsenals situasjon, men det har Kroenke og co også.

Endret av Snikpellik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...