Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faan ikke bra...det betyr et år til i Arsenal.

Det gjør det ikke. Det betyr at pengene ikke er alt for han, og at han ikke er interessert i Kina.

 

EDIT: Og det ville betydd at han måtte forlate England nå, midt i sesongen. Det hadde han aldri gjort uansett.

Endret av MartinF
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gi meg èn god grunn for at Arsene Wenger skal dra til Kina?

 

EDIT: Som ikke er penger. Wenger har sagt og vist flere ganger før at han ikke bryr seg om penger.

Det blir bare spekulasjoner.. men for å snu på det du sier.

 

Uansett skal bli artig, eventuelt skuffende å se hva som skjer. Wenger har lovet å overlate Arsenal FC i en utrolig god situasjon til neste trener som kommer. Han har sagt at han har iallefall 4 år til i seg, og det med full støtte fra styret. Hvorfor gå til en annen klubb for å være i 4 år på dette tidspunktet? Det gir ikke mening. 

 

Derfor tror jeg at vi ser Arsene Wenger styre Wenger FC til neste år også. Hvis fyren i det hele tatt snakker sant..

Lenke til kommentar

Og hva skal han ha større sjanse til å vinne i Sevilla? Nå er det Daily Star som er kilden, så kanskje ikke så rart det skurrer litt hele saken.

Slik det er nå har jeg større tro på at Sevilla vinner noe stort enn Arsenal, med mindre det skjer noe snart. 

Lenke til kommentar

 

Og hva skal han ha større sjanse til å vinne i Sevilla? Nå er det Daily Star som er kilden, så kanskje ikke så rart det skurrer litt hele saken.

Slik det er nå har jeg større tro på at Sevilla vinner noe stort enn Arsenal, med mindre det skjer noe snart. 

 

 

Slik jeg ser det er de vel i ganske lik posisjon. Et par lag i hjemlig serie gjør det å vinne den veldig vanskelig. At noen av de vinner CL er nærmest utenkelig i dagens situasjon.

Så om det kun er sportslig suksess som ligger bak er det ganske mange andre lag han kunne valgt for å ha et bedre utgangspunkt.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...