Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg husker så vant vi ligaen, men kan jo hende at jeg tar feil. Hvem husker slike små detaljer?

 

 

Sa ikke Ferguson i fra i starten av mai? I så fall ikke lenge igjen av sesongen for å bruke til noe nyttig uansett da.

Men er vanlig at managere gir slike beskjeder mot slutten eller etter endt sesong for ikke å skape støy midt i sesong med viktige kamper. I Wenger sitt tilfelle kan han kanskje få mindre pes fra supportere som da i stedet for å bitche vil hylle han for det han faktisk har gjort for klubben ved å annonsere det nå. På den andre siden vil det bli voldsomt med oppstyr, og spekulasjoner i media om arvtager osv. Så Wenger informerer nok styret i god tid før det blir offentlig kjent hva han velger å gjøre.

 

 

@Archongamer

Du har helt rett. Ble offentlig veldig sent i sesongen, men han bestemte seg i desember. Vet ikke hva Bananen prater om.

 

 

Er en fordel å lese innlegg ordentlig. "Tusenårsskiftet" er et viktig nøkkelord her ;)

Lenke til kommentar

 

Anbefaler alle å høre på ukens fotballklubben. Simen Stamsø Møller er gjest og har en lang monolog angående Wenger. Han kunne ikke vært mer spot on egentlig.

Hvor finner jeg dette?

 

Har du iOs så søker du i podkastappen. Eventuelt i itunes

 

Tipper du finner den i Beyondpod for android også

Endret av Lakrisbåt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer vel en snurt kommentar for at jeg linker fra Goal.com men la gå :D

 

"Wenger had already reached boiling point by then, though, with the FA report revealing that he twice told Taylor to "f*** off", while he also accused him of being "dishonest to his federation" and twice pushed the official."

 

http://www.goal.com/en/news/8/main/2017/02/22/32947222/he-told-me-to-f-off-twice-wengers-x-rated-touchline-rant?ICID=HP_HN_HP_RI_1_3

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Cazorla ute resten av sesongen meldes det av flere nyhetskilder.

 

Ankelskaden tar lenger tid enn først antatt, slik at han forbereder seg til August igjen.

 

Vi er et helt annet lag med ham på banen, og det har jo vært svært tydelig denne sesongen. Men i en alder av 32 så er det først og fremst en erstatning som er viktig å få på plass.

 

Noen tanker om signeringer som kunne erstattet Cazorla på sikt?

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...